Regal per educadora llar d'infants

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Regal per educadora llar d'infants

EntradaAutor: clarabelle » dv. abr. 19, 2013 12:09 pm

Hola a totes:
El meu petit acaba aquest any la llar d'infants. El curs que vé al cole!, i fa uns dies que estic donan-li voltes a fer un regalet de comiat per les educadores que ha tingut aquest any a la llar d'infants. Estem molt contents amb com ha anat tot, són noies molt afectuoses, que demostren molta estima als nens i estem molt agraïts per la confiança que ens han donat i satisfets amb com han fet la seva feina. Voldriem fer un detall que pogués reflectir aquest agraiment , que fos senzill però emotiu. Havia pensat en una foto amb un marc decorat pel nen,però no em convenç, ho trobo un pel carrincló.... o fer un penjoll de fang pintat per ell i amb el nom del nen darrera però no sé on es venen els cordills...Volia suggerir una pluja d'idees. Em podeu ajudar a pensar possibilitats?
Gràcies avançades!!!
latxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 3:23 pm

Re: Regal per educadora llar d'infants

EntradaAutor: latxell » dv. abr. 19, 2013 12:56 pm

Hola!!
Has pensat d'ajuntar-te amb les altres famílies de la classe??
Nosaltres vam agafar una llibreta com la que durant el curs van fer servir els nostres nens i s'emportaven a casa cada cap de setmana. Cada nen i nena de la classe en va omplir una pàgina, amb foto, escrit, dibuix.... El que el nen-a decidís, i li vam donar a la mestra!!
Va quedar moníssim!!!
Pero clar llueix si es fa entre tots....
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. abr. 19, 2013 1:37 pm

Hola! Nosaltres ens vam ajuntar i entre tots vam fer un album hofmann. Cada nen va enviar per correu 10 fotos i un escrit a l'Ampa. Va quedar un regal ben xulo!!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 19, 2013 1:46 pm

Nosaltres li vam regalar un marc de fotos personalitzat pel meu fill amb una foto que els vam fer el dia de la graduació, va quedar molt xulo i a la seva educadora li va agradar molt. El marc era de fusta i amb vidre, aquí el pots veure: http://aprenent-a-ser-mare.blogspot.com ... fotos.html
jllt
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. abr. 19, 2013 2:53 pm

Takita, acabo de mirar el teu enllaç i he trobat preciós el detall del marc de foto! Crec que em copiaré la idea perquè jo volia fer una cosa semblant amb la mestra que el nostre nen ha tingut aquest any a P3.

D'altra banda, penso que el detall de fer un regal és una cosa més aviat privada. M'explico: jo estic encantada amb la mestra que ha tingut el meu fill aquest any, però sé d'altres mares que no n'han estat tan contentes. Com sempre passa, mai un mestre és igual de bo per a tots els pares: uns han trobat que era massa recta, i en canvi per mi ha sigut una mestra que ha tingut molt interès en posar unes rutines diàries als nens i els ha marcat molt bé, i per exemple el nostre nen n'està molt, d'ella. Per això no se m'acudiria comentar a la resta de pares de fer un regal conjunt. Potser veuria bé el regal conjunt si el fem a tot l'equip de mestres en general, però en el cas concret de la seva tutora, i sabent com sé que hi ha divergència d'opinions entre alguns pares, doncs a mi em surt del cor fer-li un detallet a l'acabar al curs, com a agraïment personal a la bona feina que al meu entendre ha fet a classe.
jllt
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. abr. 19, 2013 4:40 pm

Cosma_shiva, jo també m'ho havia plantejat, i de fet ara que t'he llegit m'adono que potser és més adequat fer tipus targeta com proposes perquè tens força raó.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 19, 2013 5:26 pm

jllt, gràcies, me n'alegro que t'hagi agradat!

cosma_shiva, entenc això que dius. El nostre cas era un tant especial i el regal no estava pas fora de lloc; el meu fill va anar a una escoleta rural i només eren 7 nens a la seva classe, ell es quedava a dinar sempre i amb la seva educadora, que a més és la directora del centre, hi va haver molt feeling des del principi, tant amb el meu fill com amb nosaltres. Quan faltaven dies per acabar el curs, em va dir, emocionada, que trobaria molt a faltar l'Arnau, tenien una relació molt especial i el comiat va ser molt emotiu. Ella, té el marc a la taula del seu despatx, el vaig veure un dia que vaig anar a fer una visita.

En fi, es poden fer moltes coses, depenent de si es vol fer regal conjunt o individual, personalment, m'agrada fer-los individuals, perquè com ha dit la jllt, no tothom té la mateixa empatia i afecte amb les persones.
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dv. abr. 19, 2013 7:04 pm

La meva filla tambe acaba aquest any l'escola bressol i ja tinc pensat el regal. Li fare galetes, les posare en una capsa mona i potser amb xocolata escric algo a sobre. Potser per dintre de la capsa una foto i una nota d'agraïment.

Aquest nadal li vaig fer una pulsereta
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::