Operacio carnots a quina edat?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Operacio carnots a quina edat?

EntradaAutor: Plufi » dv. juny 10, 2011 8:09 pm

Hola noies!

A la meva filla de 4 anys segurament li hauran de treure els carnots però encara no sabem res de segut.

El tema és: les families que heu operat algun dels vostres fills de carnots o amigdales a quina edat els han fet la operació? Que tal l'experiència? i si ni és molt demanar ... quines millores heu trobat després de la intervenció?
No és molt petita 4 anys?
Aix! quantes preguntes i quants dubtes eh!!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Operacio carnots a quina edat?

EntradaAutor: ISASF » dv. juny 10, 2011 8:25 pm

HOLA!

El meu nen el vam operar el novembre i encara no tenia dos anys... imagina't.
Estem contents, però també t'he de dir que penso que ho aconsellen massa rapid als nens. Crec que es convenient si el nen té otitis repetides, o si respira malament; jo vaig encadenar 5 antibiotics seguits (uns 50 dies) en 2 mesos i no ho vaig dubtar.
Pero les mutues, els hospitals privats... de seguida, operacio de carnots i drenatges.
Tinc les meves raons per pensar-ho però es només la meva opinio. La teva princessa, per què han i heu decidit operar-la? Quin hospital es i si es privat?

Anims,

Isa
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dv. juny 10, 2011 9:11 pm

De moment només tinc la radiografia i se l'ha mirat el pediatre, encara estem pendents de la visita a l'otorrino però es veu que tot apunta a operació.
Sempre ha respirat malament sobretot de nit.

No sé, ja veruem qu`en sortirà de tot plegat.......
Imatge

gegar82
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » ds. juny 11, 2011 9:23 am

Hola! A mi també m'interessa el tema, el meu fill fara dos anys i mig ara al juny i estem pendents que el cridin per operar-lo de carnots i reduir amigdales. Nosaltres sempre hem anat per la seguretat social i la veritat que l'otorrino de la S.S ho va veure molt clar en quant va veure la radiografia, va dir que cuasi no tenia pas d'aire i aixo feia que respires per la boca i sempre agafes otitis i angines. També ens va dir que podiem esperar una mica pero que aixo potser podia comportar amb una mica de perdua d'audició, aixi que vam decidir que endavant. A mi m'agradaria saber com es la recuperacio, si van patir gaire o es van queixar molt, moltes gràcies.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Irina80
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » ds. juny 11, 2011 10:33 am

Hola Plufi!
la setmana passada van operar al meu nen dels carnots, i li van posar els drenatges a l'oïda; el seu cas va ser perquè els carnots li havien provocat una mica de pèrdua d'audició, doncs ell mai ha tingut otitis ni bronquitis... ell ara té 2 anys i 8 mesos, fa els 3 a l'octubre. El dia que l'operaven a ell, els mateixos otorrinos tenien vàries operacions seguides, de carnots, drenatges, amígdales... dels nens que vam veure per allí, n'hi havia més petits que el meu, potser de 2 anyets, i el més gran que van operar tenia 4 anys. Jo crec que si t'ho han proposat és perquè ho deuen veure clar.
Quant a millores, igual que t'ha dit l'Ainamm, a nivell auditiu ha millorat molt ràpid, doncs repeteix moltes més coses que li diem, o que sent a la tele... a ell el van operar el dijous, i al cap de setmana ja feia vida normal, ja estava content i més xerraire del que estava abans. Per l'edat, crec que el màxim d'edat que opera és als 5 anys, diria...
Pel que fa a la recuperació; de les amígdales no puc dir res perquè no li van fer. Dels carnots, jo crec que no li feia ni tan sols mal, l'únic que el mateix dia estava desganat totalment, al dia següent va estar menjant tou, iogurts, petit-suisse... i el dissabte ja va recuperar la gana. Quan va sortir del quiròfan li sagnava una miqueta el nas, però molt poc, el mateix dia va anar treient una mica de sang que li havia anat quedant seca,però poca cosa.
Pel que fa als drenatges, potser és el que és més engorrós. Va anar fins diumenge amb uns cotons als oïdes, amb un esparadrap, i evidentment s'ho volia treure... ens va costar deu i ajuda fer-li entendre que allò ho havia de dur,i que de seguida li treuriem... també ens ha passat que un oida li va supurar, i la setmana següent l'otorrino li va donar un xarop i unes gotes; el xarop ja no el pren, i les gotes li posem 2 cops al dia, tot i que ja no li supura.
Per si es queixen gaire... jo crec que el tràngol és l'operació en sí, que se'ls enduen desperts, i després els desperten al quiròfan. No us enganyaré, són nens i s'espanten, s'engoixen... com ho fariem nosaltres si ens ho fessin a nosaltres, crec. Amb la diferència que ells ni tan sols entenen el què els fan ni per què els ho fan. Però l'ensurt és el mateix dia, de debó... Al dia següent el meu fill ja estava millor, xafat, cansat..., però com estaria qualsevol després d'una operació...
No sé, si voleu preguntar res més, ara que ho teniem fresquet, jeje
Vinga, ànims i petons!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » ds. juny 11, 2011 11:50 am

Hola!
A mi em van operar amb 3 anys, ja que per culpa de les otitis tant seguides vaig perdre l'audició. Van aprofitar la mateixa operacio per treure'm els carnots i posar-me drenatges a les orelles.
A la meva nena li van fer la radiografia amb 9 mesos i ja van veure que s'ha d'operar. Ha passat 8 bronquitis dels 6 als 12 mesos!! Pero el metge no és partidari de fer-ho abans dels 18 mesos (vam dir que al setembre ho fariem). Em va explicar que la millor edat és als 3-4 anys, ja que abans correm el risc que se li tornin a fer i s'hagi de repetir la operació. Es veu que els carnots desapareixen per si sols als 11 anys, així que a un nen que li detecten cap als 9-10 anys ja ni l'operen.
Al final, com que hem fet un tractament antialergic i hem aconseguit reduir-li molt els mocs, vam quedar que anirem fent amb aquest xarop (cada cop que té mocs, una setmana de tractament) i si així evitem que agafi bronquitis, anirem aplaçant la operació cap als 3 anys. A veure si superem l'hivern vinent... si no, tinc clarissim que la operarem!
Ànims!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » ds. juny 11, 2011 2:08 pm

Hola maca, les companyes ja t'han donat bastants detalls de com va la cosa i hi estic d'acord amb el que t'han dit. A la meva filla la van operar ben petitona, tindria uns 3 anys... Pràcticament no va tenir molèsties post-operatòries però va ser genial que uns dies després d'operar-la anàvem pel carrer i em va dir "mirar mama puc respirar!!" em va emocionar i tot :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
Rosanna
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dg. juny 12, 2011 5:32 am

Naltros hem operat a l'Arnau amb 2 anys!! i és el millorque hem pogut fer!!! és un nen nou!!! li hem tret angines i carnots!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dg. juny 12, 2011 2:03 pm

Gràcies a totes per les vostres experiències.

L¡opinió del pediatre és que s'han de treure. A veure que ens dirà l'otorrino, tenim visita aquest dijous.
Imatge

gegar82

EntradaAutor: gegar82 » dl. juny 13, 2011 10:14 am

A mi sobretot el que m'angoixa es aixo que comentava l'Irinna que marxen solets i que els despertin allà sense ningu conegut, m'agafen ganes de plorar nomes de pensar-ho... per cert mes o menys quant dura l'operacio???
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Irina80
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dl. juny 13, 2011 11:05 am

Hola Gegar82!
l'operació en sí no dura ni mitja hora; a l'Eloi se'l van endur a les 10'50, i abans de les 11'30 ja estava a l'habitació, despert. I cap a les 13'30 li donaven l'alta. El fet que l'adormin... A mi també em feia molta por, més que l'operació en sí. Si fossin més grans i entenguessin el que els fan, no caldria adormir-los, xq la intervenció és ben senzilla, però clar, els remenen la boca, han d'estar una estoneta amb la boca ben oberta, en el cas del meu fill també li van remenar l'oïda... és que si no els adormen, no es deixarien operar, s'espantarien encara més... Gegar82 t'entenc perfectament... pensa que serà molt poca estona, i que comportarà una millora a curt termini, de debò, l'Eloi ja xerra més que abans, ja no ronca per la nit...
El tema de l'anestèsia, potser també depèn del centre en què li facin, però no crec que varii gaire; potser on vas tú l'adormen amb tú, però no és l'habitual, pregunta-ho a l'otorrino si sap com ho fan on aneu vosaltres; nosaltres vam anar a l'hospital de nens de barcelona, no sé si arreu funcionen així.
Ànims i endevant! ja veuràs com és molt ràpid i li anirà molt bé!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
gegar82

EntradaAutor: gegar82 » dl. juny 13, 2011 7:09 pm

Irinna moltissimes gràcies, en principi al Samuel l'operarien a l'hospital san joan de deu de Martorell.
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::