Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Jo també conec una Minerva que deu tenir uns 3 anys.
I una noia jove que es diu Aldara, que no sé d'on ve...
I una noia jove que es diu Aldara, que no sé d'on ve...
Hadda ha escrit:No sé si ja havia sortit o no aquest nom, però ahir el vaig sentir per a una nena i avui he buscat el significat i m'agradat molt, el nom es Deva, era l'antiga devesa Cèlta de l'aigua i també en sanscrit vol dir brillant!
no ho havia sentit mai com a nom de persona, és el nom d'un riu q passa per asturias i cantabria
A la classe den Jofre hi ha una Minerva.... Es maco. A mi m'agrada Gal.la o Aloma..... Em tenen el cor robat...
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Nosaltres fa mil anys vam decidir q si teniem una filla es diria Txell (de Meritxell).
Es d'aquells noms que ja no es senten massa...
Minerva cada cop m'agrada més!
Alomà es xul·lo!
Es d'aquells noms que ja no es senten massa...
Minerva cada cop m'agrada més!
Alomà es xul·lo!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- timburguera
- Entrades: 1
- Membre des de: dg. abr. 14, 2013 4:04 pm
A nosaltres ens han apassionat sempre els noms medievals. Els nostres fills es diuen Genís i Martí que s'empraven durant el segle XIV a tort i a dret. Si ara tenim una nena seguirem la mateixa línia, ja estem mirant quins poden ser http://bebenom.com/noms-de-nena-medievals, n'hi ha forçes dels que mencioneu!

nunus Aldara també és celta, en conec dues jo, una de la meva edat i una d'un anyet!
No recordo si ja ho havia dit en una altra ocasió, per si de cas....
Nosaltres tenim uns amics que tenen una nena que es diu Garona, que també és un riu que neix a la Vall d'Aran i mor a l'Atlàntic francès. Els agradava que es digués així perquè la mare d'ell és francesa i així el nom té connotacions dels dos països.
No recordo si ja ho havia dit en una altra ocasió, per si de cas....
Nosaltres tenim uns amics que tenen una nena que es diu Garona, que també és un riu que neix a la Vall d'Aran i mor a l'Atlàntic francès. Els agradava que es digués així perquè la mare d'ell és francesa i així el nom té connotacions dels dos països.
Jo conec una nena de 3 anyets que es diu Aledis (no se si va accentuat o no) i la veritat que es super trapella pero dolça alhora i li escau d'allò més bé aquest nom, i al principi em costava fins i tot recordar el nom, però ara el trobo ben maco!! 

- migibotxan
- :: cèrvol

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Bon dia!!!!
Crec que hi ha un nom de nen que no ha dit ningú i a mi m'encanta, jo si és nen li vull posar
LLUC.
De nena no hem trobat cap q ens agradi als dos, a ell li agrada
Sàkura (cireré en japoés) i a mi m'encanta Arlet, però ell diu que sembla nom de bolet.
De nen
Lluc, Nil, Roc, Gerard, Guillem, Pep, Ferran
De nena
Arlet, Iris, Joana, Inès, Clàudia, Sança, Tanit, Farners
... hi ha noms de quan els avis que ara ja no es posen
Jo busco un nom curt i català, com ja he dit si es nen es dirà LLUc, però si es nena aaaiiiiiiixxxxxx.
Crec que hi ha un nom de nen que no ha dit ningú i a mi m'encanta, jo si és nen li vull posar
LLUC.De nena no hem trobat cap q ens agradi als dos, a ell li agrada
Sàkura (cireré en japoés) i a mi m'encanta Arlet, però ell diu que sembla nom de bolet.De nen
Lluc, Nil, Roc, Gerard, Guillem, Pep, FerranDe nena
Arlet, Iris, Joana, Inès, Clàudia, Sança, Tanit, Farners... hi ha noms de quan els avis que ara ja no es posen
Jo busco un nom curt i català, com ja he dit si es nen es dirà LLUc, però si es nena aaaiiiiiiixxxxxx.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Minerva,suposo que a St Andreu de Llavaneres en deu estar ple per que es la patrona.
Hola!
Bé, jo encara no estic embarassada, però ja tenim els noms decidits.
Nena: Clàudia (bé, aquest és força corrent)
Nen: Otger! L'havíeu sentit mai? Sempre q ho dic la resposta és: coooom?? jeje Ens encanta!
Nen: Otger! L'havíeu sentit mai? Sempre q ho dic la resposta és: coooom?? jeje Ens encanta!
Lluc ara torna a estar de moda, igual que Cesc o Ton! N'hi ha per tot arreu! A mi em smeblen molt bonics tots tres.
Arlet m'encanta, bé, què t'he de dir? La meva nena se'n diu! Nom de bolet? jajajaj Això encara no ho havia sentit! Quina gràcia!
Otger m'agrada però em costa de pronunciar... A la llar de l'Arlet n'hi ha un!
Arlet m'encanta, bé, què t'he de dir? La meva nena se'n diu! Nom de bolet? jajajaj Això encara no ho havia sentit! Quina gràcia!
Otger m'agrada però em costa de pronunciar... A la llar de l'Arlet n'hi ha un!
Marga_2 ha escrit:Hola!
Jo en conec un de la meva edat!!! La veritat que quan el vaig coneixer als 15 anys vaig trigar un munt en saber com es deia en realitat... li deia Roger... jajajaj! Pobret... A mi em sembla molt bonic també!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Noms poc comuns
Otger és el nom que el meu germà ha triat si mai té un fill. La meu cunyada ja ho té coll avall i crec que tots ja ho tenim assumit també.
A la ràdio n'hi ha un d'Otger.
Una amiga tindrà una Tura aviat. Si hagués set un nen hagués estat un Quirze. A mi Quirze m'encantava!
Migibotxan, i Queralt no t'agrada?
Jo el que trobo que es posa molt poc ara (vaja, no conec cap nena petita del meu entorn que se'n digui) és Núria. És comú però hi ha moltes Núria de la meva edat però de minis, cap.
I el trobo preciós. Curt, català i molt dolç.
A la ràdio n'hi ha un d'Otger.
Una amiga tindrà una Tura aviat. Si hagués set un nen hagués estat un Quirze. A mi Quirze m'encantava!
Migibotxan, i Queralt no t'agrada?
Jo el que trobo que es posa molt poc ara (vaja, no conec cap nena petita del meu entorn que se'n digui) és Núria. És comú però hi ha moltes Núria de la meva edat però de minis, cap.
I el trobo preciós. Curt, català i molt dolç.
migibotxan ha escrit:Bon dia!!!!
i a mi m'encanta Arlet, però ell diu que sembla nom de bolet.
Suposo que ho dirà pels carlets!! però llavors Carla, Carles, etc. també serien "noms de bolet"...

Sibil·la ha escrit:Una amiga tindrà una Tura aviat. Si hagués set un nen hagués estat un Quirze. A mi Quirze m'encantava!
Jo vaig conèixer una Tura quan anava a la universitat, tenia ja els seus 30 anyets.
Hi ha molts noms "d'abans" que ara no es posen gaire...: Marta, Raquel, Isabel, Ester, Jordi, Carles, Josep...
- migibotxan
- :: cèrvol

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Hola!!
Lo d'Arlet efectivament suposo k ho diu pels carlets.
Queralt mi tb m'agrada pero a el no... i nuria no se si li he arribat a proposar pk nuri no m'agrada i es un nom k tendeixen a escurçar.
Gràcies per les idees... jo tb segueixo donant voltes.
Lo d'Arlet efectivament suposo k ho diu pels carlets.
Queralt mi tb m'agrada pero a el no... i nuria no se si li he arribat a proposar pk nuri no m'agrada i es un nom k tendeixen a escurçar.
Gràcies per les idees... jo tb segueixo donant voltes.
TXELL 17/10/13
A mi em van explicar una parella que van fer servir un programa, on tots dos van escollir noms, i anaven fent com una selecció... fins que finalment només els hi quedava un, i aquest és el nom que li posaràn al petit... He intentat buscar-ho per internet, però no el trobo... Si puc assabentar-me del nom us ho dic!!
Pot ser una solució... 

L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Noms poc comuns
Caram Araneta! Aquest programa pot estar molt bé! Nosaltres, tot i que encara no hi ha panxeta, fa temps que pensem en noms, i no coincidim gens!!! Ja veig a venir que aquest serà un tema complicat en nosaltres!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |