Plora a casa els avis paterns

Més qüestions.
AdriX
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 8:30 pm

Plora a casa els avis paterns

EntradaAutor: AdriX » dg. març 18, 2012 10:26 pm

En Martí té 5 mesos i mig. Sempre hem anat a casa els avis i hem estat genials. Fins i tot l'hem deixat algun dia per anar al cine o el que sigui.

És un nen bo, tranquil i molt sociable i adaptable a qualsevol situació nova, lloc, gent diferent. amb ell anem d'aqui cap alla, en braços de un i altre.

Fa un mes aproximadament nomes arribar a casa els avis paterns plora, però plora com mai l'hem vist plorar i com no fa amb ningu ni enlloc. s'angoixa i es neguiteja fins que hem d'acabar marxant abans del que marxariem. No entenem que ha passat, quin es el motiu i com podem solucionar-ho. Hem anat observant que ho fa principalment davant la presència de la meva sogra, que per altra banda és bona amb ell i a partir d'aqui entra en un cercle de malestar molt dificil de calmar. Amb els altres membres de la familia no ho fa tant, pero tot i aixo arriba un moment que no esta bé amb ningú.

us ha passat alguna vegada? pot ser que arribi a agafar mania a una persona i a mes propera a aquest nivell? i si es aixi, passara amb el temps? què podem fer?

gràcies!
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Plora a casa els avis paterns

EntradaAutor: FloR » dj. març 22, 2012 10:00 am

AdriX no tinc ni idea.. Potser relaciona que el deixes amb ella i tu marxes? No sé..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. març 22, 2012 10:04 am

FloR ha escrit:AdriX no tinc ni idea.. Potser relaciona que el deixes amb ella i tu marxes? No sé..

anava a dir el mateix. Segur que si l'heu deixat algun dia amb ells, ara fa l'associació àvia=mama marxa.... i clar, protesta...
AdriX
Entrades: 7
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 8:30 pm

EntradaAutor: AdriX » dj. març 22, 2012 11:01 am

No... plora encara que estiguem allà...i nomes esta tranquil si esta amb nosaltres, aixo si...gràcies noies!
montse_petita
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 8:10 pm

EntradaAutor: montse_petita » dg. jul. 29, 2012 7:21 pm

Hola Adrix,

Suposo que ja deus haver solucionat el tema. Però per a altres consultes a la meva petita també li passava i vam descobrir era la colonia que portava la meva sogra. Era una mica forta i no sé perquè però estava clar que la petita no la soportava. Quan l'avia va deixar de ficar-se colonia, no vam tenir cap més problema. :ok:
ÀNEU

Imatge
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dl. jul. 30, 2012 10:09 am

Només és amb la presència d'ells o quan l'agafen? Hi ha nens que passen una temporada d'enyorança i només volen estar en braços del papa i la mama, i encara que estiguin els pares presents només volen estar a sobre d'ells. No sé, potser només una etapa que ha de passar.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. ago. 07, 2012 10:54 pm

El meu petit fins fa poc tambe plorava quan anavem a casa els avis, ara te 6 mesos i ja no plora.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::