PREGUNTA SOBRE ÀCID FÒLIC

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

PREGUNTA SOBRE ÀCID FÒLIC

EntradaAutor: sandrix77 » dv. juny 10, 2011 3:53 pm

Hola noies!!!

Amb el meu marit volem posar-nos al tema aviat, d'akí un mes com a molt. El cas és que la meva gine (q per temes q ara no vénen al cas, canviaré) em va receptar àcid fòlic pq el comencés a prendre quan comencéssim a buscar. Fins aquí tot bé. Però l'altre dia, una amiga meva q és farmacèutica em va preguntar quina marca era. Jo en akell moment no ho recordava. Ella m'ho va preguntar pq diu q de vegades hi ha gines q recepten àcid fòlic amb iode i això pot ser contraproduent per a les tiroides. Jo tinc hipotiroïdisme i em medico (em controlo una vegada l'any) i em va dir q no era molt recomanable. Quan vaig arribar a casa ho vaig mirar i resulta q porten oide!!! El dia 5 tinc hora amb l'endocrí li preguntaré però, a vosaltres us les van receptar amb iode abans d'estar embarassades??? La meva amiga diu q fins q no estàs embarassada no cal i de fet no és recomanable.
Imatge

Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

Re: PREGUNTA SOBRE ÀCID FÒLIC

EntradaAutor: Giss » dv. juny 10, 2011 3:59 pm

Hola!!!

A mi la meva gine m'ha receptat el Gestagyn, i si que porta iode, de fet posa: Complemento alimenticio rico en ácidos grasos omega-3 (DHA) vitaminas y minerales. DHA - YODO - ACIDO FOLICO - HIERRO.
No sé si és el mateix que t'han receptat a tu, però a mi em va dir la gine que ja podia començar a prendre-ho i que continués tot l'mebaràs i l'alletament prenent-ho.
En el teu cas, si el iode no et va bé comenta-li i que te les canvïin per unes altres que no en portin i ja està no?
No crec que passi res.
Molt sort!!!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. juny 10, 2011 4:31 pm

A mi per quan vam començar a buscar em van receptar Acfol, que és bàsicament àcid fòlic... ara també m'han receptat Gestagyn plus (Que per cert, que car!!!!!!!), jo no tinc problemes de tiroides, però en el teu cas jo no m'ho pendria, primer ho pregunatria...
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dv. juny 10, 2011 4:48 pm

jo sincerament, si m'hagués pres l'àcid fòlic per a la recerca, personalment va trigar a arribar la meva nena tres anys uuff :-:)
crec que estaria folidizada jajaj però tu pren la decisió que creguis oportuna :ok:
jo també vaig pendre acfol
però quan em vaig quedar embarassada clar
Imatge

Imatge
SONIBCN
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dv. juny 10, 2011 6:08 pm

Hola!

Yo unos meses antes de quedarme embarazada ya empece a tomarme el acido folico, si lo estas buscando y el gine lo sabe es normal que te lo mande, si te pilla de sorpresa en cuanto sabes que estas embarazada te lo tienes que empezar a tomar. Si tardaras, puede que al cabo de unos meses te diga el gine que hagas pausas, osea un mes si un mes no.
Yo tomaba (bueno y tomo) el foli-doce
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
ratolineta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:09 pm

EntradaAutor: ratolineta » dv. juny 10, 2011 7:18 pm

Doncs a mi em van receptar Yodocefol, i em van dir que era molt important que en prenguès durant 3 mesos abans de quedar-m'hi.
La veritat és que al cap del mes ja em vaig quedar, però durant tot l'embaràs en vaig continuar prenent.
La llevadora a la primera visita em va dir que era molt important que menjesim molt peix pel tema del iode, que era esencial.
Així que no sé, cadascú sembla que hi diu la seva.
De fet si tens problemes de tiroïdes, jo li comentaria que t'en receptés un altre sense iode.
Imatge
Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dv. juny 10, 2011 7:33 pm

Jo també tinc problemes de tiroides (hipo) i, efectivament, tampoc vaig poder prendre l'àcid fòloc amb iode. Les que prenia jo eren les Folidoce, que porten àcid fòlic i vitamina B12. Ah! I, sobretot, quan estiguis embarassada, vés a l'endocrí que segurament et farà un seguiment paral·lel de l'embaràs, com em va fer a mi la meva endocrina. :ok: Això és important ja que es poden produir alteracions i haver de canviar la dosificació de la medicació, si més no temporalment. ;-)
Imatge Imatge

||*||
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. juny 10, 2011 8:48 pm

hola, justament ahir el mati vaig trucar al meu endocri per comentar-li el tema vitamines / embaras / problemes de tiroides. Jo tinc hipotiroidisme, i em medico (112mcg/dia). M'acabo de quedar embarassada i vaig anar a comprar les mateixes vitamines que per l'anterior embaras, sense mirar-me lo del iode. A l'arribar a casa m'adono que porten 150mcg de iode, i per tant no sabia si me les podia prendre o no.
Total, que vaig trucar el metge i em va dir que si que me les podia prendre, que mentre estigues controlada doncs que no hi havia problema. He d'anar-hi d'aqui 2 mesos perque em faci una revisio i miri si m'ha d'augmentar la dosi de tiroxina, pero que no hi ha problema, o aixo es el que ell m'ha dit, pero consulta-ho que et quedaras mes tranquil.la!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » ds. juny 11, 2011 6:02 pm

Moltes gràcies noies! :ok:

El folidoce és el q e spren akesta amiga emva, q està bsucant fa temps, i diu q seria millor per a mi pq no porta iode. En to cas, ja l'hi preguntaré a l'endocrí el dia 5.

Ja us explicaré q m'ha dit!
Imatge

Imatge
Ilura12
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dg. juny 12, 2011 10:19 am

Hola,

Aquest tema també m'interessa a mi. Ja ho he explicat en un altre tema però ho comento aquí perquè està molt relacionat. Jo no em medico però l'últim anàlisis de sang rutinari em va sortir que tenia una mica d'hipotiroidisme subclínic, però la doctora de capçalera em va dir que de moment no fessim res i que d'aquí a 6 mesos repetissim l'anàlisi a veure si s'havia regulat sol. Al marge d'això vaig anar al ginecòleg per comentar-li que volia quedar embarassada a partir d'agost i em va receptar àcid fòlic de la marca femibion, que porten iode, i segons ell, si tenia un petit desajust això m'ajudaria. Però llegint les vostres respostes ara no estic segura si estic fent bé. Bueno, sinó també penso que en el moment de quedar embarassada ja em faran controls, i si és necessari ja em medicaré. Com ho veieu vosaltres?
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. juny 12, 2011 2:13 pm

Home, jo de tu m'asseguraria bé. El meu cas potser és diferent pq jo ja fa molts anys q en tinc i em controlen (prenc una pastilla al dia). Però potser estaria bé que anessis a l'endocrí i que t'ho miressin, més q res per anar sobresegur. A mi com que akesta amiga q és farmacèutica em va dir això i a sobre ja no estava molt contenta amb la gine, prefereixo comentar-ho amb l'endocrí per si les mosques.
Imatge

Imatge
Mari Loli
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

EntradaAutor: Mari Loli » dl. juny 13, 2011 8:44 am

Hola, no sé si el meu cas t'ajuda molt perquè jo faig FIV, peró és el tercer intent i sempre m'han fet pendre àcid fòlic (jo prenc el Gestagyn plus) desde un mes abans de la punció, que en un embarás normal seria un mes abans de la fecundació.
Imatge
url=http://daisypa
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dl. juny 13, 2011 6:03 pm

MariLoli la meva gine em va dir q me les comencés a prendre just quan comencéssim a buscar. Això ho tinc clar. El problema vindria pel tema de les tiroïdes, q és el q haig de preguntar a l'endocrí. No fos cas q, al prendre-me-les amb iode, se'm destarotin les tiroïdes! A veure q em diu. Hi vaig el dia 5.

Sort amb la FIV! :ok:
Imatge

Imatge
Mari Loli
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

EntradaAutor: Mari Loli » dt. juny 14, 2011 4:50 pm

SANDRIXX77: Suposo que deuen haver pastilles baixes en iode perquè no crec que siguis la primera que té problemes de tiroides. Segur que la teva gine sabrà trobar la solució. Sort en la busqueda!! :ok:
Imatge
url=http://daisypa
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. juny 15, 2011 7:04 pm

Gràcies wapi!

Ja us diré q m'ha dit l'endocrí. I després vindrà la recerca!!! :-()) :)
Imatge

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dv. jul. 08, 2011 9:03 pm

Ei, q l'endocrí m'ha dit q no problem. Q jo no haig de prendre iode exceptuant un únic cas: embaràs i búsqueda. Per tant...Endavant amb les pastilles. Això sí, m'ha dit q si em quedo embarassada abans d'un any, que ell creu q sí (és + optimista q la meva gine, x sort), q el vagi a veure ipso facto: control a rajatabla suposo :love:
Imatge

Imatge
kaoru
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dt. jul. 12, 2011 4:22 pm

Vinga cuca ànim i comença la búsqueda!!!!endavant amb les pastis...al final quines són les que prens tu?Les folidoce no en porten de iode...llavors el que tu prens no deu ser aquest!!
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dc. jul. 13, 2011 9:29 am

Alguna de vosaltres pren àcid fòlic de la marca Femibion? Jo només espero que realment sigui molt complet perquè val 20€ cada caixeta :ufs: Però es paguen de gust si és perquè ajudi a que el :-()) vagi perfecte!!!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. jul. 13, 2011 10:31 pm

Les meves es diuen yolfuit o alguna cosa així. Em van fer recepta. No pots dir-li al teu gine q te'n faci??
Imatge

Imatge
Ilura12

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 14, 2011 4:06 pm

Me'l va receptar el ginècoleg privat i que jo sàpiga no pot fer receptes perquè imagino que sinó ja me l'hagués fet no? El que no sé si puc anar a la S.S. i preguntar si em poden receptar aquest àcid fòlic... imagino que em donarien recepta d'una altra marca, no?
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::