ovusitol
ovusitol
Hola, guapes...
Avui la meva ginecòloga m'ha receptat ovusitol... aquest és el quart cicle que cerquem, desprès d'un legrad el passat juliol (ja tinc una nena de tres anys), i m'ha mirat els ovaris i tot està correcte... m'ha dit que deixi el yodocefol i provi amb aquests sobres durant dos mesos... Tot i que no sóc el perfil de pacient a qui es dóna, perquè és més aviat per a dones amb ovaris pol.liquístics, m'ha dit que em pot anar bé... a alguna de vosaltres li ha passat alguna cosa semblant? us ha donat bon resultat... per a què serveix exactament?
merci
Avui la meva ginecòloga m'ha receptat ovusitol... aquest és el quart cicle que cerquem, desprès d'un legrad el passat juliol (ja tinc una nena de tres anys), i m'ha mirat els ovaris i tot està correcte... m'ha dit que deixi el yodocefol i provi amb aquests sobres durant dos mesos... Tot i que no sóc el perfil de pacient a qui es dóna, perquè és més aviat per a dones amb ovaris pol.liquístics, m'ha dit que em pot anar bé... a alguna de vosaltres li ha passat alguna cosa semblant? us ha donat bon resultat... per a què serveix exactament?
merci
Re: ovusitol
Raquel a mi la meva gine m'ha recomanat lo mateix...tot i que jo avulo amb normalitat...i soc molt regular, m'ha dit que m'ho prengui que pot ser una ajuda...estic esperant que passi aquest cicle viam si hem fet diana...i sino mel comprare..... 

Raquel jo també me l'estic prnent. just ara fa un cicle.
Són vitamines pels ovaris, diguem-ho aixi. en realitat és només àcid fòlic i Inositol.
ës una vitamina del grup B que millora les alteracions hormonals i metabóliques, regula els cicles i millora la feritilitat diuen.
Moltes noies a grafis se'ls han pres.jo vaig començar el cicle passat després del meu segon avort. El gine em va visitar a mig cicle i encara no havia ovulat (després de l'avort) i va pensar que tindria un cicle anovulatori. doncs al cap de 4 dies estava ovulant (per tempe i TO, i pels dolorets més aguts que tinc amb els sobres)
Es veu que hi ha dones que tenen dèficit d'Inositol i aquest component és important per al desenvolupament i maduració dels ovocits. Bona presència d'inositol significa bona qualitat dels ovocits.
Jo n'estic contenta, noto aquest cicle més avait els simptome spreovulatoris i mal no et pot fer, son vitamines. jo de moment prenc només 1 sobre al dia, ja que 2 és per les noies amb SOP.
Són vitamines pels ovaris, diguem-ho aixi. en realitat és només àcid fòlic i Inositol.
ës una vitamina del grup B que millora les alteracions hormonals i metabóliques, regula els cicles i millora la feritilitat diuen.
Moltes noies a grafis se'ls han pres.jo vaig començar el cicle passat després del meu segon avort. El gine em va visitar a mig cicle i encara no havia ovulat (després de l'avort) i va pensar que tindria un cicle anovulatori. doncs al cap de 4 dies estava ovulant (per tempe i TO, i pels dolorets més aguts que tinc amb els sobres)
Es veu que hi ha dones que tenen dèficit d'Inositol i aquest component és important per al desenvolupament i maduració dels ovocits. Bona presència d'inositol significa bona qualitat dels ovocits.
Jo n'estic contenta, noto aquest cicle més avait els simptome spreovulatoris i mal no et pot fer, son vitamines. jo de moment prenc només 1 sobre al dia, ja que 2 és per les noies amb SOP.

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
moltes gràcies per la informació, noies!
laia, no sabia res de que havies patit un avortament fa poquet... ho sento molt, bonica...
laia, no sabia res de que havies patit un avortament fa poquet... ho sento molt, bonica...
Doncs si Raquel...gracies bonica.
Espero no tenir un 3er,pq si ja es dur un,no et dic res amb dos!!!!
Que et vagin be els sobres!!!
Espero no tenir un 3er,pq si ja es dur un,no et dic res amb dos!!!!
Que et vagin be els sobres!!!

15/04/14 Ets una
i Laia
Hola noies! Les que preneu o heu pres, quan es pot començar a prendre? Ha de ser a primer dia de cicle o pots començar quan vulguis? A cercadores tenim dubtes de si començar estant en plena ovulacio/sexy week o esperar!
Jajaja, Raquel, Laia, el boom ovusitol és culpa vostra, m' heu fet enveja, me l'he comprat i s' està encomanant, jejeje
A veure si tenim la vostra sort!!!
Expliqueu, expliqueu, que volem saber més!!!
A veure si tenim la vostra sort!!!
Expliqueu, expliqueu, que volem saber més!!!

Els polvets màgics han fet efecte!!!jajaja
La Raquel crec que va començar a dia 1 pero a mi em va entrar la venada just a mig cicle i vaig pensar que mal no em faria.ja el següent cicle fins al dia del positiu!!!jejeje
Son vitamines pels ovaris i em compra sense recepta.
A les noies que tenen SOP crec que els recepten 2 sobres fins ovulació i després 1.jo he pres sempre 1 al dia.
Me.n sobren 16, a algú li interessa????
La Raquel crec que va començar a dia 1 pero a mi em va entrar la venada just a mig cicle i vaig pensar que mal no em faria.ja el següent cicle fins al dia del positiu!!!jejeje
Son vitamines pels ovaris i em compra sense recepta.
A les noies que tenen SOP crec que els recepten 2 sobres fins ovulació i després 1.jo he pres sempre 1 al dia.
Me.n sobren 16, a algú li interessa????

