Estic molt contenta!!!!!!!!!!
Estic molt contenta!!!!!!!!!!
Noies, és una tonteria, i sé que em costarà molt perquè el Marçal porta més d'un mes amb biberó, però us he de dir que amb insistència però sense agobiar-lo, avui és la segona vegada que aconsegueixo que s'enganxi a la teta i que mami, ha sigut tan especial... a veure si podem tornar a aconseguir-ho i mica en mica es va enganxant més
-
VisitantVi
MERCE, Jo vaig estar casi 2 mesos amb pit + bibi, cada vegada va anar agafant menys el bibi i als dos mesos ja feiem lactancia materna exclusiva! Continua posant-ho al pit que ho aconseguirás! Molts anims i no ho deixis! A cada toma te'l poses, encara que despres acabis donant-li bibi ja veuras com mica en mica s'omple la pica!! la teta vaja! jejeje!
Hola Mercè!
MOLTES FELICITATS!!!!!!
T'entenc perfectament... jo vaig estar fins al 20è dia provant perquè la Laia s'enganxés al pit i mamés... i el dia que ho va fer, el recordo amb un carinyo taaaaan especial. És molt d'esforç i, tot i que a mi al final no em va acabar de funcionar, estic segura que a tu t'anirà de conya! Ànims!!!!!!!!!!!!
MOLTES FELICITATS!!!!!!
T'entenc perfectament... jo vaig estar fins al 20è dia provant perquè la Laia s'enganxés al pit i mamés... i el dia que ho va fer, el recordo amb un carinyo taaaaan especial. És molt d'esforç i, tot i que a mi al final no em va acabar de funcionar, estic segura que a tu t'anirà de conya! Ànims!!!!!!!!!!!!
Ei Mercè!!! enhorabona!! me n'alegro molt! Que donar-li biberó no és dolent tampoc, però si donar-li el pit és algo que desitjaves és genial que te'n vagis sortint. Que bé que a més no hagis perdut la llet al anar-te'n treient, quina voluntat noia!!
Mira, jo també tenia moltes ganes de poder-li donar el pit... vulguis que no al fer-me la cessària quan vaig veure que es complicava la cosa em vaig "frustrar" força... pensava que no serviria ni per això, així que el fet de poder-li donar el pit em compensa molt per no haver-lo pogut tenir de forma més natural...
Segueix així guapa i molts ànims, i ja saps... qualsevol cosa o si necessites que t'aixequem la moral ens ho expliques als "problemes per donar el pit", de totes maneres esperem que no et faci falta!!! en qualsevol cas que sigui per continuar donant bones notícies!!!
Mira, jo també tenia moltes ganes de poder-li donar el pit... vulguis que no al fer-me la cessària quan vaig veure que es complicava la cosa em vaig "frustrar" força... pensava que no serviria ni per això, així que el fet de poder-li donar el pit em compensa molt per no haver-lo pogut tenir de forma més natural...
Segueix així guapa i molts ànims, i ja saps... qualsevol cosa o si necessites que t'aixequem la moral ens ho expliques als "problemes per donar el pit", de totes maneres esperem que no et faci falta!!! en qualsevol cas que sigui per continuar donant bones notícies!!!
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |