GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

EntradaAutor: atreB+ » dj. oct. 20, 2011 1:46 pm

lesantes ha escrit:Gràcies mimi, ja ho he aconseguit posar a la firma!!!

Però com puc saber el meu dia d'ovulació amb aquesta gràfica???

Hola lesantes benvinguda!
crec q les gràfikes t'aniran molt i molt bé... jo com tu tenia cicles super irregulars i no sabia mai quan faria les ovulacions.... un show vamos!
Es dificil q ho sapiguesfins passat la ovulació... ara tho expliko...
Primer d tot dirte q has penjat la gràfica però q comença a dia 20 de Octubre es a dir avui... no veiem les dates anteriors si has posat les tempes.... per tant amb un puntet no veiem res.... a partir d'avui thas de deixar el termòmetre a la tauleta d nit..i abans d'aixecarte prendret la tempe cada dia...sota la llengua i abans d fer pipi.... tal com posa a les explikacions de l'inici de post...
He llegit alguna q deia q demà es prendria la tempe vaginal...x veure si canviava.... ERROR! si has començat en llengua sigue asi... no canvieu x veure si enganyem al FF.... sigueu constants! es ho millor....
Pues bé el q deia...a partir d'avui et vas prenen les tempes i les vas apuntant.... veuras q la grafica puja i baixa puja i baixa... i hi haurà un punt q baixarà la tempe... i pujarà uns 3 dies seguits.... aleshores et marcarà la ovulació....
La p**** es q no ho sabràs fins q vegis la pujada 3 dies seguits... sabent q tens regles q et poden durar uns 30 dies.... sobre el dia 10 comença a fer deures dia sí...dia no.... fins q et marki la ovulació.... un cop hagis fet la primera gràfica.... veuràs el q et dura la Fase lutea...encara q tinguis regles irregulars...la FL acostuma a ser constant.... x tant si fas la mitja...preveu q tindràs una sexy week llargueta i palante... a provar! a ver si hi ha sort!!!

venga proveu i ja direu... ara paciència q la primera grafica sembla aburrida i aviat agafa forma...ja veureu!

muaak
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dj. oct. 20, 2011 1:51 pm

Per cert!
Izascum nena! q guay la teva eco.... la meva es una puceta...i la teva ja té bracets i cametes! o almenys s'intueix! q guays!!!

Giss wapi gràcies x el q deies d les ampolles... jajaja ...ya te cuento x privi.Muak!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Ariadniita27
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. oct. 20, 2011 2:04 pm

atreB+ ha escrit:
Ariadniita27 ha escrit:Bon día noies!!!!!

necesito una miqueta de ajuda!

el fertilityfriend em marca en verd els dia 17,18,19,20

el dia 20 me´l marca amb una llinea vermella, crec que aixo es la ovulació....

el meu dubte es: per estar embarassada n´hi ha que pujar expresament la tempe a 37? i si fos aixi quan comença a pujar?? es que em queden sis dies per la data de la warry

i porto tres dias seguits que la meva tempe marca 36,60 - 36,70, dic aixo perque el dia 3 DPO la tempe era mes baixa 36,10 i ara aquests tres dies 4,5,6 DPO em marca aquestes tempes que hos he dit...

aix jo penso que a sis dies de la meva data crec q aquet mes amb las tempes q os he dic..crec q tindrem que pasar a novembre..

Hola wapes bon dia! aki una q passa d visita a veure les seves nenes.... cada vegada sou més-.... veig q l'anunci de la maneta dóna fruits!!! jejeje

Ariadnita no veig la teva gràfica però ho faré a cegues....
els quadradets verds q et marca el fertility són els dies q considera q has ovulat i la línia vertical et marca el q ell considera ovulació.... la horitzontal es una mitja de temperatura.... q en teoria no hauries d baixar un cop ovulat..... si et baixa o s'acosta a akesta línia pot voler dir q tindràs visita inminent....
La temperatura varia depenen de la persona.....no tens q estar x sobre de 37.... tu pots tenir unes temperatures baixetes d x si.... i ni ha q poden estar al tròpic....el fet es q el FF normalment marca la ovulació quan han hagut 3 dies seguits de pujada más o menos.... i la pujada es bastant visible... es mantindrà durant varios dies seguits... un mínim de 12 q es pot anar mantenint... en las altures... repeteixo q no tens xq passar el 37.... jo estic embarassada i he estat a 36,80.... el fet es q si la linia d control et marca a posem 36,20 pues no baixis d'akesta tempe... no sé si m'expliko....
A 6 dies d la regla es bo q estiguis a dalt però esperat una mikona més... d vegades quan comencem a fer grafis ens emocionem massa ràpid... jo la primera ehhh.... però esperat xq sino les patacades son fortes....i ens desilusionem ràpid...tho dic x experiencia....
Mira d penjar bé la grafica xq no la podem veure... i alguna més et podrà ajudar....
La Mimi ha explikat molt bé com penjar la gràfica...si segueixes els passos et sortirà perfecte...i alguna més t'ajudarà.... ANIMS CUKETES Q JA ES VOSTRE!!!

:-()-) Ostres AtreB+ M´ho has explicat molt bé..moltisimes gracias guapaaa :ok: :***: Com et trobes???

ara intentaré haber si d´una vega penjo bé la grafica..es que vaig tocar algo, y vaig cambiar el nombre q surt a la grafica per defecte, pero ara mateix vaig a mirar q puc fer..

GRACIAS A TOTES PER RESPONDRE I PER AJUDAR
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
lesantes
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

EntradaAutor: lesantes » dj. oct. 20, 2011 3:05 pm

AtreB+ moltes gràcies per l'explicació, m'ha quedat bastant clar!!!! i moltes felicitats pel teu bitxet :-())

Jeje, em ric de mi mateixa, perquè avui m'he pres la temperatura als llavis de la boca, com si em fumes un cigarro, i després de pixar :-D Espero demà començar-ho a fer bé ;-)
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. oct. 20, 2011 3:46 pm

Posso grafica, en quan a la firma, nse que pasa q no es q n sapiga posarla, es que quan la posso surt la rodona no la grafica, estic en ello...

cabezota fins q surti la grafica xD :content:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dj. oct. 20, 2011 7:20 pm

Ariadnita!!! per fi!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja podem veure la teva gràfica!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
L'únic que la veiem de color verd... :s jajaja Quines muntanyes ruses no??? doncs la línia horitzontal és de la que no has de baixar...

Muaks ladies! Jo començo a desesperar... avui he pensat en fer-me un TO... però és massa aviat
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. oct. 21, 2011 6:36 am

Giss ha escrit:Ariadnita!!! per fi!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja podem veure la teva gràfica!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
L'únic que la veiem de color verd... :s jajaja Quines muntanyes ruses no??? doncs la línia horitzontal és de la que no has de baixar...

Muaks ladies! Jo començo a desesperar... avui he pensat en fer-me un TO... però és massa aviat

Bon dia!!!!!!!

No se perque surt en verd..i no surt com jo la veig..com la de tot vosaltres...segur que es configuració...pero més val aixo que abans xD

Si fa muntanyes la meva grafica....jejejejej el dia que vaig arriba a 37 es pq estaba malaltona.. avui es manté la meva tempe..36,6 aixxx...i quedan 5 dies...veurás com el dia abans o el mateix baixa empicat..

Moltes gracias giss :-()-)

jo em faria test ja pero encara ni he comprat...jajaja soc la pera... ;-))) es que aquet mes m´ha donat per pensar q m arribara la warry..jajaja..

Giss ens ha de venir la warry el mateix dia...espero que a ninguna de las dos ens arribi...jejej aixo es el q m ´agradaria.. :b-)))

Jo esperaré fins dissabte dia 29 no compraré test i compraré el clearblue..no vull fer-me ilusions..aixi que aquet día compraré test...i depen del moment o faré aquet dissabte o diumenge.... perque seria molt poc el retras...
Imatge
sephora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 828
Membre des de: dv. jul. 09, 2010 1:24 pm

EntradaAutor: sephora » dv. oct. 21, 2011 7:56 am

Hola a totes!!
Necesito la vostra ajuda plisss!!!
Aquest mes he començat a fer-me una grafica i volia que vosaltres que sou unes expertes em diguesiu com interpretarla, pq ja portem molts mesos de busqueda i no hi ha manera!!!
Com la puc penjar pq la veieu??
Es del 28 dias.

merci a totes.
Imatge
20.03.12: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
14.11.12: El millor regal de la vida... Martí!!!!
Imatge
12.11.2013: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
03.02.2014: Ets una nena!!! Arlet la nostra princesa!!!
maneta
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dv. oct. 21, 2011 9:27 am

Bon dia i bon divendres!!! Que ja estem de festa major!!

Noies fa 3 dies us renyava que em tenieu aquí soleta i agafo jo i desepareixo... sóc un cas :love: Diem que encara que no treballi no sé què carai faig durant el dia però no tinc temps de res... i alguna cosa s'escapa... crec que he agafat masses assignatures i no dono l'abast... però bé, són coses que ja aniré solucionant.
Això si, crec que estaré desapareguda tooooot el cap de setmana... les Barraques criden!! Ahir ja en vam fer un tastet :content:

Pel que veig heu passat a fitxar totes... així m'agrada que les meves crides fagin efecte... >.-<:
Bé, una per una...
Mimi D'amagat, eh?! Punyetera!!! Així m'agrada... que ens vagis visitant :ok:
AtreB... si una experta diu que el meu anunci és bó... li ferem cas :ok: Pel que sembla han entrat dos adeptes més!!!
Ninenta!!! Ufff el teu cigronet també és una mica meu... i aixxxx... quan l'he vist m'he emocionat moltíssim!! Estic plorant i tot! :plora: Ostres! quan m'arribi el moment de dir-ho a la família ja et demanaré consell... és una forma moooolt original!!! Ja veuràs que serà el millor vi del món!!! una gran collita... octubre del 2011!!
Tema quiste... res, dona... en la pròxima eco ja no hi serà! Que sàpigues que estic ven agafada a l'alzina!!
Brisi Reina... molt ànims! Espero que et vagi molt bé aquestes vacances i que tornis com nova :-()-)
Eni em sap greu el retard en la contesta, les supergrafiqueres ja t'ho han comentat... amb una temperatura no podem treure conclusions... podriem dir que vé just amb una sola gràfica... Només et puc dir que :-o00m :-o00m :-o00m paciència. Si durant el cap de setmana la marranota fa acte de presència i et vols unir amb la penya del termòmetre... espero que no... aquí ens trobaràs.
Pitisu aiaiaiaiaia... mira quins peuets... aiii... quina coseta més mona... aixxx aquesta Rita... que maca que és! I ja la comences a notar... moltes gràcies per ensenyar-nos la teva puceta! Això anima moltíssim!!
Ariadniita >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: veiem la teva gràfica!!!! :b-))) :b-))) Una cosa... no sé si les demés hi estaran d'acord però jo descartaria la tempe del CD7 (la de 36,9) si et trobaves malament val més no tenir-la en compte... així et podrà calcular la mitjana millor. Amb el tema de temperatures altes... cada dona és un món!! Jo mateixa les meves de marranota oscil·len entre 36,6 - 36,8 i les de post ovulació m'han arribat a 37,4!! i com pots comprovar encara no he passat a l'altre costat... com dic... depèn de cada una! Ja saps... termòmetre encastat sota la llengua i paciència!!!
Vesnà que passis un molt bon mes sabàtic... ens veiem al novembre :ok: Això sí, hauràs de fer molts de deures... que quan tornis... els revisaré :ok:
Phosqui Les grafiperraques SEMPRE sereu grafiqueres!!! Ei! i pobre de tu que no ens mantinguis informades amb el tema RA... nineta! que el novembre és el mes que vé!!! Com passa el temps!! ufff... no arribarem a finals d'any que tindrem una gran celebració, ja ho veuràs!! Aixxx quines ganes >.-<: >.-<:

Ep! copio la parrafada que si es borra això... m'agafarà un atac :-((

Vinga continuem...
Nenea Apuntat... Sexy Week en fase ON!! A disfrutar molt del TO+!!! Uoooooo :sex-|: :sex-|: deures, deures!!! OOoooo Gran Omifin... les grafiqueres estem als seus peus <:-)
Giss ja tornem al trote!! Vinga molts ànims amb aquestes nits :-()-) A més la teva gràfica fa bona pinta... mmmm... a veure, a veure si podem collir un altre rovelló!
Izascun Creueta posada... una noia molt eficient... no com la jefa :-:) Uoooo Izas... ja se li comencen a formar les manetes (Tens dues Manetes dins teu...jujujujuju) i els peuets... aixxx... com m'agraden les Ecos!!
Piru-leta m'he perdut una mica... però intentaré respondre... els TO generalment s'aconsella fer-los de les les 9 del matí a les 8 del vespre, estant unes hores sense fer pipi... si pel fet de fer-lo amb el primer pipi del dia el positiu es d'ahir... què vols que et digui... no m'ho havia plantejat mai... saps que feria jo... ha sortit positiu... doncs calcula 24/48h desdel matí i no pensis si es d'ahir o d'un altre dia... disfruta i fés deures ;-)
lesantes Benvinguda!!! ep! els links del principi no funcionen!!! Això s'ha d'arreglar!!! Pel dubtes que has tingut... les meves estimades grafiqueres t'ha aconsellat moooolt bé!!
Ah! una cosa Lesantes... t'has posat el termòmetre a la boca?! o l'has encastat sota la llengua?! L'opció bona és la segona :ok:
sephora1706 Benvinguda a tu també... amb la de 28 dies no sé com funciona...ara faig un repàs a la primera pàgina a veure si ho puc posar tot al dia.

Uffff... Quin rotllo us he fotut!!! Això de desaparèixer dos dies... no és bó!!

Per part meva... comencem marató sessuá, s'han de celebrar les festes del poble :love: A sobre vaig molt atrassada amb l'Uned... uffff m'he de posar al dia de tot i no tinc prous hores... Toooot es ferà :miko:

Apa! Vaig a actualitzar :-()-)

A totes els que em deixo... (no m'ho tingueu en compte) :-()-) :-()-)
Imatge
lesantes
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

EntradaAutor: lesantes » dv. oct. 21, 2011 9:43 am

Ja ho he comentat al post de cercadores, també ho poso aquí:

Mireu quina pesao d'oferta acabo de trobar per ebay: 20 TO + 5 TE per 10,28€!!!! Jo ha ho he comprat

Us deixo el link: http://www.ebay.es/itm/250816902929?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Un dubte tonto sobre el TO (mai n'he fet cap): s'han de fer cada dia???? o quan???? Sóc super irregular, ja sabeu... i espero amb els TO encertar-la una mica :-o00m

Per cert, avui crec que ja m'he pres ve la temperatura: just llevar-me, estirada al llit i aguantant-me el pipi, el termòmetre sota la llengua o-o:) , avui he tingut una centècima + que ahir
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dv. oct. 21, 2011 9:44 am

visita relampago...
mira la jefaza se va d barrakes a girona??? jajaja ostres fa un munt q no hi vaig! jajaja disfruta-les... i no passis fred! jeje
si, si sempre seràs la super boss q va cantar el meu rovelló! em vas agfar d la maneta!!! :p

Ariadneta jo estic d'acord amb la boss... q o bé anularia la febrada o bé posaria q estaves malalta indicat.... i ostres la baixada de 35, 40??' eso q es?? ahi estaves morta no? o amb febre tb.... no havia vist mai baixar tan abaix! vols dir q te la vas prendre bé??? bueno pues anims! q ja ho teniu aki!

lesantes no, no els TO els has de fer quan creguis q estàs a punt d'ovular.... i si et surt negatiu prova al cap d 2 dies! sino no guanyaràs x TO... jeje

muak!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
maneta

EntradaAutor: maneta » dv. oct. 21, 2011 9:53 am

Bé, després d'actualitzar...
Bie Veig que dimecres ca fer acte de presència, la molt porca... no es podia quedar on era :-(( Una cosa que en podem treure de bó... es que ja seabem la teva fase lutea... ja saps que aquí deixem un dia de dol i al següent... els ànims han d'estar ven amunt!!! :-()-)
Nightygt Amunt, amunt... que això fa bona pinta!!
Merisc et poso falta! on ets guapa... fa dies que no apareixes per aquí... aixxx... m'ho imagino... fent deures >.-<: Te posat en sexy week :ok:
Lluneta tu també tens falta! Catxins! Espero que estigueu fent feina... sinóoo... em sentireu :-((

Ja he arreglat els link... mireu si ara es poden veure... si en falta un m'ho dieu :ok:

Aixxx... vaig a publicar i què em trobo...
AtreB ei! les de Girona son la setmana que vé i la següent... com dir-ho... disfruto de 3 setmanes de Barraques... (mecatxins ara és moooolt fàcil de saber d'on sóc)
Lesantes Com et diu l'AtreB els TOs just quan creguis que has d'ovular... merci pel link... ara ho miro.
Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. oct. 21, 2011 9:55 am

atreB+ ha escrit:visita relampago...
mira la jefaza se va d barrakes a girona??? jajaja ostres fa un munt q no hi vaig! jajaja disfruta-les... i no passis fred! jeje
si, si sempre seràs la super boss q va cantar el meu rovelló! em vas agfar d la maneta!!! :p

Ariadneta jo estic d'acord amb la boss... q o bé anularia la febrada o bé posaria q estaves malalta indicat.... i ostres la baixada de 35, 40??' eso q es?? ahi estaves morta no? o amb febre tb.... no havia vist mai baixar tan abaix! vols dir q te la vas prendre bé??? bueno pues anims! q ja ho teniu aki!

lesantes no, no els TO els has de fer quan creguis q estàs a punt d'ovular.... i si et surt negatiu prova al cap d 2 dies! sino no guanyaràs x TO... jeje

muak!

Bon dia noies!!!!!

Si aqui deberia de fer algo, perque estaba malalta, i la tempe q baixès tant nse..pero m la vaig prendre i continuu a sota la llengua..va fer una muntanya rusa ejjejejej puja i baixa...

vaig a mirar q fer amb aquell dia de la febrada...
Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. oct. 21, 2011 9:59 am

Ale ja he posat FEBER... FIEBRE ;)
Imatge
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dv. oct. 21, 2011 10:00 am

Grafiqueres nenes tinc un dubte a veure si m'ajudeu!!!!

La meva gine em va dir que si ovulo el dia 14 fer deures el dia 12 és massa aviat pq els ..::·· no viuen tant, que millor fer-ho el dia 13, per tant aquí el meu dubte o reflexió:

Si em faig un TO el dia 11 i em surt negatiu vol dir que NO ovularé ni el 12 ni el 13.

Si em faig un TO el dia 13 i em surt positiu vol dir que ovulo el dia 14.

Vaig bé???? és que aquest mes vull apurar molt el dia de l'ovulació per no perdre més temps!!!!!!!

Els últims cicles que he fet TO m'han sortit positiu el dia 12.

Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!! ||*||
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 21, 2011 10:07 am

Bon dia ladies! Paso a fitxar! jejeje

Doncs jo sense novetats... amb ganes que acabi el cap de setmana! jajaja suposo que vosaltres no! però jo treballo divendres, dissabte, diumenge i dilluns nit i dimarts és la data de no-warry... així que espero que passi ràpid per saber alguna cosa...

Maneta!!! agrafa't ben fort a l'alzina porfa!!! que vull un rovellonet petitó... i amb lo poket que ha plogut... Disfruta a les barraques!

Ariadnita, ja podem veure la gràfica! tot i que en verda, però no t'amoïnis... doncs si, tneim la mateixa data de no warry... ojalà puguem cantar juntetes! jo si no em ve dimarts... no crec que em pugui esperar... em faria TO i depèn del què esperaria o no.

Lesantes, com ja t'han dit el TO te l'has de fer més o menys quan calculis que ovules, però el primer mes com no ho saps doncs a partir del dia 10 de cicle ves fent cada dos dies, fins que descobreixis més o menys quan ovules... Lo de ebay està molt bé... el que passa és que jo ja vaig començar amb els de clearblue i ara no vull passar als de tira pq ja m'he acostumat a la careta somrient, que no has d'interpretar cap ratlla... per ebay també surten millor de preu que a la farmàcia, però no tan barats com els de tira.

Merisc
... és veritat que fa temps que no para per aquí! esperem que estiguis bé! un petonet!

mimi
... sé que ens llegiràs d'amagada... jajaja! com m'agrada! un petoent guapi!

A les demés... muakas!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
martabv
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dv. oct. 21, 2011 10:11 am

Giss ha escrit:Bon dia ladies! Paso a fitxar! jejeje

Doncs jo sense novetats... amb ganes que acabi el cap de setmana! jajaja suposo que vosaltres no! però jo treballo divendres, dissabte, diumenge i dilluns nit i dimarts és la data de no-warry... així que espero que passi ràpid per saber alguna cosa...

Lesantes, com ja t'han dit el TO te l'has de fer més o menys quan calculis que ovules, però el primer mes com no ho saps doncs a partir del dia 10 de cicle ves fent cada dos dies, fins que descobreixis més o menys quan ovules... Lo de ebay està molt bé... el que passa és que jo ja vaig començar amb els de clearblue i ara no vull passar als de tira pq ja m'he acostumat a la careta somrient, que no has d'interpretar cap ratlla... per ebay també surten millor de preu que a la farmàcia, però no tan barats com els de tira.

A les demés... muakas!

[b]Giss
compres el TO de clearblue per internet???? em pots dira la pàgina?
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
maneta

EntradaAutor: maneta » dv. oct. 21, 2011 10:23 am

martabv ha escrit:Grafiqueres nenes tinc un dubte a veure si m'ajudeu!!!!

La meva gine em va dir que si ovulo el dia 14 fer deures el dia 12 és massa aviat pq els ..::·· no viuen tant, que millor fer-ho el dia 13, per tant aquí el meu dubte o reflexió:

Si em faig un TO el dia 11 i em surt negatiu vol dir que NO ovularé ni el 12 ni el 13.

Vaig bé???? és que aquest mes vull apurar molt el dia de l'ovulació per no perdre més temps!!!!!!!

Marta! Vas bé? Fa dies que no parlem :love: A veure, a veure si et puc ajudar... Si el TO surt negatiu el dia 11 no ovularas ni el 12 ni el 13... si et fas un TO el dia 13 i et surt positiu pots ovular el 14 o el 15.
Si el TO t'ha sortit positiu el dia 12 pots haver ovulat el 13 o el 14... si el 12 et surt positiu... en feria un al 13 i un altre al 14 i així asseguraria el tiro. Espero haver-te ajudat <:-)

Ariadniita aixxx... més coses... com a l'atreB aquest 35,4 no m'agrada... el treiem a veure què passa? :-:)
Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. oct. 21, 2011 10:30 am

maneta ha escrit:
martabv ha escrit:Grafiqueres nenes tinc un dubte a veure si m'ajudeu!!!!

Marta! Vas bé? Fa dies que no parlem :love: A veure, a veure si et puc ajudar... Si el TO surt negatiu el dia 11 no ovularas ni el 12 ni el 13... si et fas un TO el dia 13 i et surt positiu pots ovular el 14 o el 15.
Si el TO t'ha sortit positiu el dia 12 pots haver ovulat el 13 o el 14... si el 12 et surt positiu... en feria un al 13 i un altre al 14 i així asseguraria el tiro. Espero haver-te ajudat <:-)

Ariadniita aixxx... més coses... com a l'atreB aquest 35,4 no m'agrada... el treiem a veure què passa? :-:)

vaig a treur-ho haver q pasa jejeje
Imatge
Ariadniita27

EntradaAutor: Ariadniita27 » dv. oct. 21, 2011 10:34 am

Ara ha canviat la ovulació...juju...pues d´aquests 4 dies 14,15,16 i 17 d´octubre solo vam fer deures un dia :ufs: