Prendre's la temperatura basal
Prendre's la temperatura basal
Hola noies, se que hi ha un post de grafiqueres però com que fins que no tingui uns resultats mèdics no començaré la cerca, no vull molestar allí.
Si tot va bé en un mes o dos començaré, ja ha fet TO x anar coneixent el meu cos, però com que dels nervis hi ha mesos que em vé cada 25 26 o 29 dies vull comprovar abans de cercar que no hi hagués algun problema d'ovulació.
Dubtes per a prendrem la temperatura... El termometre pot ser el de mercuri normal? I a sota el braç o millor vaginal( i perdoneu pero quan dieu vaginaç, dins o la ingle?)
Gràcies!!
Si tot va bé en un mes o dos començaré, ja ha fet TO x anar coneixent el meu cos, però com que dels nervis hi ha mesos que em vé cada 25 26 o 29 dies vull comprovar abans de cercar que no hi hagués algun problema d'ovulació.
Dubtes per a prendrem la temperatura... El termometre pot ser el de mercuri normal? I a sota el braç o millor vaginal( i perdoneu pero quan dieu vaginaç, dins o la ingle?)
Gràcies!!
Re: Prendre's la temperatura basal
Hola, com a exgrafiquera puc dir-te que segur que no els molestes que et passis pel post que totes son maquissimes i mentrestant pots compartir-ho amb elles.
la tempe vaginal o bucal (sota la llengua), i si, pot ser de mercuri però és força lent i et cansaràs esperant. millor un de digital.
ànims i sort!!!
la tempe vaginal o bucal (sota la llengua), i si, pot ser de mercuri però és força lent i et cansaràs esperant. millor un de digital.
ànims i sort!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Mum15, passat pel post de grafiqueres que no molestes gens!! Et farem lloc encantades!! I totes n'aprenem de totes!! Si encara no busques, no et preocupis que et farem un lloc a grafiqueres de tot cor!! Aixi aniras coneixent el teu cos i podras preguntar per les gràfiques!
A mi els termometrss digitals no em donen massa confiança, nhe tingut 2 i si mesuro 2 tempes seguides, no sassemblen gens!! Ni esperant un estoneta!!
En faig servir un de gali que es diu geratherm i nesti molt contenta!! Jo la faig bucal, sota la llengua, es mes còmode! Pero tamb pot ser vaginal (dins) o anal.
petons!!
A mi els termometrss digitals no em donen massa confiança, nhe tingut 2 i si mesuro 2 tempes seguides, no sassemblen gens!! Ni esperant un estoneta!!
En faig servir un de gali que es diu geratherm i nesti molt contenta!! Jo la faig bucal, sota la llengua, es mes còmode! Pero tamb pot ser vaginal (dins) o anal.
petons!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

mum, et dic el mateix que la Laia i la Tilepa, passa't per grafiqueres que no ens molestes gens. Jo quan em vaig apuntar per primera vegada encara no buscava i les noies em van acollir super bé, i em va anar bé per a anar començant a aprendre com anava això de les gràfiques.
De totes formes, si decideixes no apuntar-te, pots passar-te pel post sempre que vulguis a preguntar, que t'ajudarem amb el que podrem
En quan al termòmetre jo sí que en faig servir un de digital específic per a temperatura basal (el vaig comprar per amazon) i em prenc la temperatura a la boca. Els de gal·li que diu la tilepa no els he provat mai, però els de mercuri són una mica més pal perquè triga més en marcar la temperatura, però funcionar funcionen.
De totes formes, si decideixes no apuntar-te, pots passar-te pel post sempre que vulguis a preguntar, que t'ajudarem amb el que podrem
En quan al termòmetre jo sí que en faig servir un de digital específic per a temperatura basal (el vaig comprar per amazon) i em prenc la temperatura a la boca. Els de gal·li que diu la tilepa no els he provat mai, però els de mercuri són una mica més pal perquè triga més en marcar la temperatura, però funcionar funcionen.
15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Estava molt contenta del geratherm de gali fins avui, que fent-li baixar la temperatura se mha trencat!!! Com la lio!!! Sort que no es toxic com el mercuri!!
Tilepa

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |