AU PAIR

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Crisalexi
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

AU PAIR

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 1:12 pm

Estic mirant de que vingui una noia au pair a casa, per juliol, i agost. Alguna de vosaltres n´ha tingut? Que tal l´experiència? No conec més que una noia que n´ha tingut, i n´está encantada, però m´agradaria saber si algú més aquí ho ha probat!
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: AU PAIR

EntradaAutor: ginko biloba » dl. juny 30, 2014 7:51 am

Nosaltres, és el segon any que tenim una au pair a casa. L'any passat la varem agafar per un mes, per provar l'experiencia, i com que ens va agradar, aquest any hem repetit, durant un període de dos mesos. Nosaltres estem molt content amb la experiència, i de fet, la primera vegada vaig consultar alguns post del soc petit, abans de decidir-nos.

viewtopic.php?f=153&t=39374

L'únic que has de tenir molt present, és que sigui com sigui la noia que acullis, la teva família ha de ser capaç d'adaptar-se a la situació, i saber veure el costat positiu de tot. Ningú és perfecte, i la noia que acullis tampoc (o si més no, per les nostres exigències). N'hi ha de desendreçades (però cuinen molt bé), n'hi ha de massa xerraires (però conecten molt bé amb els nens), etc...

Jo t'animo a que ho provis, és una bona experiència per als nens.
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 10:08 am

Ginko, grácies !!

Tu n´has tingut? El que em frena, és tenir que compratir tots els dies, tot, sabs? La resta sóm força sencills, i fácils de viure, però em fa una mica de por aquesta banda...
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dl. juny 30, 2014 1:55 pm

Nosaltres tenim ara mateix una noia a casa, durant dos mesos de l'estiu. També t'he de dir, que tenim una casa gran amb jardí, i llavors és fàcil que tothom pugui trobar espais tranquils per estar sols, quan es necessita. Conec altres famílies, que viuen a prop de Barcelona, i les seves au pair se'n van a passar el dia o cap de setmana a BCN i llavors tenen temps d'intimitat.
Entenc el que et fa por, ja que a mi em passava el mateix. Per aquest motiu, l'any passat vam agafar una au pair només 1 mes (que passa volant), per poder veure com ens afectava tenir un nouvingut a casa. Jo t'animo a provar-ho, si més no, durant unes poques setmanes.
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 3:51 pm

Ole Ginko!!!

Moltessssssss gráciessssssssssssssss!!! Nosaltres tb vivim en una casa amb jardí i piscina, potser això ajuda , tens raó! Mira avui parlaré seriosament amb el meu home, i li plantejaré, zenkiuuuuuuuuuuuuuu

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::