Tardor calenta al post de GRAFIQUERES DE SETEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mimi82
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Tardor calenta al post de GRAFIQUERES DE SETEMBRE

EntradaAutor: mimi82 » dl. set. 26, 2011 3:59 pm

Maneta super jefa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dl. set. 26, 2011 4:02 pm

que a gust m'he quedat!!!! :love:

Doncs crec que et faré cas i només em miraré el primer decimal del termometre!!! :ok:

Guapes!!!!! :-()-)

Imatge
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » dl. set. 26, 2011 4:14 pm

Ahhh Maneta oi tant això de ser jefa d'Octubre! x mi tb endavant!!!! em sembla perfecte.... t'ajudarem amb el q calgui però ja veuràs que és ben fàcil... asi q la Vesnà es prepari q ja li keda poket .....

un petó
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dl. set. 26, 2011 4:25 pm

Holaaaaa!

Jefa dimissió!!! Em sap greu, però avui encara no havia passat. Després del cap de setmana de relax, he engegat l'ordinador i m'he trobat mil feines per fer avui. O sigui que vaig de cul... Després actualitzo.

Maneta, jefa d'octubre! Cantaràs el meu o què? ehehe

Avui he anat a fer ecografia i tenim un fol·licle de 19 mm, que es veu que és bona mida. Ara a les 6 em punxaré l'Ovitrelle i aquesta nit a maquinar de valent. Demà repòs i (ara ve quan el maten...) dimecres al matí!! hahaha :miko: És per prescripció mèdica, però jo i els quiquis matiners no som gaire amics... Necessito hores de rodatge per rendir una mica. Però bé. Tot sigui per la procreació...

Adrianita, si vas a www.28dias.es és en castellà i la pàgina està molt bé. Per mi, és més atractiva que el FF. L'únic "problema" és que ell no et detecta l'ovulació, l'has de posar tu, però al capdavall el FF de vegades també fot el que li dóna la gana...
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dl. set. 26, 2011 4:43 pm

Vesnà ha escrit:Avui he anat a fer ecografia i tenim un fol·licle de 19 mm, que es veu que és bona mida. Ara a les 6 em punxaré l'Ovitrelle i aquesta nit a maquinar de valent. Demà repòs i (ara ve quan el maten...) dimecres al matí!! hahaha :miko: És per prescripció mèdica, però jo i els quiquis matiners no som gaire amics... Necessito hores de rodatge per rendir una mica. Però bé. Tot sigui per la procreació...

Q bo Vesnà! Mira q a mi tb em van dir q tenia l'ovulito a punt de sortir, i aquella nit vam fer deures i pam! No em van dir si era de bona mida o no, però ho vam fer aquella nit i va funcionar! Bé i al cap de dos nits, però pel q sembla, ja m'ho confirmarà la gine, és d'aquella nit :love: Ja t'entenc ja amb això dels kikis matiners, jo és q em desperto molt adormida, i pq se m'activi tot plegat han de passar hores... i només t'ha dit aq dos kikis? seran pocs però bons! I lo de dos dies seguits, mira, aqui sota prescripció mèdica l'altre dia q ho paralvem!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dl. set. 26, 2011 4:54 pm

Super jefa!!! Res de dimissió!!!! :-(( Ho estas fent de fàbula, i t'emportes 2 :-()) !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I un super ovulito apuntet de madurar!!! Aquesta nit deures bons, i dimecres al matí a tope!!! si convé que el vesno et faci una bona tassa de xocolata per agafar energies!! que en algun lloc he llegit que els ..::·· al mati estan a tope, així que aprofita-ho!!!!

Aix maneta, que et farás un fart de cantar :ok: el mes que bé!!! Seràs una llegenda!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dl. set. 26, 2011 4:57 pm

ai noo nenes! jo soc més d kiki matinero.... jajaja amb el q m'agrada dormir.... al vespre em fa una mandra.... i penso uiii9 q perdo hores d dormir.... prefereixo havent dormit i amb bon humor... jajajajajajaja ya veieu q cada una a su tiempo....

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dl. set. 26, 2011 5:41 pm

mimi82 ha escrit:que en algun lloc he llegit que els ..::·· al mati estan a tope, així que aprofita-ho!!!!

Els ..::·· potser sí, però jo no podré passar de nina inflable. Ell que es posi el despertador i que vagi fent... Jo ja m'hi posaré bé.

És que als matins sóc un ogre... En canvi ell es desperta amb una alegria sorprenent.
I per sort tindrà festa, perquè si a sobre ens hem de posar el despertador a quarts de sis, seria un suplici. Jo crec que a quarts de vuit és més acceptable.

Aix, gràcies pels ànims!! hehe
Imatge
Imatge
nenea
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dl. set. 26, 2011 5:51 pm

Ei boniques...sou les millors...he llegit diferents pàgines que ara feia uns dies que no llegia.....i entre els kikis, els ovulitos i els espermes matiners, tremometres, decimals, dia si dia no....m'heu fet somriure. Aquesta recerca ha de ser amb humor! després li haurem d'explicar el nostre futur bebito!! jejejejeje L'aventura del :-)(-:

VESNÀ A L'ATAQUER!! que bé aquest ovulito...doncs a fer kiki matiner....to sigui per la procreació!!! :content: :content: ...a mi em costa més també al mati...jejejejje. Sóc de llevar-me aviat però no estic inspirada....però als migdies que me'n dieu? :love: ...els millors!!! juas juas...però es clar si ens esperem als migdies no fariem deures fins el cap de setmana :ufs:

MANETA super jefa d'octubre!!! fantàstic!!!! ..i prepara't que la tardor és molt fructifera!!!! a cantar-ne molts + >.-<: >.-<: ...per mi el meu el pots cantar amb la nota sol!! jejejejeje

Benvinguda ARIADNETA!!! aqui et trobaras com a casa

GUISS me n'alegro que l'ovulito hagi saludat!! et feia patir el bandarra....ara al ataquer!!!! >.-<:

ATREV+ i MANETA m'ajunto al club de les rares.jejejeje a mi em passa també a vegades que quan faig l'amor tinc dolor de regla..com punxades...i pensava és que el que no em passi a mi...doncs no també us passa a vosaltres...jejejej ja n'hi ha de coses rares eh!

NOIES avui he anat al gine a fer la revisió...diu que tot estupendu!! res de quistes ni coses rares..PER FI!!!!!! i m'ha dit que tenia un bon fluxe i que ha vist que dec haver ovolat ahir vespre o aquest mati...oeoeoeoeo CICLE NORMAL!! noies estic més contenta. Ahir vam fer feineta però crec que per si de cas rematerem la feina, oi???? Vesnà ja veig que m'has posat a grafiqyera perraca.....ohhhhhhhh no si tens raó que no miro temperatura ( precricpió del metge!!) per puc dir que estic en fase desespero...Atrev et faig companyia

Doncs que passeu un bon dilluns
I :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) a les que em deixo
IZASCUN I PECUNIA petons a la panxeta!!!!!!
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dl. set. 26, 2011 6:56 pm

nenea ha escrit:....però als migdies que me'n dieu? :love: ...els millors!!! juas juas...però es clar si ens esperem als migdies no fariem deures fins el cap de setmana :ufs:

Tens tota la raó! Les migdiades amb final feliç són el millor!!! :love:

M'alegro que el gine t'hagi dit que tot OK.

Ja t'he posat a desespero, que sembla que anima més. Sí... tinc mà dura amb les perraques! hehe És que no sabia per on passaves!

Aaaau!!! A rematar la feina!!!
Imatge
Imatge
Giss
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dl. set. 26, 2011 8:39 pm

Hola reinetes!!! quantes novetats!

Nenea! que bé! el gine ha dit que tot està bé i que potser ja has ovulat!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: doncs jo estic amb tu! avui a rematar la feineta! jejeje

Vesnà, és el primer mes de RP??? aix que bé! un fol·licle de 19mm! això explota avui segur!!! a l'ataqueeeerrrr!!! i dimecres doncs res, a fer un petit esforç... jejeje A mi no m'importa pels matins, però el Gisso no... ell és més de mig dia... jo de nit!

Maneta
!!! súper jefa d'octubre!!! em sembla fantàstic!!! ojalà cantis el meu +++++!!! i el teu tb!!!

atreb, veus com no ets tan rareta??? ja en sou 3 que us passa això de les fiblades! jejeje a mi no m'ha passat mai... però segur que em passen coses que a d'altres no... el cos és així

A les que em deixo, un petonet molt gran i fins demà! que jo avui he de rematar!!!

Per cert, em queda pre-seed del mes anterior però no sé si utilitzar-lo... penseu que d'un mes per l'altre estan obert encara valdrà?
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Brisi
Entrades: 898
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 8:15 am

EntradaAutor: Brisi » dl. set. 26, 2011 8:49 pm

Què és el pre-seed???

Nosaltres estem fatal! En plena sexy week i tots dos una mica xungos ;( A veure si se'ns passa aviat iaquest mes ovulo una miqueta més tard!!!!
*CangrePacte De Panxulines: Kukilus, Brisi, Piru-leta, Bruixeta85, Adg , Kuchi i Eni*

Imatge
lluneta2011
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: lluneta2011 » dl. set. 26, 2011 9:39 pm

Bona nit reines!

Perdoneu per no entrar gaire però he tornat a la vida normal i no tinc tant temps!

Izaskun Merci per fer-me donar compte que em baixa la tempe abans d'ovular! ui ni me'n havia adonat, però aquest mes veig que ha sigut espectacular!

Maneta Ja veuràs com seràs molt bona jefa d'octubre! >.-<: >.-<:

Vesnà Ui quina mandra fer deures a aquestes hores! però si s'han de fer es fan i punt! :love:

Doncs jo entro en sexi week però no intentarem fer diana aquest cop, que aquest mes és de repòs...és una situacio estranya però ja queda menys per tornar la cerca!

A totes les que em deixo molts petonets!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dt. set. 27, 2011 8:16 am

hola nenes bon dia... vaig ràpida q sols entro x saludar!
Nenea una més q se une a las raras... jajaja q bo jo q em pensava q solo em passava a mi.... almenys veig q no es algo anormal... jeje ja estava preocupada....

Perfecte t'uneixis al desespero! junt amb la phosqui ja en som 3....

venga sort a totes.... i un petó enorme... disculpeu no personalitzi més po es q tinc reunió...

muak

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dt. set. 27, 2011 8:19 am

Bon dia!!!

Brisi, el preseed és un lubricant que, en teoria, ajuda els espermatozous. Jo dic "en teoria" perquè sóc un pèl reàcia... Crec que si fos tan bo, el receptaria el ginecòleg i el vendrien a les farmàcies i tot... però la veritat és que a molta gent li ha funcionat.

Jo ahir al matí tenia clara d'ou i avui ja res... Em sembla que el meu cos no entén què passa... A veure si demà ovulo!!

Algú s'ha punxat Ovitrelle? Efectes secundaris... data d'ovulació, horari de relacions...? Vaig molt perduda.

Lyuba, companya de relacions programades, com et va a tu?
Imatge
Imatge
Ariadniita27
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dt. set. 27, 2011 8:30 am

Bon día noies,

avui m´he dormit :ufs: aixi que la tempe no he pogut tomarla...

dema començare...sera el 4 dia amb warry..no pasa res no??

aixx quin desastreeee

la tempe es pot prendre a la boca posant el temormetre sota la llengua nO???

bueno demà us vaig informant.......

ya he creat compta a fertilityfriend...haver com me´n va...jejeje

GRACIAS A TOTES NOIES :p-)
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dt. set. 27, 2011 8:35 am

Bon dia Wapissimes!!!

Vesnà, jo no et puc ajudar!!! :-()-)

Com esteu la resta?

Jo crec que entro oficialment a la fase de desespero ja que la tempe m'ha pujat una miqueta, tot i que no estic segura que ovulés ahir, pq res de res de clara d'ou, però.... farem cas al TO i a la tempe, no? Igualment i per si un cas, avui tornarem a fer deures!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert reines, al post de buscadores van comentar que en la fase de desespero millor practicar :sex-|: amb protecció, que els ..::·· podien afectar negativament a la implantació de l' :p-) , que n'opineu les super expertes? :ok:

Bé wapis, vaig a treballar una estoneta que s'acosta final de més!!!! Visca!!!!! :p-) :p-) :p-)

Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dt. set. 27, 2011 9:54 am

Bon dia!!!

Al final ahir vam rematar amb el pre-seed... però aquest matí he vist una cosa una mica rara... les restes d'ahir han sortit amb un color rosadet... ¿¿¿???
Ara no entenc res... perquè per dates no em quadra res... warry??? aix nenes, no sé, ja us aniré informant...

Mimi, ja comences el desespero... ànims i tranquil·la! intenta no pensar gaire! Sobre el que dius de fer-ho amb protecció després de l'ovulació em sembla una xorrada... amb la d'embarassos que hi ha sense saber-ho això no pot ser veritat... vamos, és el que penso jo... eh?

Atreb, molta feineta? no et cansis gaire!

Ariadneta27, no passa res si un dia no te la prens... demà comences i llestos! Sobre on prendre-la o sota la llengua o vaginalment.

Vesnà, què tal la punxadeta? aix! jo no podria posar-me-la jo sola! quin yuyu!

lluneta2011, ànims que un mes passa molt ràpid!

Brisi, sobre el pre-seed ja t'han respost, és un lubricant.

A totes les demés... muaks!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dt. set. 27, 2011 2:16 pm

Guapisss mil disculpes xq avui no he pogut estar gaire x vosaltres...tic enfeinadeta...

Giss he llegit això que comentes del color rosadet... podria ser que com anaves entumada al gisso pogués penetrar millor i x eso sagnes una mikona... eso o com et diuen sagnat a lhora d'ovular... xq implantació si dius q tot just ovules... no crec...

ains pitisu jo tb mhe rigut amb el comentari de la Vesnà d la nina inflable... jajaja x uns moments mhe imaginat la nina amb la boca oberta... i els braços i cames exteses...i els ulls inmòbils... jajaja

Vesnà guapi jo no te puc ajudar amb temes d punxades xq no mho he fet mai... si mai arribo crec q mhauràs d donat tu els concells... xq l'atreBo es mareja sols d veure una agulla o una goteta d sang...asi q si mai ho haig d fer... o tiro d papis o mho faig jo soleta... jajaja

Apa un besu d tarda i ki pugui disfrutar d'un kiki d tarda juas q ho aprofiti! esos es veritat q són els millors... jajajajajaja

muaks!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dt. set. 27, 2011 2:53 pm

Holaaaa!!

Pitisu, m'agradaria saber que la teva experiència com a nina inflable va acabar amb un positiu! hehe
Com estàs? Veig que sembla una nena, oi? que bé...

AtreB, jo no em veuria amb cor de punxar-me... però el meu home s'atreveix amb tot. No em va fer gens de mal.

Bé, me'n vaig a treballar. Demà entraré més tard... que a primera hora tinc feina!! :love:
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::