Com renteu els pitets? Fan molt mala olor!!
Com renteu els pitets? Fan molt mala olor!!
Molt bones!!!
Avui m'estreno al fòrum tot i que fa dies que us llegeixo.
El meu fill té 5 mesos i des dels 4 que estem amb la papilla de cereals i ara hem començat amb la de fruita. El tema és que els pitets que utilitzo són de rus i amb plàstic per darrera que van genials.
La qüestió és que fan molta podor i ja els puc rentar mil i una vegades i posar-los al sol, a la secadora, en remull hores i hores amb suavitzant.... faci el que faci segueixen fet mala olor (no són vells, són acabats de comprar).
Voldria saber si algú sap algun "truquillo" perquè cada vegada que els renti marxi aquesta pudor. Ja sé que no marxarà del tot però almenys que just acabats de rentar siguin més agradables d'olorar.
Moltes gràcies!!!!!!!
Fai
Avui m'estreno al fòrum tot i que fa dies que us llegeixo.
El meu fill té 5 mesos i des dels 4 que estem amb la papilla de cereals i ara hem començat amb la de fruita. El tema és que els pitets que utilitzo són de rus i amb plàstic per darrera que van genials.
La qüestió és que fan molta podor i ja els puc rentar mil i una vegades i posar-los al sol, a la secadora, en remull hores i hores amb suavitzant.... faci el que faci segueixen fet mala olor (no són vells, són acabats de comprar).
Voldria saber si algú sap algun "truquillo" perquè cada vegada que els renti marxi aquesta pudor. Ja sé que no marxarà del tot però almenys que just acabats de rentar siguin més agradables d'olorar.
Moltes gràcies!!!!!!!
Fai
Re: Com renteu els pitets? Fan molt mala olor!!
Hola Fai!
doncs a mi no em passa.... ??¡
De seguida que s'embruten els fico sota l'aigua calentona de l'aixeta ... i els estenc, i a vegades amb això n'hi ha prou perque quedin nets... Vaig comprar uns 4-5 al SCHLECKER (un paquet tancat), no gaire grans que son per la bebe, ara en te sis mesos....
Prova aixo, posa'ls en aigua calentona, molt calentona, i posa-hi una mica de bicarbonat, o una miqueta de lleixiu... potser t'esta passant el que passa alguna vegada amb les tovalloles.. es com si tinguessin un fong, i mai oloren bé.. no t'ha passat?
No els deixis humits i tancats, que per mi , aquesta es la raò...
Que vagi bé!
Isa sf
doncs a mi no em passa.... ??¡
De seguida que s'embruten els fico sota l'aigua calentona de l'aixeta ... i els estenc, i a vegades amb això n'hi ha prou perque quedin nets... Vaig comprar uns 4-5 al SCHLECKER (un paquet tancat), no gaire grans que son per la bebe, ara en te sis mesos....
Prova aixo, posa'ls en aigua calentona, molt calentona, i posa-hi una mica de bicarbonat, o una miqueta de lleixiu... potser t'esta passant el que passa alguna vegada amb les tovalloles.. es com si tinguessin un fong, i mai oloren bé.. no t'ha passat?
No els deixis humits i tancats, que per mi , aquesta es la raò...
Que vagi bé!
Isa sf
Hola Fai! Abans que res, benvinguda!
Jo provaria, com et diu la isasf amb el bicarbonat. Des que he "descobert" el bicarbonat, el faig servir per tantes coses! I per treure pudors va molt bé. Prova de fregar els pitets amb bicarbonat i un parell de gotes d'aigua (o amb el pitet humit i el bicarbonat a sobre). Deixes actuar una estoneta el bicarbonat, i després cap a la rentadora..
Jo provaria, com et diu la isasf amb el bicarbonat. Des que he "descobert" el bicarbonat, el faig servir per tantes coses! I per treure pudors va molt bé. Prova de fregar els pitets amb bicarbonat i un parell de gotes d'aigua (o amb el pitet humit i el bicarbonat a sobre). Deixes actuar una estoneta el bicarbonat, i després cap a la rentadora..
A mi justament m' ha passat que m' han agafat mala olor quan els he deixat hores i hores en remull. Jo penso també que va millor posar-los sota aigua ben calenta tot just després de fer-los servit i després a la rentadora amb la resta de la roba
Moltes gràcies!!! Faré lo de l'aigua calenta i tb provaré amb el bicarbonat!!!!a veure què tal!!!!
Jo els rento a mà amb una pastilla de sabó Lagarto!! No fan olor a floretes d'un detergent normal però queden nets nets.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Merci!
Quan dieu bicarbonat a que us referiu exactament!?? En pols??
Quan dieu bicarbonat a que us referiu exactament!?? En pols??
si, Fai, en pols!!! una punteta de res amb una cullera petitona, i ja esta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |