COIXÍ PER DORMIR?
COIXÍ PER DORMIR?
Hola noies!
Estic preparant el moisès i al rentar el joc de llençolets he vist que també hi va coixinera. No sé, però ni hi contava... Pensava que dormien sense coixi o no?
A les que ja sou mames, a partir de quan dormen amb coixi?? Potser és una pregunta tonta, però és que fins que no he rentat els llençolets no m'ho havia plantejat...
Merci wapes!!
Estic preparant el moisès i al rentar el joc de llençolets he vist que també hi va coixinera. No sé, però ni hi contava... Pensava que dormien sense coixi o no?
A les que ja sou mames, a partir de quan dormen amb coixi?? Potser és una pregunta tonta, però és que fins que no he rentat els llençolets no m'ho havia plantejat...
Merci wapes!!
Hola Laina,
Els bebes no han de dormir amb coixí, jo tampoc entenc perque posen coixineres amb els llançols, pero la veritat es que desde el primer dia els hi trec partit, doncs posa la coixinera sense coixi i aixi se fan alguna glopadeta o babejen canvio la coixinera i ja esta, no he de canviar tot el llançol de sota que es un pal!!

Els bebes no han de dormir amb coixí, jo tampoc entenc perque posen coixineres amb els llançols, pero la veritat es que desde el primer dia els hi trec partit, doncs posa la coixinera sense coixi i aixi se fan alguna glopadeta o babejen canvio la coixinera i ja esta, no he de canviar tot el llançol de sota que es un pal!!

- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Vaig llegir que fins a l'any no poden dormir amb coixí, però nosaltres segurament ens esperarem una mica més i ho parlarem amb el metge i preguntarem l'experiència als amics abans de fer-lo servir.
Suposo que la coixinera la posen perquè la facis servir a partir de l'any i no et quedis amb un joc de llençols coix. Acostumen a ser coixineres bastant petites. Hi ha coixins tan petits?
Suposo que la coixinera la posen perquè la facis servir a partir de l'any i no et quedis amb un joc de llençols coix. Acostumen a ser coixineres bastant petites. Hi ha coixins tan petits?
...I
diuen que no és recomanable dormir amb coixí fins 1 any. Nosaltres no l'hem fet servir fins ara (en té 3), però sé de gent que ha aprofitat les coixineres per fer-ne bossetes per dur el berenar/esmorzar a la llar d'infants o a l'escola. En cuses una banda i a l'altra hi passes una cinteta per tancar-la i ja está! El mateix també es pot fer amb dos pitets que ja no facin servir.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |