Tos , humidificador i xarop

Alèrgies, otitis, problemes..

sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Tos , humidificador i xarop

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. gen. 16, 2014 8:56 pm

Bona nit a tothom, estic desesperada amb la tos, la meva filla és molt propensa a tenir-ne i ja no sé què més provar. Creieu que l'humidificador és útil ? Nosaltres li posem la ceba, el matalàs aixecat, uns parxes d'eucaliptu al pijama, també li hem donat algun xarop però quan de veritat té tos res funciona. Val la pena comprar un humidificador? Com s'utililitza? Tota la nit o a estones, amb esències? I algun xarop que de veritat vagi bé ?Gràcies
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Tos , humidificador i xarop

EntradaAutor: giuletta » dj. gen. 16, 2014 10:28 pm

M'interessa el tema. A veure si alguna et pot ajudar!!
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. gen. 17, 2014 8:55 am

Nosaltres sempre hem utilitzat l'humificador fred (no calent). Durant l'hivern, la calefacció asseca molt l'àmbient de casa nostra, i solem conectar-lo una estona abans d'anar a dormir a l'habitació dels nens, tant si tenen tos com si no. En el cas que tinguin tos, llavors els hi deixem més estona, o si cal, tota la nit. Això, acompanyat de les mesures que ja comentés: ceba amb aigua, aixecar matalàs, i en el cas del fill gran li poso vichs vaporur a la planta dels peus.
L'humificador no fa miracles, vull dir que no deixen de tossir, però si que se'ls hi redueix la tos.

En cas de que l'àmbient de casa teva sigui molt sec, penso que si que et val la pena comprar-lo, perquè no nomès l'utilitzaràs quan la teva filla té tos. és important que hi hagi certa humitat en l'ambient sempre.
També pots provar amb el mètode antic de posar gots d'aigua sobre els radiadors, però has de tenir cura d'anar-los omplint sovint, perquè es sorprenent a la velocitat que s'evaporen amb la calefacció.

Espero haver-te ajudat.
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. gen. 17, 2014 12:31 pm

M'he oblidat! Res d'essències
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: karruxina » dv. gen. 17, 2014 1:39 pm

Jo tb els poso la ceba, no tinc humificador, el q faig servir es el q et diuen de possar aigua en els radiadors amb un got i tb va molt be ( enlloc de got, als xinos hi ha uns caxarritos q son x aixo, i van penjats amb un gantxo del radiador). De xarop fem servir l'stodal, es homeopatic i va molt be tb.
KaRRuXiNa
Teone
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 10, 2012 4:24 pm

EntradaAutor: Teone » ds. gen. 18, 2014 6:57 pm

Hola noies !!!
Jo pels meus bessons de 23 mesos també faig servir la ceba tallada per la meitat i ben a la vora del capçal per que els arrivi bé els gasos que despren.Això és una bona ajuda però no els treu la tos .
I referent al xarop els dono "Pediakid nariz-garganta"
Aquest hivern la tos dels peques està fent-se interminable.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. gen. 21, 2014 9:59 am

Xarop de saüc, si pot ser d'elaboració artesanal millor.
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::