Bolquer-banyador?
Bolquer-banyador?
Hola!
Ja estema a punt per estrenar l'estiu a l'aigua però ens falta comprar alguna mena de bolquer apte per banyar-se a la piscina, platja, etc..
Recomaneu cap marca concreta? i On els compreu???
Ja estema a punt per estrenar l'estiu a l'aigua però ens falta comprar alguna mena de bolquer apte per banyar-se a la piscina, platja, etc..
Recomaneu cap marca concreta? i On els compreu???
Re: Bolquer-banyador?
Nosaltres vam utilitzar els del mercadona i anavem força be
Nos vem fer servir carrefour i alguna vegada huggies i be els dos
Nosaltres fem servir Mercadona i va molt be.
Nosaltres fem servir els carrefour per anar a la piscina, I ens van bé. De preu són + assequibles.
Jo et recomano compris un banyador antifuites, a les botigues de puericultura o a l'Imaginarium en tenen. A més de ser més ecològics, a la llarga surten més barts, i son més còmodes per a ells!!
jo també recomano els bolquers banyadors de tela, tot i que jo alterno les dues coses(només en tinc un i en porto un dels que es llencen per si hi ha fuites. Compris el que compris, tingues present que només controlen les fuites de caca, no de pipi!
Nosaltres fem servir els de la Dodot i els del Mercadona i van bé, també tinc un banyador-bolquer i genial també. Com diu la catalanna anem combinant els dos tipus.
nosaltres fem servir els antifuites, al decatlon en venen i crec que a la llarga son mes economics.
Moltes gràcies per les respostes noies!
crec que miraré un d'aquests antifuites de roba i en duré un d'usar i llençar per si de cas
;)
crec que miraré un d'aquests antifuites de roba i en duré un d'usar i llençar per si de cas
;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |