Vol dormir destapat
Vol dormir destapat
No sabia en quin apartat posar la pregunta...la qüestió és que nosaltres fem collit amb el xic des q va néixer. Tenim el bressol en sidecar però només hi dorm primera part de la nit, i a vegades ni això! El problema és que el xic no soporta dormir tapat, es desvetlla i comença a donar cops de peu ben enfadat per treure's el nòrdic de sobre. És un rollo perquè clar, també em desabriga a mi! I jo si que tinc fred! Però el que més em preocupa és que passi tanta estona destapat. Crec que ha de tenir fred!!! Vem probar posar-li un d'aquells saquets però tampoc li agrada. Us hi heu trobat? Alguna idea??
Re: Vol dormir destapat
I un pijama-manta?
Re: Vol dormir destapat
Et diria el mateix que la Neuetes: un pijama-manta. Nosaltres sort n'hem tingut. Primer amb el nen i encara ara amb la nena, que té tres anys i mig i hi ha estones a la nit que necessita esparnegar de valent, de manera que li molesta tot el pes de la roba que pugui tindre a sobre. I amb el pijama-manta estic molt tranquil·la perquè de fred no en passa gens.
Re: Vol dormir destapat
La meva filla té 20 mesos i no hi havia manera que es tapès fins que vam descobrir els sacs de dormir, n'hi ha de diferents gruixos segons la temperatura de l'habitació/estació. Els nostres són de la casa Grobag i n'estem molt contents, no patim perque es destapi i sabem que està calentona.
Re: Vol dormir destapat
Noies, i on el puc trobar un pijama-manta?? Perquè el que sempre he vist són sacs, però pijames d'aquests no sé on trobar-los!!
Re: Vol dormir destapat
Hola!
doncs estic segura o soc de la opinio que si dormen calentons.. us estalvieu uns quants refredats aquest hivern..
no es refreden al carrer, per molt que hi faci.. perque els portem ben abrigadets. Es refreden aixi.. quedant-se freds a la nit, amb corrents d'aire. etc! La nostra peque tampoc vol estar al sac per adormir-se.. pero un cop esta adormida, em deixa ficar-la adins i dorm ben calentona.
Prova-ho.. potser un cop ja adormit.. no?
Petonsss!!!
Isa sf
doncs estic segura o soc de la opinio que si dormen calentons.. us estalvieu uns quants refredats aquest hivern..
no es refreden al carrer, per molt que hi faci.. perque els portem ben abrigadets. Es refreden aixi.. quedant-se freds a la nit, amb corrents d'aire. etc! La nostra peque tampoc vol estar al sac per adormir-se.. pero un cop esta adormida, em deixa ficar-la adins i dorm ben calentona.
Prova-ho.. potser un cop ja adormit.. no?
Petonsss!!!
Isa sf
- peixfregit
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm
Re: Vol dormir destapat
La meva villa d'onze anys va dormir destapada fins els set anys i el nen que en te cinc va pel cami. La solució son els pijama manta. Mira vertbaudet que en tenen fins la talla 10 . I no pateixis que no pasa res.
Re: Vol dormir destapat
Jo diria que n'hi ha d'haver en qualsevol botiga de roba de canalla. Vaja, com a mínim per aquí on vivim nosaltres, que no hi ha gaire tria, a les tres o quatre botigues de canalla que tenim més a prop n'hi ha.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Vol dormir destapat
la meva tambe porta pijama manta, pero li poso quan ja esta ben adormida, si no, no es deixa. en pots trobar a botigues de roba de canalla com t'han dit, jo afegiria millor botigues sense marca, al mercadillo.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Re: Vol dormir destapat
Pijama manta sens dubte!!!
I per comprar-lo, al C&A sempre n'hi han i sinó com t'han dit per aquí, al mercadillo en trobaràs segur!!! I bé de preu!
I per comprar-lo, al C&A sempre n'hi han i sinó com t'han dit per aquí, al mercadillo en trobaràs segur!!! I bé de preu!
Re: Vol dormir destapat
La meva també porta un pijama manta, li he de posar quan està dormida per que tampoc vol ni tapar-se ni posar-se el pijama manta.
Jo el vaig comprar a una botiga de pijames i roba interior que hi ha la barri, hi ha per nens i per gran de pijames, allà tenien pijama manta.
La meva mare també diu que va veure al mercat, així que també pots trobar poder al mercat on venguin pijames i bates, o roba de nen...
Jo el vaig comprar a una botiga de pijames i roba interior que hi ha la barri, hi ha per nens i per gran de pijames, allà tenien pijama manta.
La meva mare també diu que va veure al mercat, així que també pots trobar poder al mercat on venguin pijames i bates, o roba de nen...
Re: Vol dormir destapat
El Jan dorm desde que va nèixer amb un sac, els de C&A ens van molt bé.
El de la foto sense les mànigues (son de "quita i pon")

El de la foto sense les mànigues (son de "quita i pon")

Re: Vol dormir destapat
Hola, potser ja has trobat la solució. En Lluís L'any passat no suportava estar tapat I em.passava mitja nit tapant el nen. Sort que fem collit amb llit sidecar. Aqyer any sí que és deixar tapar, ara en te 3 anys. Potser L'any vinent faà com.al.meu
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











, montsekit 