15/04/14 Ets una
i Laia
gràcies laia!
jo ja l'he comprat avui! caret caret! teòricament estic ovulant ara però els començaré ja avui!

jo ja l'he comprat avui! caret caret! teòricament estic ovulant ara però els començaré ja avui!

què t,han costat 30 sobres??
Laia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 09, 2014 9:22 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

15/04/14 Ets una
i Laia
Ovusitol power!
Jo tampoc compleixo el perfil per prendre ovusitol però jo el vaig prendre i va trigar ben poc el meu positiu! No es un medicament, així que cap mal pot fer... També es veritat que hi ha gent que ens funciona i hi ha gent que no, però per provar...No es perd res!
Jo tampoc compleixo el perfil per prendre ovusitol però jo el vaig prendre i va trigar ben poc el meu positiu! No es un medicament, així que cap mal pot fer... També es veritat que hi ha gent que ens funciona i hi ha gent que no, però per provar...No es perd res!
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!

23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
Pipeta ha escrit:Ovusitol power!
jajaja ja saps que jo vaig començar per tu!!!!jajajaja

15/04/14 Ets una
i Laia
pruneta30 ha escrit:Laia ha escrit:què t,han costat 30 sobres??
19'10! De bojos!
just he anat a cercadores i he vist que a tu 19 i a la Suadmi 17!!!
a mi em costa 14.ja saps, si al final comences demà i fas diana te'n sobraran perque en van 30, però si no feu diana i en nesessites,tinc mitja caixa!!
i com diu la mym,mal no farà que linositol serveix per a toooot!
jo me'l prenia al mati, aixi feia kit acfol+ovusitol!!!

15/04/14 Ets una
i Laia
Laia ha escrit:pruneta30 ha escrit:Laia ha escrit:què t,han costat 30 sobres??
19'10! De bojos!
just he anat a cercadores i he vist que a tu 19 i a la Suadmi 17!!!
a mi em costa 14.ja saps, si al final comences demà i fas diana te'n sobraran perque en van 30, però si no feu diana i en nesessites,tinc mitja caixa!!![]()
![]()
i com diu la mym,mal no farà que linositol serveix per a toooot!
jo me'l prenia al mati, aixi feia kit acfol+ovusitol!!!![]()
He llegit a una noia q el pren a la nit després de sopar i ja l'he començat., jajajajjaa aquest mes no les tinc totes! M'he rallat amb un possible problema de tiroides i crec q no farem diana amb nervis pel mig! Ho tindré present! Merci bonica! OVUSITOL POWER!
Laia ha escrit:Pipeta ha escrit:Ovusitol power!
jajaja ja saps que jo vaig començar per tu!!!!jajajaja
I així pasa, que ja tenim llentieta les dues!

Noies, jo el vaig comprar a una farmàcia de Barcelona per 14€! http://www.farmaciasoler.com/italfarmac ... p-6635.htm
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr

23/12 Sembles una nena
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
ostres ostres, pipeta, laia, raquel,... hauríeu de cobrar comissió per anar explicant la vostra història! hehehe
doncs jo si el dijous que ve (NW) no tinc el meu positiu... m'apuntaré al carro!
doncs jo si el dijous que ve (NW) no tinc el meu positiu... m'apuntaré al carro!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Boneeeeeeeeeeeees!!
I dic jo... si ja ets regular i tal? No será dolent? Jo no se si comentar-ho amb el gine... a més tinc hipotiroidisme... tampoc se si fará mal... alguna noia que l'ha pres i tenia hipotiroidisme?

I dic jo... si ja ets regular i tal? No será dolent? Jo no se si comentar-ho amb el gine... a més tinc hipotiroidisme... tampoc se si fará mal... alguna noia que l'ha pres i tenia hipotiroidisme?

wapees...! us explico la meva experiència amb l'ovusitol... a mi em va dir la gine que me'l prenguès, tot i no complir el perfil, ja que es recepte amb noies amb SOP. Però quan em va visitar, vient que tot era normal, que el meu cos rutllava i tal, i estant al quart cicle sense resultat, em va explicar no sé què de que els nervis que tenia i la pressió podia ser que condicionés no sé que glàndula o hormona (no m'enrecordo!!!) que feia que anés una mica destorotada... total, em va dir: deixa l'àcid fòlic i pren-te això, jo en tinc molta fe... textualment. Em va dir un sobre cada dia durant dos mesos, i si no em quedava que hi tornés i ja parlaríem...
Em, va costar uns 14 euros a la farmàcia (quines clatellades que he llegit que us foten... maretaaaaaaaaaaa!!!), i vaig començar a prendre-ho al moment, casualment a principis del cicle, potser em faltava una setmana o 10 dies per ovular...
En el meu cas, m'hi he quedat el mateix cicle que ho he començat a prendre, però és clar, no sé si és tot psicològic i ha servit com a placebo... ni idea noies...
El que sí que us diria és que no ho compreu al tun tun, no costa res comentar-ho al metge, no?
Em, va costar uns 14 euros a la farmàcia (quines clatellades que he llegit que us foten... maretaaaaaaaaaaa!!!), i vaig començar a prendre-ho al moment, casualment a principis del cicle, potser em faltava una setmana o 10 dies per ovular...
En el meu cas, m'hi he quedat el mateix cicle que ho he començat a prendre, però és clar, no sé si és tot psicològic i ha servit com a placebo... ni idea noies...
El que sí que us diria és que no ho compreu al tun tun, no costa res comentar-ho al metge, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |