Distancia casa-escola?
- pampalluga
- :: puça

- Entrades: 17
- Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:51 am
Distancia casa-escola?
Hola guapes! Per a nosaltres es un punt basic tenir l'escola a prop de casa per diversos motius, pero quina distancia maxima considereu prudent per anar caminant cada dia i que no s'acabi fent molt pesat? A veure si m' explico, nosaltres tenim 2 escoles q no estan malament a uns 500 m i un altre parell a una mica + d'1 km, tenint en compte q vivim a una zona amb molt de transit, on hi han semafors cada 2 passes, vosaltres q prioritzarieu? Quina es la vostra experiencia? Gracies
- pampalluga

Re: Distancia casa-escola?
Perdo! No he matitzat q les q estan a 1 km i escaig potser ens agraden una mica +. gracies d 9!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Quant de temps trigueu en fer els recorreguts? 10 i 20 minuts?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- pampalluga

Hola!! Doncs si, aproximadament aixo x 2 cops al dia, doncs en principi es quedara a dinar. 

Hola!
Nosaltres tenim el cole a 800m i trobo que està bé, encara que també hi ha molts semfors, etc. No es fa pesat... Prova anar amb pressa un dia a veure que tal ho tolera. Però jo 1 no ho veig massa per anar caminant cada dia.
Sort!
Nosaltres tenim el cole a 800m i trobo que està bé, encara que també hi ha molts semfors, etc. No es fa pesat... Prova anar amb pressa un dia a veure que tal ho tolera. Però jo 1 no ho veig massa per anar caminant cada dia.
Sort!
- kabbisa

20min no es res per anar á l'escola caminant
- minerva.77

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Jo aixó es un tema que també li estic donant voltes...
Si les escoles que més t´agraden queden a uns 700m pero has d´anar 4 cops al dia... no sé si acabarem fartes de donar voltes. Bueno son 4 viatges amb la nena i 4 més sense la nena... crec que llavors et passes el dia fent viatges a l´escola, no?
Es que ara potser no ho pensem pero quan portis un mes fent 8 viatges de 700m cadascun al dia... no sé si es molt pessat. I quan plou molt o fa molt de fred a l´hivern per anar amb els petits... ay quin embolic que porto. No sé si aixó s´ha de valorar també o soc jo que penso massa...
Que en penseu? la meva no es quedarà a dinar a l´escola i només estic jo per portar-la i recogir-la tots els dies... penso que passaré el dia sencer al carrer amunt i avall cap a l´escola...
Si les escoles que més t´agraden queden a uns 700m pero has d´anar 4 cops al dia... no sé si acabarem fartes de donar voltes. Bueno son 4 viatges amb la nena i 4 més sense la nena... crec que llavors et passes el dia fent viatges a l´escola, no?
Es que ara potser no ho pensem pero quan portis un mes fent 8 viatges de 700m cadascun al dia... no sé si es molt pessat. I quan plou molt o fa molt de fred a l´hivern per anar amb els petits... ay quin embolic que porto. No sé si aixó s´ha de valorar també o soc jo que penso massa...
Que en penseu? la meva no es quedarà a dinar a l´escola i només estic jo per portar-la i recogir-la tots els dies... penso que passaré el dia sencer al carrer amunt i avall cap a l´escola...
- minerva.77

Montse jo si la deixés a dinar si que la portaría encara que l´escola estigués a 700m, només son dos viatges, anada i tornada. Pero clar, jo no la deixaré al menjador, perque no he trobat feina i no se quant trigaré en trobar-la. Llavors caminar 8 vegades al dia els 700m penso que es massa...
Massa distància, massa temps, i quan plogui molt o faci molt de fred trobo que està lluny per fer tants viatges amb la nena.
Massa distància, massa temps, i quan plogui molt o faci molt de fred trobo que està lluny per fer tants viatges amb la nena.
Jo trobo que si el nen o la nena es queda a dinar, no es massa. Però potser si se'n va a casa a dinar, si que son molts viatges i molt de temps. El meu nen es queda a dinar i no em sembla tant (800m), normalment en 15 minuts estem al cole.
Sort!
Sort!
Com tot, depen de les prioritats de cadascú. Per a mi la próximitat està sobrevalorada. Avui en dia hi ha molts mitjans de comunicació i transport que fan que les distàncies es relativitzin molt.
Una companya de feina viu a Molins de Rei i duu els seus dos fills a una escola de Barcelona i n'està encantada. Primer els havia dut a una escola de la seva població però no l'hi va agradar, va preferir desplaçar-se per tenir una escola que li agradés.
Jo vaig anar a una escola a uns 3 km de casa i en vaig estar encantat. Crec que em va servir per no tancar-me en un sol barri i tenir una visió més oberta de la ciutat. Ja de gran em vaig adonar que cap escola del barri tenia unes característiques com la que em van dur els meus pares.
Una companya de feina viu a Molins de Rei i duu els seus dos fills a una escola de Barcelona i n'està encantada. Primer els havia dut a una escola de la seva població però no l'hi va agradar, va preferir desplaçar-se per tenir una escola que li agradés.
Jo vaig anar a una escola a uns 3 km de casa i en vaig estar encantat. Crec que em va servir per no tancar-me en un sol barri i tenir una visió més oberta de la ciutat. Ja de gran em vaig adonar que cap escola del barri tenia unes característiques com la que em van dur els meus pares.
- minerva.77

Endavant, si tens raó que a vegades ens fixem molt en la proximitat i aixó ens condiciona molt per triar escola. Pero si no tens mes remei que anar caminant, amb la nena de 3 anys, jo trobo que tenir l´escola a prop es important, sobretot si no la deixes a dinar. A mi les dues escoles que tinc de primera i segona opció m´agraden, pero la primera sobretot també per proximitat. Potser la segona te coses que m´agraden molt que no té l´altra, pero si ens hem de passar el dia anant amunt i avall, crec que després serà un problema.
Si poguessim anar en cotxe, doncs no hauria problema, pero caminant... i amb transport public trigariem encara més, i igualment hem de caminar per anar a la parada de l´autobus.
Suposo que tot depén de cada cas.
Si poguessim anar en cotxe, doncs no hauria problema, pero caminant... i amb transport public trigariem encara més, i igualment hem de caminar per anar a la parada de l´autobus.
Suposo que tot depén de cada cas.
- kabbisa

Es que si les que t'agradessin estiguessin a 45min,... Llavors no hi ha discussio... Però de deu minuts a vint minuts caminant no hi ha apenes diferencia. Aixo si, vint minuts es porten millor si el passeig es "divertit" (no us passa a vosaltres que hi ha camins que feu mes a gust aue altres?)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |