Tos , humidificador i xarop
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Tos , humidificador i xarop
Bona nit a tothom, estic desesperada amb la tos, la meva filla és molt propensa a tenir-ne i ja no sé què més provar. Creieu que l'humidificador és útil ? Nosaltres li posem la ceba, el matalàs aixecat, uns parxes d'eucaliptu al pijama, també li hem donat algun xarop però quan de veritat té tos res funciona. Val la pena comprar un humidificador? Com s'utililitza? Tota la nit o a estones, amb esències? I algun xarop que de veritat vagi bé ?Gràcies
Re: Tos , humidificador i xarop
M'interessa el tema. A veure si alguna et pot ajudar!!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: Tos , humidificador i xarop
Nosaltres sempre hem utilitzat l'humificador fred (no calent). Durant l'hivern, la calefacció asseca molt l'àmbient de casa nostra, i solem conectar-lo una estona abans d'anar a dormir a l'habitació dels nens, tant si tenen tos com si no. En el cas que tinguin tos, llavors els hi deixem més estona, o si cal, tota la nit. Això, acompanyat de les mesures que ja comentés: ceba amb aigua, aixecar matalàs, i en el cas del fill gran li poso vichs vaporur a la planta dels peus.
L'humificador no fa miracles, vull dir que no deixen de tossir, però si que se'ls hi redueix la tos.
En cas de que l'àmbient de casa teva sigui molt sec, penso que si que et val la pena comprar-lo, perquè no nomès l'utilitzaràs quan la teva filla té tos. és important que hi hagi certa humitat en l'ambient sempre.
També pots provar amb el mètode antic de posar gots d'aigua sobre els radiadors, però has de tenir cura d'anar-los omplint sovint, perquè es sorprenent a la velocitat que s'evaporen amb la calefacció.
Espero haver-te ajudat.
L'humificador no fa miracles, vull dir que no deixen de tossir, però si que se'ls hi redueix la tos.
En cas de que l'àmbient de casa teva sigui molt sec, penso que si que et val la pena comprar-lo, perquè no nomès l'utilitzaràs quan la teva filla té tos. és important que hi hagi certa humitat en l'ambient sempre.
També pots provar amb el mètode antic de posar gots d'aigua sobre els radiadors, però has de tenir cura d'anar-los omplint sovint, perquè es sorprenent a la velocitat que s'evaporen amb la calefacció.
Espero haver-te ajudat.
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: Tos , humidificador i xarop
M'he oblidat! Res d'essències
Re: Tos , humidificador i xarop
Jo tb els poso la ceba, no tinc humificador, el q faig servir es el q et diuen de possar aigua en els radiadors amb un got i tb va molt be ( enlloc de got, als xinos hi ha uns caxarritos q son x aixo, i van penjats amb un gantxo del radiador). De xarop fem servir l'stodal, es homeopatic i va molt be tb.
KaRRuXiNa
Re: Tos , humidificador i xarop
Hola noies !!!
Jo pels meus bessons de 23 mesos també faig servir la ceba tallada per la meitat i ben a la vora del capçal per que els arrivi bé els gasos que despren.Això és una bona ajuda però no els treu la tos .
I referent al xarop els dono "Pediakid nariz-garganta"
Aquest hivern la tos dels peques està fent-se interminable.
Jo pels meus bessons de 23 mesos també faig servir la ceba tallada per la meitat i ben a la vora del capçal per que els arrivi bé els gasos que despren.Això és una bona ajuda però no els treu la tos .
I referent al xarop els dono "Pediakid nariz-garganta"
Aquest hivern la tos dels peques està fent-se interminable.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







