AU PAIR
AU PAIR
Estic mirant de que vingui una noia au pair a casa, per juliol, i agost. Alguna de vosaltres n´ha tingut? Que tal l´experiència? No conec més que una noia que n´ha tingut, i n´está encantada, però m´agradaria saber si algú més aquí ho ha probat!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: AU PAIR
Nosaltres, és el segon any que tenim una au pair a casa. L'any passat la varem agafar per un mes, per provar l'experiencia, i com que ens va agradar, aquest any hem repetit, durant un període de dos mesos. Nosaltres estem molt content amb la experiència, i de fet, la primera vegada vaig consultar alguns post del soc petit, abans de decidir-nos.
viewtopic.php?f=153&t=39374
L'únic que has de tenir molt present, és que sigui com sigui la noia que acullis, la teva família ha de ser capaç d'adaptar-se a la situació, i saber veure el costat positiu de tot. Ningú és perfecte, i la noia que acullis tampoc (o si més no, per les nostres exigències). N'hi ha de desendreçades (però cuinen molt bé), n'hi ha de massa xerraires (però conecten molt bé amb els nens), etc...
Jo t'animo a que ho provis, és una bona experiència per als nens.
viewtopic.php?f=153&t=39374
L'únic que has de tenir molt present, és que sigui com sigui la noia que acullis, la teva família ha de ser capaç d'adaptar-se a la situació, i saber veure el costat positiu de tot. Ningú és perfecte, i la noia que acullis tampoc (o si més no, per les nostres exigències). N'hi ha de desendreçades (però cuinen molt bé), n'hi ha de massa xerraires (però conecten molt bé amb els nens), etc...
Jo t'animo a que ho provis, és una bona experiència per als nens.
Ginko, grácies !!
Tu n´has tingut? El que em frena, és tenir que compratir tots els dies, tot, sabs? La resta sóm força sencills, i fácils de viure, però em fa una mica de por aquesta banda...
Tu n´has tingut? El que em frena, és tenir que compratir tots els dies, tot, sabs? La resta sóm força sencills, i fácils de viure, però em fa una mica de por aquesta banda...
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Nosaltres tenim ara mateix una noia a casa, durant dos mesos de l'estiu. També t'he de dir, que tenim una casa gran amb jardí, i llavors és fàcil que tothom pugui trobar espais tranquils per estar sols, quan es necessita. Conec altres famílies, que viuen a prop de Barcelona, i les seves au pair se'n van a passar el dia o cap de setmana a BCN i llavors tenen temps d'intimitat.
Entenc el que et fa por, ja que a mi em passava el mateix. Per aquest motiu, l'any passat vam agafar una au pair només 1 mes (que passa volant), per poder veure com ens afectava tenir un nouvingut a casa. Jo t'animo a provar-ho, si més no, durant unes poques setmanes.
Entenc el que et fa por, ja que a mi em passava el mateix. Per aquest motiu, l'any passat vam agafar una au pair només 1 mes (que passa volant), per poder veure com ens afectava tenir un nouvingut a casa. Jo t'animo a provar-ho, si més no, durant unes poques setmanes.
Ole Ginko!!!
Moltessssssss gráciessssssssssssssss!!! Nosaltres tb vivim en una casa amb jardí i piscina, potser això ajuda , tens raó! Mira avui parlaré seriosament amb el meu home, i li plantejaré, zenkiuuuuuuuuuuuuuu
Moltessssssss gráciessssssssssssssss!!! Nosaltres tb vivim en una casa amb jardí i piscina, potser això ajuda , tens raó! Mira avui parlaré seriosament amb el meu home, i li plantejaré, zenkiuuuuuuuuuuuuuu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |