Inici de la fruita. Com ho faig?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
DarthVero
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Inici de la fruita. Com ho faig?

EntradaAutor: DarthVero » dj. març 28, 2013 9:07 pm

Hola! La meva nena ha de començar amb la fruita, i la nostra infermera ens ha donat un full amb una recepta amb: mitja poma, mitja pera, mig plàtan i el suc de mitja taronja. Cal que li faci tot això? (mes que res perquè no sé que fer-ne amb les altres meitats...) Ho feu amb fruites senceres i diferents cada dia? Es pot congelar o conservar d'alguna manera una vegada feta?
Moltes gràcies!!!
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Inici de la fruita. Com ho faig?

EntradaAutor: Tutty29 » dj. març 28, 2013 9:14 pm

Hola DarhVero!! Els pediatres et donen la fulla per seguir una pauta, jo vaig començar amb una fruita i cada 3 dies anava afegint 1/2 peça de fruita per saber si la tolerava be, el suc de taronja no li acabava d'agradar i algun cop no li posava.
Amb la meitat que et sobra jo me la menjava jo per berenar o sopar. El meu nen no era de menjar fruita i ara amb 14 mesos es menja la taronja super be
latxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 3:23 pm

EntradaAutor: latxell » dj. març 28, 2013 9:35 pm

Hola!
Jo amb el gran (la peque te 3 mesos, ho faré d'aqui poquet) ho vaig fer així, com en el full. Mitges fruites de cop (sí que tinc amigues que hi van fer gradual). Amb les meitats que em sobrava, em menjava la poma (que és la que s'oxida) i la resta a la nevera per la papilles del dia següent!!!
El que sí que és veritat es que la taronja li va costar una miqueta! Quines caretes que feia el dia que li posava ...
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. març 28, 2013 9:50 pm

La meva nena fa 1 mes q pren la fruita i la vaig anar introduint mica en mica. per mirar q no tingues cap al.lergia.vaig començar amb mig plàtan i al cap de 3 dies mitja pera i anar fent.jo t'ho recomano aixi Pq si tingues alguna al.lergia d'aquests manera ho veuries de seguida.
DarthVero
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dj. març 28, 2013 10:04 pm

Moltíssimes gràcies a totes!! Em sembla que el millor es fer-ho així, a poc a poc i anar introduint les fruites. Igualment, no crec que en prengui tanta quantitat al començament.... i a més a més veig que hauré de tenir cura amb el tema de les al·lèrgies.
Gràcies a totes!!!
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dv. març 29, 2013 8:55 am

Jo vaig tastar aquesta barreja i no me la menjaria ni jo.
A més, suposant que tingués bon gust, menjaríeu macedonia cada dia??

Jo faig un dia plàtan sol, un dia pera sola i dos dies compota de poma. I ja està. I també vaig fer un dia de meló.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dv. març 29, 2013 9:08 am

Jo tambe vaig introduir una fruita rere l'altre. Les recomanacions del pediatre van moŀt be per saber que toca introduir en cada moment pero tambe atabalen un mica, son massa estrictes amb el tema quantitat. Jo vaig començar amb la pera i li donava pera durant 3 o 4 dies per veure la reaccio, si ho tolerava be despres li donava una altre i aixi anar fent. Jo em vaig trobar que anava restret, llavors vaig anular el platan i la poma durant un temps i li buscava alternatives com fer-li la poma al forn De seguida vaig anar introduint altres fruites, llavors va molt be per anar alternant.. No li he donat mai triturat, al principi li xafava o ratllava i despres a trossos ben petits. Anims, disfruta molt del proces que es molt xulo!
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. març 30, 2013 10:47 am

jo estic amb la mishka, aquesta barreja és dolentíssima. A la meva li va costar força la fruita, però se la menjava molt més bé en compota (la fruita bullida amb un parell de dits d'aigua) d'una sola fruita pera, poma... i amb el temps (força temps) ja va anar tolerant més les barreges (poma i pera), suc de taronja o mandarina,...
La compota es pot congelar. I a la chloé li agradava més tèbia que freda.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::