Spray gel fred per cops

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Spray gel fred per cops

EntradaAutor: Gran-Quima » dl. set. 30, 2013 4:15 pm

Hola marones
Fa dies que em miro aquests sprays per portalo al carro, la meva filla tot just ara camina i penso que alguna ensopegada tindrem, ja coneixia les barres de arnica.....pero l.spray? alguna opinio?
Gràcies!
http://www.farmaciavence.com/vistas/pro ... 50-ml.aspx
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Spray gel fred per cops

EntradaAutor: aixamb » dt. oct. 01, 2013 1:41 pm

Hola!!

Nosaltres intentem portar-lo a sobre, perquè la nostra filla és molt kamikaze i no té gaire por a res, i es clar, es fot unes patacades que déu n'hi do!
Però el portem en format gel en stick

aquest
http://www.mimandote.com/blog/salud-y-b ... -gel-stick

la veritat és que va bastant bé, alleuja el dolor i evita alguns morats (ho dic per experiència, que jo també l'he fet servir algun cop).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Spray gel fred per cops

EntradaAutor: Tutty29 » ds. oct. 26, 2013 10:00 pm

Jo porto al bolso la barrra d'arnica, la utilitzo ben poc (toquem fusta :)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::