robots de cuina???
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
robots de cuina???
Hi ha algun post de ROBOTS DE CUINA???
Es que no vull repetir-lo.
M'he ficat al buscador, però no surt res a la primera pàgina, per això pregunto abans de començar el tema.
Es que no vull repetir-lo.
M'he ficat al buscador, però no surt res a la primera pàgina, per això pregunto abans de començar el tema.
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
Vale, pues començo.
Res, que jo estic molt interessada en comprar-ne un. De fet, he mirat uns quants, i vaig possar un comentari en altre apartat del foro que s'ha de comparar preus entre els electrodomèstics normals, i els de bebé, per que de vegades surten a compte uns o d'altres.
En fi, que volia que les que ja en teniu, comentessiu com us van i demés.
Jo de moment, m'agrada molt el de la Chicco (el cocinero SAno de Chicco), val uns 100 euros aprox. i té 5 funcions: cuece al vapor, bate, tritura, homogeniza, calienta y descongela.
Els robots normals, valen entre uns 200 i 700 euros, segons el model i les funcions. I els de BB son mes econòmics per lo que he anat mirant.
Res, que jo estic molt interessada en comprar-ne un. De fet, he mirat uns quants, i vaig possar un comentari en altre apartat del foro que s'ha de comparar preus entre els electrodomèstics normals, i els de bebé, per que de vegades surten a compte uns o d'altres.
En fi, que volia que les que ja en teniu, comentessiu com us van i demés.
Jo de moment, m'agrada molt el de la Chicco (el cocinero SAno de Chicco), val uns 100 euros aprox. i té 5 funcions: cuece al vapor, bate, tritura, homogeniza, calienta y descongela.
Els robots normals, valen entre uns 200 i 700 euros, segons el model i les funcions. I els de BB son mes econòmics per lo que he anat mirant.
nolfar, tinc una amiga que és fan devota del babycook! no va enlloc sense ell!!!
http://www.beaba.com/sp/index_collection.htm
http://www.beaba.com/sp/index_collection.htm
Nolfar la Creueta t'ha possat el enllaç.http://www.beaba.com/puericultura/babycook-recetas.html
Jo el Babycook s'el vaig regalar a una amiga meva i n'està encantada,
lo el coneixia perque dues conpanyes de feina el tenen i els hi va molt bé.
A mi em va costar 100€ i el vaig comprar al centre comercial " la Maquinista"al Drim.
Jo el Babycook s'el vaig regalar a una amiga meva i n'està encantada,
lo el coneixia perque dues conpanyes de feina el tenen i els hi va molt bé.
A mi em va costar 100€ i el vaig comprar al centre comercial " la Maquinista"al Drim.
Jo tinc el de la marca chicco y per la fruita va genial. Quan tingui que fer la verdura no se com anira, pero segons comentaris m'han dit que molt be perque al cuinar al vapor la verdura conserva totes les propietats. Ja us informare!!A mi em va costar 110€ fa 3 setmanes pero ara esta en oferta per 100€
HOla Nolfar tinc una companya que es forofa del babycook de fet jo que estic mirant llista i tal pel baby i a tot arreu que he anat a mirar coses me volen " encolomar" aquesta que comenteu del Chicco i la babycook de fet me varen comentar que la mes recient i novedosa amb el tema de homogenitzacio etc...es la del chicco!!!! però weno ja decidirem a ultim moment a veure quina posare....jejejejej!!!

-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Gracies guapa.