opinions ESCOLA MAS CASANOVAS, ajuda!!
opinions ESCOLA MAS CASANOVAS, ajuda!!
Hola a totes! algú porta el seu nen/a al cole mas casanovas o té la intenció de portar-lo? tot i la "fama" que té vaig anar a les portes obertes i em va agradar molt, les professores, els espais, els nens molt contents.... però tinc por!! tothom que viu al barri de fer anys em diu que té molt mala fama, que està ple de gent de fora, que no el porti...... de fet que hi hagi gent de fora no m'importa gairé, crec que pot enriquir molt el nen...però sí em preocupa que sigui getto i que no hi hagi bon nivell, també el fet de no poder relacionar-me amb noies com jo, amb ganes d'ajudar i fer coses a l'escola de tant en tant ...no sé necessito algú que em digui alguna cosa, algú que porti el seu fill o vulgui portar-lo per tenir confiança o d'algú que hagi anat i em pugui dir el nivell amb el que surten!!. ajuda!!
Re: opinions ESCOLA MAS CASANOVAS, ajuda!!
Hola
jo també vaig anar a les portes obertes.
Nosaltres hem decidit que posarem el Fructuós en primera opció, perquè ens va encantar, però sabem que és difícil entrar i estem buscant una escola per posar en segon lloc.
De fet estem entre Tàbor, Jovellanos i Mas Casanovas, i de moment només hem vist aquesta última.
Jo també em vaig endur una bona impressió i se'm plantegen els mateixos dubtes que a tu.
No em van agradar coses com que em vaig veure molts llibres de text, i fitxes, i moltes coses d'escriure des de ben petits... però penso que aixó m'ho trobaré a totes les escoles (excepte al Fructuós). I posats a triar, al Mas Casanovas hi ha poquets alumnes, em va semblar una escola familiar, tranquil.la... no sé, em va fer bona pinta.
Per altra banda se'm planteja el dubte que com que pel que vaig veure sobren places cada any és el típic cole on acaben anant a parar rebotats d'altres coles, gent que arriba a mig curs etc i no sé si això pot afectar negativament el desenvolupament del curs, l'estabilitat del grup etc.
Pel que hi ha tants alumnes d'origen estranger, la veritat és que al haver-hi tants pocs alumnes per grup no em va semblar problemàtic.
I em va fer l'efecte que l'AMPA era activa i tal, cosa que em sembla molt positiva.
Nosaltres demà anem al Tabor i la setmana vinent al Jovellanos, a veure què ens semblen.
jo també vaig anar a les portes obertes.
Nosaltres hem decidit que posarem el Fructuós en primera opció, perquè ens va encantar, però sabem que és difícil entrar i estem buscant una escola per posar en segon lloc.
De fet estem entre Tàbor, Jovellanos i Mas Casanovas, i de moment només hem vist aquesta última.
Jo també em vaig endur una bona impressió i se'm plantegen els mateixos dubtes que a tu.
No em van agradar coses com que em vaig veure molts llibres de text, i fitxes, i moltes coses d'escriure des de ben petits... però penso que aixó m'ho trobaré a totes les escoles (excepte al Fructuós). I posats a triar, al Mas Casanovas hi ha poquets alumnes, em va semblar una escola familiar, tranquil.la... no sé, em va fer bona pinta.
Per altra banda se'm planteja el dubte que com que pel que vaig veure sobren places cada any és el típic cole on acaben anant a parar rebotats d'altres coles, gent que arriba a mig curs etc i no sé si això pot afectar negativament el desenvolupament del curs, l'estabilitat del grup etc.
Pel que hi ha tants alumnes d'origen estranger, la veritat és que al haver-hi tants pocs alumnes per grup no em va semblar problemàtic.
I em va fer l'efecte que l'AMPA era activa i tal, cosa que em sembla molt positiva.
Nosaltres demà anem al Tabor i la setmana vinent al Jovellanos, a veure què ens semblen.
hola! moltes gracies per la teva resposta, ja em deixes més tranquila!. el Problema per mi és que només puc escollir entre aquesta i el jovellanos i el Palcam (que ja l'he descartat per preu). Si a mi em toquessin per zona el tabor o el fructuos no ho dubtaria ni un segon, vaig anar a les portes obertes i em van encantar....però no m'hi puc arriscar a ficar-les en 1a opció ja que només tinc els 20 punts de la feina i quedaré fora segur de les dues així que per proximitat a domicili nomes tinc aquestes dues, les altres son les del guinardo que em queden llunyissim. El jovellanos tinc nebots que hi van i molt contents, les portes obertes son el 12 de març!, una mica tard, ja m'agradaria tenir-ho decidit... ja m'aniras explicant per si ens trobem a jovellanos o mas casanova pero jo no dubtaria i escolliria el tabor, conec molta gent que porta els nens i encantadissims....
Hola a tothom!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó? O escoles que tinguin guarderia, primaria, secundaria, etc...
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
Teniu alguna referència d´escoles bressol per la zona del Baix Guinardó? O escoles que tinguin guarderia, primaria, secundaria, etc...
Estem embarassats i tindrem que tenir buscada l´escola bressol per la propera tardor de 2014.
Moltes gràcies!!!!
I doncs? Quienes opciona vàreu posar? Algú ha entrat al Mas Casanovas?
Finalment vam optar pel jovellanos i estem molt contents!
Hola,
nosotros tenemos el mismo problema este año.
Alguien nos puede ayudar y darnos algo de informacion sobre MAS CASANOVAS o JOVELLANOS por favor?
Realmente hay tantos inmigrantes y el novel es bajo?
Que tal los profes, el ambiente, las instalaciones.
Muchas gracias
nosotros tenemos el mismo problema este año.
Alguien nos puede ayudar y darnos algo de informacion sobre MAS CASANOVAS o JOVELLANOS por favor?
Realmente hay tantos inmigrantes y el novel es bajo?
Que tal los profes, el ambiente, las instalaciones.
Muchas gracias
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |