LLET I ESTRENYIMENT QUINA DONEU ALS PETITS?
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
LLET I ESTRENYIMENT QUINA DONEU ALS PETITS?
Hola,
LI dono la Blemil forte al petit i sembla que comença a estrenyir-se, no se si hi ha cap altre quevagi millor a veure si entre tots veiem quina restreny més.
Gràcies
LI dono la Blemil forte al petit i sembla que comença a estrenyir-se, no se si hi ha cap altre quevagi millor a veure si entre tots veiem quina restreny més.
Gràcies
Re: LLET I ESTRENYIMENT QUINA DONEU ALS PETITS?
Nosaltres li donem l'Almiron i tot i que sols fa un biberó de 180 al dia (la resta menja verdura, fruita i fa pit) a vegades va restreta.
No se si es culpa de la llet, ja que li passa desde fa relativament poc, i tot i menjar verdura i fruita sense platen la cosa no li millora. També li dono cereals sense gluten de diferents cases, i alguns amb superfibra i no li han solucionat el problema.
Ara ha aprés a veure aigua (fins ara no la volia) i sembla que la cosa millora.
No se si es culpa de la llet, ja que li passa desde fa relativament poc, i tot i menjar verdura i fruita sense platen la cosa no li millora. També li dono cereals sense gluten de diferents cases, i alguns amb superfibra i no li han solucionat el problema.
Ara ha aprés a veure aigua (fins ara no la volia) i sembla que la cosa millora.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jo per l'estrenyiment li donava la Blemil especial per l'estrenyiment (no recordo com es diu). També em va comentar la pediatre que era important que estigués ben hidratada i que si no volia aigua que li fes els bibis amb 10ml més d'aigua.
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
marta sfdc ha escrit:Hola,
Gràcies
Nosaltres també li donavem la Blemil forte quan era més petit i anava molt restret ( a vegades dos o tres dies) i al final la pediatra ens va dir que canviessim la llet i vam canviar a la Nidina i va funcionar des de llavors no ha tingut més restrenyiment. No sé si va ser casualitat o no però a nosaltres un canvi de llet ens va funcionar!
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
Gracies noies!! Crec que provare una altra llet a veure si encertem.o de posar-li mes aigua al bibi ja ho estic fent i sembla que res de res... I aigua li vaig donant pero no en vol . Ja hem estat 2 anys amb la petita amb problemes d'estrenyiment i sembla que ara a ella ja casi casi li ha marxat. Ho pasen fatal tan petits i no tenen gana si no fan caca els hi canvia l'humor i tot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |