Despres de DOS Cesareas....negar-se a una TERCERA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Despres de DOS Cesareas....negar-se a una TERCERA

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 28, 2011 6:40 pm

Hola.

Buenu, jo tinc dues innecesareas, el primer part va ser induït i per TEORICAMENT no dilatar va acabar en cesarea, amb el segon part, vaig posarme naturalment TEORICAMENT de nou no vaig dilatar, encara que se perfectament que si que en vaig dilatar aixo se sap. Buenu tornant al tema, jo NO vui fer Cesarea, diuen que despres de dos cesareas, la tercera et fan CESAREA sense intentar Part Vaginal, obviament se de gent que ha fet un PVDC2 i tot a anat perfectament, la probabilitat de que pasi algu es molt baixa igual que tot.
No he trobat a ningú que accepti intentar-ho, i si ho accepten demanen uns costos excesius, i jo no tinc aquest diners.
Aqui ve el meu dubte, la meva idea esque, quan estigui embarassada si tot va be durant l'embaras, es negarme rotundament a la CESAREA si no hi ha cap problema, no vui anar a un quirofan abans de les 40 setmanes i menys sabent que no es necesari que simplement ho fan per uns protocols absurds. Jo em puc negar a no voler aquesta operació? O sigui jo vui posarme de part per mi sola i si hi hagues algun problema llavors si que aceptaria la sentencia aquesta, pero no vui pasar per aixó ja que tinc terror absolut a pasar el que hi vaig pasar en les dues cesareas anteriors, em dona panic de posar-me en mans d'aquesta gent que tant mal m'ha fet, vaig tardar mesos en tenir relacions de nou amb el meu marit, perque quan ho intentavem em venien flashos de l'ho que va passar i durant tots aquesta anys he plorat i encara ploro per lo succeit. Pero jo vui tindre un altre peque, i poder ALMENYS intentar tindre al meu peque l'ho mes respectadament possible

Mersi wapis
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: Despres de DOS Cesareas....negar-se a una TERCERA

EntradaAutor: Niu » dc. set. 28, 2011 9:31 pm

Jo h
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 10:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. set. 29, 2011 7:33 am

Hola, pues esta be saber-ho. Amb el segon embaras em van dir de tot, y quan a l'hospital vaig firmar per part normal, em van fer la vida impossible, sobre lo de la rotura uterina em vaig informar moltissim i es una probabilitat molt baixa ( si no es fica oxitocina, trenquen aigues, etc etc) a mi em van fer tot lo contraindicat. Per aixo i per l'ho traumatic volia saber si podia evitar a aquesta gent. Perque l'embaras i el part es per disfrutar-ho no perque et fagin sentir malament.
Gracies wapiiiiiiii
merisc
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dj. set. 29, 2011 8:35 am

Yaiza pots mirar de posar-te en contacte amb l'associació el parto es nuestro, donen suport en tots els sentits i possiblement et podran ajudar. Jo ho vaig passar molt malament quan em van fer la innecesària de la meva filla i em van ajudar molt.
Imatge

Imatge
Imatge
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dj. set. 29, 2011 11:05 am

Yaiza202, jo em vaig trobar en la teva situació, però després de la 1ª cesàrea. Vaig anar amb Guillem Hernández (segur que et sona) per privat, però gràcies a la meva mútua, que és de reemborsament (de les visites et tornen el 80% i del part-hospitalització-epidural-pediatra-llevadora un 90%), em van acabar sortint les visites (totes les de l'embaràs) per 90€ i el part (comptant gine, llevadora, neonatoleg, anestesista i hospitalització) uns 360€.

Per cert, i tant que et pots negar a cesàrea, només cal passar d'anar a l'hospital en cas de que te la programin, no t'anirà a buscar la policia :r) i esperar a posar-te de part tu sola. Si busques una llevadora freelance o una doula que puguin anar controlant el benestar fetal, no hi ha problema. Et presentes a l'hospital quan ja estiguis a punt i llestos ;-))) .

Això sí, ni tan sols Guillem Hernández recomana un part a casa després de dues cesàrees, perquè qualsevol cosa que hi pugui haver és millor tenir-la controlada. Ell ofereix parir a l'hospital però en part natural (si és el que vols) a l'habitació mateix, o en sala de parts si vols l'epidural. Conec tres mares que després de dues cesàrees van anar amb ell i van aconseguir un PVD2C, i una altra a la que li va haver de fer una tercera cesarea perquè el nen es va posar de cara i no hi va haver manera. Tot i així ella va acabar molt contenta, perquè el seu marit va poder estar amb ella durant la cesàrea.

Ah, també atén a través d'Adeslas (crec) a Esplugues i a Terrassa.

Que consti que no vaig a comissio, eh? Però és que totes les noies que conec que hem anat amb en Guillem estem encantades :love: :love:

Qualsevol altre dubte, ja saps :ok:
Imatge
Imatge Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 29, 2011 11:41 am

Guapa, a la web de "El Parto es Nuestro" hi ha testimonis de parts vaginals després de 2 cessàrees, fins i tot de parts naturals a casa, després de 2 cessàrees.
Jo també em posaria en contacte amb elles perquè t'informin i t'orientin. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. set. 29, 2011 2:42 pm

Mamadiana es molt interessant l'ho que as comentat, veig que dius l'ho d'Espluges i Terrassa, jo soc de Manresa, nose si es massa lluny, on aten Guillem Hernandez?
Vaig mirar les llevadores que van a casa i tal, pero per l'ho que tinc entes costen entre 1800€ i 2400€ es excesiu, almenys donada la meva economia...no m'ho puc permetre.....pero mirare la web del Parto es Nuestro habeure si alguna em pot ajudar amb el tema.

Ponioleta Aixo tenia entes, que hi ha fins a dones que han tingut tres i quatre cesareas i despres han fet part vaginal, jo al part no l'hi tinc por perque encara que se que hi ha probabilitats de complicaciones també se que una persona que mai a tingut cesareas també pot tindre aquestes complicacions, per aixo ho vui intentar, ara em mirare la web habeure si m'aclareixo perque em lien una micas les llistes que surten, merci wapi
mamadiana
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dv. set. 30, 2011 9:46 am

Yaiza202, si mires al youtube trobaràs un vídeo d'una associació americana que parla d'una dona que després de SIS cesàrees va tenir un part natural a casa. Ver para creer :-D :-D :-D
No sé si atén a Manresa, això ho hauríeu de comentar en directe. Lo que dius del preu de les llevadores és si t'atenen el part a casa. Jo em referia a que només et facin el seguiment, el control del benestar del bebè i de la primera fase de dil·latació. En aquest cas crec que és més econòmic. Que la llevadora que em va atendre el part em va cobrar 700€ ?-)

De totes maneres estic d'acord amb la Ponioleta, informa't tot el que puguis, El Parto Es Nuestro inclòs, ves a tot arreu i pregunta-ho tot, contempla totes les opcions...
Imatge
Imatge Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. set. 30, 2011 2:38 pm

Pues ja m'ho mirare, ara dono pals de cec, perque no se per on començar, ahir vaig escriure a les llistes del parto es nuestro i s'ha esborrat el meu missatge, ara mirare de nou, i m'intentare informar be. Gracies wapi
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. oct. 04, 2011 5:09 pm

Properament hi ha una trobada per a parlar del tema dels PVDC, organitzat per DONA LLUM. Si et suscrius a la llista d'informació t'avisaran. Les trobades son totalment obertes i gratuïtes.
ImatgeImatge
Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. oct. 04, 2011 5:29 pm

Ok, perfecte wapi!!!! pues ja em suscric
nena83
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dg. oct. 30, 2011 3:08 pm

Reina, el meu primer part va acabar en cessàrea. Em vaig posar de part, vaig dil.latar i vaig intentar treure la nena durant 3 hores, al final em van entrar a quiròfan perquè la nena no havia baixat. Em van posar que havia estat cessària per desproporció pelvio-fetal, la nena va fer 3,700 kg i 35 de perimetre craneal.
En el segon (encara no fa ni un mes), passàven els díes i no em posava de part, a la 41+6 em van induir però díes abans m'havien dit que si jo volia seria cessària programada. Jo vaig dir que no, que ho volia intentar. Ha estat la millor decissió de la meva vida, a les 10'00 començàvem amb la inducció i el nen neixia a les 13'47 h. No em vàren haver ni de tallar! El nen va fer 4,300 kg i 37.5 cm de perimetre craneal.
Tot això t'ho explico per animar-te a intentar-ho, cada part i cada nen és diferent.
Per a mi ha estat la millor experiència de la meva vida! El meu somni fet realitat, ho vaig passar molt malament per la cessària...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. oct. 30, 2011 5:46 pm

Hola guapa. M'ha encantat la teva historia, pero bueno l'altre dia vaig anar al llevador i em va confirmar que seria cesarea programada, que no tenia cap opció, que es valoraba bebe sa+ i mare sana (encara que ho posaba entre cometes) pero que son els protocols i no poden fer res contra aixo, que si tingues diners seria diferent pero que per aqui no hi ha opció, aixi que com no em toqui la primitiva em veig en quirofan, ara intento no pensar massa, pero ja ho tinc mes assumit. Gracies per explicar la teva experiencia em sembla extraordinari poder llegir com hi ha mares que si han pogut tindre als seus bebes despres de cesareas i m'alegro moltissim per tu. petonets
Ayrs

EntradaAutor: Ayrs » dg. des. 18, 2011 8:31 am

Hola guapa.
Em penso que al nou hospital de Sant Boi estan oberts a negociar un PVD2C. No sé fins a quin punt seria sense intervindre, però en una xerrada d'una gine d'allà (i no era de les menys intervencionistes) va dir que, amb condicions, podrien acceptar PVD2C. Si parles amb el cap de ginecologia, que està força pel tema del part respectat, potser pots aconseguir negociar les condicions del part.
Jo trucaria i demanaria cita amb ell, a veure que en treus.

Si tens clar el que vols, no et rendeixis!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. des. 18, 2011 7:07 pm

hola guapa.

Quin hospital es??? No es public no??

Gracies bonica
Ayrs

EntradaAutor: Ayrs » dl. des. 19, 2011 10:50 am

Sí, és públic. Hospital Sant Joan de Deu de Sant Boi.
ImatgeImatge
Imatge
Yaiza202
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. des. 19, 2011 9:03 pm

ostres pues quina sorpresa, m'ho mirare despres de festes habeure q em diuen, ojala fos possible. Merci reinaaa

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::