41+3 i esperant la inducció.
Re: 41+3 i esperant la inducció.
eis k l'emma d l'arual ja esta d cami!! sigui com sigui lo realment important es respectar a tothom a les decisions k prengui. cadascu t dret a dir la seva, sigui blanc o negre i no cal prejutjar a ningu ni imposar criteris. gaudiu molt d la maternitat k es un moment magic! :)
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]
[/url][/url]
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
I tant que ens hem de respectar! Per això demanem als professionals que respectin l'arribada dels nostres petits :). Me n'alegro que compartim experiències, gràcies a això jo he après moltíssim ;).
Ha trencat aigües aquesta nit i sembla que tenia contraccions... ja no en sabem res més. Finalment, la seva nena ha nascut aquesta tarda! Segurament ho podrà explicar ella mateixa quan tingui temps i es trobi bé!
Gràcies noies! la veritat és que a mi també em fa por arribar a les 42 i no haver parit... aviam com evolucionen els dies!
Gràcies noies! la veritat és que a mi també em fa por arribar a les 42 i no haver parit... aviam com evolucionen els dies!

laurajuga ha escrit:Ha trencat aigües aquesta nit i sembla que tenia contraccions... ja no en sabem res més. Finalment, la seva nena ha nascut aquesta tarda! Segurament ho podrà explicar ella mateixa quan tingui temps i es trobi bé!
Ostres me n'alegro molt!! No és el primer cas que sento d'induccions programades, o fins i tot cesàries, i que les mares es posen de part de manera espontània la nit abans
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
A mi també em va passar! ja la tenia programada pel dissabte al matí (que complia la 42) i el dijous patapam!
jo, que no crec en res que no pugui veure o tocar, encara penso que ho vaig provocar jo, de tantes ganes de posar-me de part i no arribar a la inducció!
jo, que no crec en res que no pugui veure o tocar, encara penso que ho vaig provocar jo, de tantes ganes de posar-me de part i no arribar a la inducció!
Al bloc de la inma marcos hi ha una molt bona entrada sobre les gestacions prolongades, per si algú vol més info.
bon dia!
Infofmar que el matrix dia que vaig obrir el post, a les 00:00h vaig trencar aigues amb tota la ilusió del mon.
Vaig arribar verda i em va costar mooolt borrar el coll dd l uter, i com que ls nena patia força a cada contracció ho vam accelerar amb oxitocina. Despres de 18h va neixer l Emma. L'expolsiu va durar sols 40 minuts. Sentint com sortia lentament, vaig parir casi sentada i me la vaig anar treient jo. Va ser la millor experiencia de la meva vida. A mes durant totes les hores del part estava tan contenta i animada que vaig gaudir molt del procesm.
Gràcies a totes per les vostres aportacions!
El tema de les gestacions prolongades és molt interesant, haviam si llegeixo el Blog Juliet!
Infofmar que el matrix dia que vaig obrir el post, a les 00:00h vaig trencar aigues amb tota la ilusió del mon.
Vaig arribar verda i em va costar mooolt borrar el coll dd l uter, i com que ls nena patia força a cada contracció ho vam accelerar amb oxitocina. Despres de 18h va neixer l Emma. L'expolsiu va durar sols 40 minuts. Sentint com sortia lentament, vaig parir casi sentada i me la vaig anar treient jo. Va ser la millor experiencia de la meva vida. A mes durant totes les hores del part estava tan contenta i animada que vaig gaudir molt del procesm.
Gràcies a totes per les vostres aportacions!
El tema de les gestacions prolongades és molt interesant, haviam si llegeixo el Blog Juliet!
Arual, moltes felicitats per la maternitat i per haver pogut viure el part com una experiència positiva!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |