Esmorzar als 11 mesos
Esmorzar als 11 mesos
Noies, al meu fill no li agraden els cereals...Se'ls menja amb cullera des de fa un temps (de biberó no n'ha volgut mai) pero veiem que l'hem de forçar...no li agraden gens i fa arcades des de la primera culerada gairebé.
Que podem donarli? Tot just ara comenca a menjar una miiica de pa,pero clar,no pot anar a la llar amb quatre miquetes de pa a l'estomac i aguantar fins al dinar..
Recomanacions?
Que podem donarli? Tot just ara comenca a menjar una miiica de pa,pero clar,no pot anar a la llar amb quatre miquetes de pa a l'estomac i aguantar fins al dinar..
Recomanacions?
Re: Esmorzar als 11 mesos
El pa = cereals
Fruita
Un tros de pa o tortita de cereals o cereals secs, bastonet de pa i fruita i va més que bé!
El Jan menja flocs de cereals (de naturista, bio i sense sucres ni altres coses) secs sense llet i amb les mans. Li encanten.
Fruita
Un tros de pa o tortita de cereals o cereals secs, bastonet de pa i fruita i va més que bé!
El Jan menja flocs de cereals (de naturista, bio i sense sucres ni altres coses) secs sense llet i amb les mans. Li encanten.
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: Esmorzar als 11 mesos
Pots provar a barrejar-li els cereals amb el iogurt, però amb 11 mesos, i si ell vol, ja pot menjar els cereals en flocks, com diu la Montsekit.
El meu fill no ha esmorzat mai cereals dissolts amb la llet, i li dono així. Cereals en flocks, galetes, bastonets de pa, pa torrat a bocinets.... i després, bibi, o iogurt o pit, segons el dia i lo tard que fem a la feina! je, je...
També pots donar-li un suc de taronja
El meu fill no ha esmorzat mai cereals dissolts amb la llet, i li dono així. Cereals en flocks, galetes, bastonets de pa, pa torrat a bocinets.... i després, bibi, o iogurt o pit, segons el dia i lo tard que fem a la feina! je, je...
També pots donar-li un suc de taronja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit