Pediatre CAP Larrard

Més qüestions.
inspiracio
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Pediatre CAP Larrard

EntradaAutor: inspiracio » dv. feb. 17, 2012 7:04 pm

Sé que és difícil però no perdo res per preguntar...D´aquí a unes 6 setmanes em trasllado a viure a Gràcia i sembla ser que el meu CAP serà el de Larrard, algú que tingui el mateix centre em pot recomenar un pediatre?

Gràcies!
Imatge
Tati
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

Re: Pediatre CAP Larrard

EntradaAutor: Tati » dv. feb. 17, 2012 9:50 pm

Hola inspiracio,

Doncs estàs de sort pq jo sóc de Gràcia i els meus peques van al CAP Larrard des de què van nèixer!

La meva pediatra es diu Dra. Prats i és un solete! Sempre que m'ha fet falta m'ha atés dubtes per telèfon i m'ha ajudat amb tot el que ha pogut. Si pots tenir-la te la recomano al 100%. I la seva infermera és una mica "boja" però és una professional genial a la que els peques adoren!

Ah! Visita els dilluns i dimecres a la tarda, i dimarts i dijous al matí... i puntualment algun divendres pq es van turnant.

Les altres pediatres les he vist puntualment i no estan malament però sobretot res d'agafar la Dra. Sànchez (fa molt que no la veig, potser s'ha jubilat finalment) pq ja se la veu cansada de treballar i no et dona molta seguretat.

Apa, qualsevol dubte ja saps on trobar-me!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
inspiracio
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: inspiracio » dv. feb. 17, 2012 11:07 pm

Moltíssimes gràcies, Tati! M´apunto el nom, Dra. Prats, quan hi vagi la demanaré a ella a veure si torno a tenir sort...i en qualsevol cas que no sigui la Dra. Sanchez.

Sabent que ets de Gràcia segurament t´hauré de preguntar més coses, així que si no et sap greu també em quedo amb el teu nom.
Imatge
Tati
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

EntradaAutor: Tati » ds. feb. 18, 2012 6:46 am

Wapa,

Quan vulguis aquí em tens!!!!!

Una abraçada.
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::