DGP I BIOPSIA CORIAL

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

DGP I BIOPSIA CORIAL

EntradaAutor: Ninu78 » dc. abr. 11, 2012 8:32 pm

Hola, nosaltres anem a FIV+DGP per malaltia genètica de la parella. Sé que està recomanada la amniocentesis pel mosaicisme. Però perquè no es fa biopsia corial que és més precoç? No sé si a algú li han fet o sap com va la cosa...
Imatge
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: DGP I BIOPSIA CORIAL

EntradaAutor: Penny » dc. abr. 11, 2012 9:21 pm

Hola Ninu,

Jo també vaig fer FIV-DGP, per alteracions cromosòmiques de l'esperma.
A mi m'haurien fet una biòpsia de corion però com que em vaig haver de sotmetre a una intervenció molt agressiva (una reduccio embrionària :ufs: ), la ginecòloga em va aconsellar que espaiés més les proves i per això em faré l'amnio.
Però si no hagués estat per això, m'hauria fet la biòpsia sota indicació de la meva clínica (Institut Marquès),
Imatge
lir
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 7:02 pm

Re: DGP I BIOPSIA CORIAL

EntradaAutor: lir » dc. abr. 11, 2012 10:06 pm

Ninu78 ha escrit:Hola, nosaltres anem a FIV+DGP per malaltia genètica de la parella. Sé que està recomanada la amniocentesis pel mosaicisme. Però perquè no es fa biopsia corial que és més precoç? No sé si a algú li han fet o sap com va la cosa...

Hola Ninu, jo vaig haver de passar per una biopsia pq els resultats del plec nucal i del triple screening van sortir molt baixets 1/50. Precissament em van recomanar aquesta prova pq es pot fer molt abans de la amniocentesis (m'ho vaig fer estant de 13 setmanes) i els resultats també són més ràpids (tot i que vaig voler pagar pels resultats en 48h). Té els mateixos riscos que l'amniocentesis però sé que no tothom la fa. Mai m'he fet l'amnio però el tema de l'agulla em feia respecte, la biopsia, en canvi, la sensació és semblant a la de una citologia, molesta però no fa mal.
Ara bé, en el teu cas, no sé si és indicat (tot i que en principi analitza el mateix que la amnio). Pregunta-ho al teu gine, més que res pq entenc el que és estar pendent de si el teu bebé està bé o té algun problema i si et pots establiar unes setmanes de dubtes...

Espero haver-te ajudat, si necessites més info pots enviar-me un MP. Sort!!! Segur que tot estarà bé!!!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::