pas del pit al biberó

Tria el pit o el biberó.

JOMAX
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

pas del pit al biberó

EntradaAutor: JOMAX » dv. abr. 01, 2011 4:32 pm

Hola Noies!!!
Estic desesperada i necessito la vostra ajuda!!!
El Max ja te 3 mesos i només ha fet LM. Ara penso que és el moment d'introduir-li el bibe (amb la meva llet) per tal de que s'acostumi al bibe, si hem de sortir,.....
El que pasa és que no hi ha manera. He probat el bibe que venia amb el "sacaleches" de medela, he comprat un bibe de la marca medela que es nou i simula molt l'extracció de la llet del pit, i el Tomme Tippie i res de res.
Li he donat jo el bibe, el meu marit, la meva mare, la meva amiga.... buffffffffffffffff en Max es possa istèric i no xuma ni a la de tres.
Jo cada cop em vaig treient llet per donar-li però no serveix per res ;(
Què he de fer?
moltes gràcies i bon cap de setmana ;)
Imatge

Imatge
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: pas del pit al biberó

EntradaAutor: sivi » dv. abr. 01, 2011 5:44 pm

Docns ja en som dos!!!
La Berta ha provat els de l'Avene, tomme typpe, suavinex i nux i no n'hi ha cap que li agradi, quan li acosto un biberò plora com si l'anessim a matar. Ens passa el mateix amb els xumets, però això ens es igual, si no el vol pot prescindir d'ell, però el bibero...si mai haig de anar algun lloc que ella no pugui venir, que faré?
Alguna mama experta que ens pugui assessorar?
Imatge

Imatge
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dv. abr. 01, 2011 7:29 pm

Doncs segur que t'ho diran moltes més noies per aquí, però el biberó tampoc és indispensable. Quan hagis de marxar, qui es quedi amb ell li pot provar de donar amb cullereta o amb xeringa... es requereix més paciència i és més lent, però pot ser que així ho accepti. També hi ha nadons que "esperen" a la seva mare fins que torna de treballar (si és el cas) i després potser no es desenganxen del pit en la resta del dia jeje

Jo quan ho sentia sempre em pensava que era només "teoria", però el primer dia que vaig anar a treballar, el meu home li va intentar donar el biberó (en va provar 3 de diferents) i no hi va haver manera, també es posava histèric. Es pensava que era perquè la meva llet descongelada tenia mal gust (que de vegades passa), però ho va provar amb llet artificial i tampoc va servir de res. Va ser molt extrany, perquè tant els biberons com la llet descongelada ja ho havia provat altres cops sense problemes, però noi, aquell dia va ser desastrós... Doncs saps com es va acabar prenent la llet?? (la meva!!) AMB CULLERETA! Al vespre ho vaig provar jo amb el biberó i me'l va acceptar tranquilament. Resulta que el meu home es posava nerviós i l'agafava tan fort al nen que es debia notar agobiat o el que fos. El dia següent amb el biberó no hi va haver cap problema. Amb tot aquest rotllo el que volia dir era que sí, és possible donar-li la llet amb cullereta i pot ser una solució, com mínim temporal!

Ah, i ja s'acostumarà al biberó quan realment li calgui (si li acaba fent falta!) Tampoc necessiten 1 mes per acceptar-ho! Crec que si en Max es posa tan nerviós amb el biberó i tot i així hi insistiu i insistiu, el més fàcil és que li acabi agafant encara més mania.

Sort i no t'estressis!
JOMAX

EntradaAutor: JOMAX » dv. abr. 01, 2011 8:20 pm

Buffffffffffffff
Potser haurem de provar això de la cullereta o de la xeringa... no se m'havia ocorregut, el que passa que amb un nen de 3 mesos potser haure de fer molts xeringasos hahahahahah
ara bé... com bé dieu paciència i paciència, demà ho tornaré a probar!!!
moltes gràcies a totes i si algú té més idees... benvingudes siguin!!!
Imatge

Imatge
onze
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 7:21 pm

EntradaAutor: onze » dv. abr. 01, 2011 8:58 pm

Hola noies,

a mi al principi em passava el mateix amb el Gabriel, no volia el biberó ni boig, plorava desconsolat només de notar el plàstic als llavis. Però un dia el va agafar, i ara ja no té cap problema. Ho anàvem provant, si plorava el deixàvem tranquil i no li insitiem molt. Sobretot molta calma i no obligar-lo. Quan ja em pensava q era inútil seguir-ho provant, un dia el va agafar tan feliç i es va acabar tot el biberó sense dir ni mu. Nosaltres congelem la llet i només li donem de tant en tant, quan jo tinc algun compromís, però la veritat és q a mi em tranquil·litza saber q podrà prendre la meva llet si pel q sigui jo no hi sóc.

Ara, cada nen és diferent i n'hi ha q no l'agafen...
Imatge
Yvet
Entrades: 840
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 5:15 pm

EntradaAutor: Yvet » dv. abr. 01, 2011 9:51 pm

Jo fa dues setmanes que treballo i li vam intentar introduir el bibe uns dies abans i no va haver-hi manera. El primer dia que vaig treballar va menjar només 30ml amb collera, perquè deia que el bibi ni hablar (això va ser un divendres) i el dilluns ja es va menjar el bibe. I això que el cap de setmana no ho vam ni provar. Jo crec que quan realment veuen que o es prenen el bibe o pasan gana aleshores s'ho repensen.
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dv. abr. 01, 2011 10:33 pm

La bitxi no volia els bibis ni en pintura, i això que eren de la meva llet.
Quan la vaig començar a portar a la guarderia, com que ho vam fer gradual, ella al principi no prenia res, tampoc hi estava gaires hores. Però quan la cosa ja va anar en sèrio perquè jo estava a la feina, van estar provant i amb el biberó que els hi vaig portar (no li va agradar), amb cullera i em van dir que si no provarien amb xeringa. Va coincidir que es va enganxar al xumet, que mai li havia agradat i vam comprar un bibi de anatòmic de la mateixa marca i poc a poc va començar a agafar-li més confiança al biberó (això i que devia tenir gana. Això sí, després quan arribem a casa, és igual a quina hora ha fet el darrer biberó, que s'agafa a la teti. Les primeres dues setmanes s'hi estava molta estona enganxada encara que no popés. Jo la vaig deixar que fes perquè la trobo molt a faltar quan soc fora.
Si volen, els acaben agafant i si no, doncs busquen alternatives. Tinc una compi de postpart que el crio ha decidit que o teti o res. I quan ella treballa, doncs no pren res.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. abr. 02, 2011 9:44 pm

Amb la meva gran no hi va haver manera que prengués biberó i vam passar directament a tassa d'aprenentatge (va estar una temporada que bebia molt poca llet, però quan va agafar la tècnica a la tassa ja en bebia força i entre això i la papilla de cereals i iogurts anàvem fent).

Amb la petita, en canvi, d'entrada també va semblar que no el volia però, després de provar-nes uns quants, vam provar els del Mercadona i oli en un llum, primer en beia poqueta (60 o 90) però ha anat augmentant i ara ja es pren uns 210 o 240...

Tot i això, suposo que ha tingut a veure que amb la gran no em vaig haver d'incorporar a treballar fins que va tenir gairebé 8 mesos i li vaig poder fer LM exclusiva fins als 6, i en canvi amb la petita m'he hagut d'incorporar quan tenia 5 mesos justos i hem hagut d'introduir altres aliments abans... vaja, que amb la gran potser no vam insistir massa amb el biberò perquè no em calia i amb la petita potser hi hem insistit més...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
JOMAX

EntradaAutor: JOMAX » dg. abr. 03, 2011 8:02 am

Hola a totes!
Lila sembla que ens ha passat el mateix, amb la Joana li vaig donar fins els 8 mesos, i em va costar motl el pas al bibe´, per això amb en MAX ho estic provant ja!!!
cada dia li donem una mica (vam començar dimecres) i encara no hi ha hagut cap bona evolució ;(
Noies.,.. suposo que necessito paciència!!! ja us aniré dient, merci pels consells ;)
Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. abr. 03, 2011 4:28 pm

Noies, us haig de dir que on van aconseguir que agafés el biberó va ser a la guarderia, suposo que entre experiència seva i que la bitxi tenia gana, però si pot només en fa un i quan arribo jo a buscar-la em va buscant les tetis tot el camí cap a casa (la porto en un portanadons i em busca pel pit, les deu olorar :love: ). Encara que hagi fet un biberó a les 13,30, jo la recullo a les 14 i a un quart som a casa i popa una bona estona.

Imatge

Imatge
JOMAX

EntradaAutor: JOMAX » dg. abr. 03, 2011 8:14 pm

jajajaaj Molt bona la teva filla!!!! Visca la teta!!
Jo el Max no el porto encara a la llar d'infants, així que cada dia estic insistint una mica amb el bibe i smebla que aquest vespre ha anat un xic millor, veurem demà
Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. abr. 03, 2011 8:32 pm

Estic veient que el teu peque té tres mesos. No el forcis, però ves fent perquè és molt petitet i si mai ha fet biberó no els agrada gaire. Normalment recomanen que no els hi doni la mama perquè pensen "conxo! Si estan aquí les tetis, es pot saber quina tonteria estàs fent donant-me aquesta cosa de plàstic que no dona escalfor, ni amor, ni res...?"
Són molt llestos els punyeteros!

Imatge

Imatge
JOMAX

EntradaAutor: JOMAX » dl. abr. 04, 2011 7:53 am

hola a totes!!!
tela marinera, si com bé dieu vosaltres "com l'original no hi ha res", si son més llestos!!!!!
Però es clar, s'ha de reconeixer que va molt bé que de quan en quan agafin un bibé, per aquells moments que has de marxar, anar al metge.... si no sempre has d'anar amb preses i preocupada ;)
Imatge

Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dl. abr. 04, 2011 8:11 am

Aqui una altre que mai ha volgut bibis.. i et puc ben dir que es pot viure sense ells.
Del pit al vas... :ok:
Els varem provar tots i mai els va voler.. m'esperava per menjar.
Ah! i ja que l'excepció confirma la regla... amb mi si que es prenia alguna cosa amb bibi, a poc a poc, però en prenia, amb els altres no.... :-:)
Imatge
||*||
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. abr. 04, 2011 7:39 pm

Ho corroboro, a la bitxi li ha costat res aprendre a beure en vas i mooltes setmanes en aprendre amb el bibi. I no us penseu, que si pot, passa del biberó. Ha de tenir mooolta gana per agafar-lo.

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::