Hola!!!
Hola!!!
Hola!!
M'he registrat avui i em volia presentar una miqueta. Soc de Barcelona i al setembre començarem a buscar el nostre fill (o filla). Us he conegut a través d'una amiga del forum de Guianupcial. Les dues ens casem aquest any (ella ja s'ha casat, i jo al setembre) i ella ja té un fill i fa temps que està a sócpetit. Em va parlar del fòrum i avui m'he animat a entrar. La veritat és que sóc bastant novata amb el tema embaràs, així que ja m'anirà bé estar per aquí per compartir experiències!!
M'he registrat avui i em volia presentar una miqueta. Soc de Barcelona i al setembre començarem a buscar el nostre fill (o filla). Us he conegut a través d'una amiga del forum de Guianupcial. Les dues ens casem aquest any (ella ja s'ha casat, i jo al setembre) i ella ja té un fill i fa temps que està a sócpetit. Em va parlar del fòrum i avui m'he animat a entrar. La veritat és que sóc bastant novata amb el tema embaràs, així que ja m'anirà bé estar per aquí per compartir experiències!!

Re: Hola!!!
Benvinguda Malibuna!!!Jo conec el soc petit d'abans de quedar-me enbarassada del meu petito, ara te 27 mesos i actualment torno a estar embarassada.
Ja veuras que aqui som una gran familia que ens ajudem en qualsevol dubte.
Ja veuras que aqui som una gran familia que ens ajudem en qualsevol dubte.
Gràcies per la benvinguda Tutty29! I enhorabona per l'embaràs!!! Una abraçada
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Benvinguda Malibuna!
Aquí et trobaràs com a casa!

Aquí et trobaràs com a casa!

Benvinguda!
Moltes gràcies guapes!
Benvinguda!
Tot i que porto poquet aquí, si et puc ajudar en alguna cosa, doncs ja saps... Aquí estem!
Tot i que porto poquet aquí, si et puc ajudar en alguna cosa, doncs ja saps... Aquí estem!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |