Mètode Shettles per triar sexe del bebé

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: jpc » dj. jul. 03, 2014 6:13 pm

Hola a totes,

que en penseu d'aquest mètode per "intentar triar" el sexe del bebé? L'he probat? Us ha funcionat?

Nosaltres ara ens llencem a la búsqueda del segon fill, tenim un nen i sincerament ens és igual el que vingui però ja que ens hi posem, faria gràcia una nena.

He llegit que segons aquest mètode, per tenir nena s'hauria de tenir relacions els dies anteriors a la ovulació però ara s'em presenta un dubte: si em faig test d'ovulació i per tant, sé que ovularé en les següents 24-36 h després del positiu, millor no tenir relacions ja aquest dia o potser fer un últim intent com més aviat possible?

Ai, no sé!! Tot plegat em sembla massa planificat jajaja.

Que en penseu? Us ha funcionat aquest mètode? Jo ara que hi penso vaig concebir al meu fill el mateix dia de la ovulació així que potser si que és cert que funciona. :-())
Imatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: Crisalexi » dj. jul. 03, 2014 7:42 pm

Jo vaig llegir sobre el tema, tb tenim un nen. No sabia que el mètode es deia així, de totes formes et diré que una companya de feina, segons les pautes aquestes havia de portar nena, i fins i tot la gine li va dir, ui justet justet 5 dies avans de l´ovulació va tenir la rel.lació, o sigui oooolts números per treure nena, i porta un nen!!

Aixó va com va, no t´hi capfiquis, el destí decidirá. Nosaltres no podem fer-hi res ;)).
Jo no se que porto ,no ho hem volgut saber, estic de 6 mesos, i emocionada de no saber si será nen o nena, i honestament més ben bé igual :-())
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: Murrieta » dj. jul. 03, 2014 9:14 pm

Personalment, no crec en aquesta mena de mètodes.
Tot i que si ho vols provar a veure si funciona, doncs endavant :ok:
Ànims i sort amb aquesta segona cerca!! </;-)
Avatar de l’usuari
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: Vesnà » dj. jul. 03, 2014 9:30 pm

Hola!!
Jo tinc entès que això dels dies abans de l’ovulació és una llegenda urbana, que no s’han fet curses d’espermatozous en cap laboratori que permetin demostrar que els capgrossos de nen són més ràpids que els de nena (que serien més lents i resistents), que és la base d’aquesta teoria, em sembla. ..::·· ..::·· ..::·· ..::··
Aquí diuen que no hi té res a veure...
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NE ... Discussion
Jo estic encantada amb el meu nen i m’agradaria que tingués un germà o una germana. M’és igual. Però també he pensat alguna vegada en això del sexe... Tinc un nen i he tingut dos avortaments seguits després, tots dos a la mateixa setmana. I si resulta que tenim un problema genètic amb les nenes? Res, que quan una es posa a rumiar...
Si vols fer l’experiment, ja ens diràs el resultat!!
Crisalexi, quina voluntat!! ;-))) Jo ho voldria saber des del primer dia!
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: bertian » dv. jul. 04, 2014 7:56 am

Jo penso que potser és un factor que influeix (el fet que els espermatozous Y siguin més ràpids que els X i els X més resistents), però també he llegit que hi ha altres factors que hi intervenen com per exemple l'edat del pare (es veu que en teoria com més gran és més números hi ha que sigui nena, pel mateix fet que els espermatozous X són més resistents...).
En el meu cas es podria dir que el mètode hauria funcionat ja que vam tenir relacions el dia de l'ovulació i ara estic embarassada d'un nen.
Tot i això t'haig de dir que tinc una filla i amb ella vam tenir relacions tota la SW, apurant fins dies després, i ja veus, va sortir nena...
Això va com va!!
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: Lataat » dv. jul. 04, 2014 8:17 am

La meva millor amiga ho va intentar els dos cops, volia nenes i va tenir dos nens. O ella no ho va fer gens bé o la cosa no acaba de funcionar, però tu si et fa ilu intenta-ho i ens expliques! ;-)))

Crisalexi, m'encantaria fer com tu! vaig viure a Irlanda i allà mai volen saber el sexe del bebe i em va semblar màgic. El meu marit no hi esta d'acord, així que a veure quan arribi el cas como ho gestionem.

Petonets,
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: jpc » dv. jul. 04, 2014 9:28 am

Gràcies noies!! Veig que hi ha de tot!
Suposo que per intentar-ho no passa res. Ja us explicaré d'aquí uns mesos. I si tinc un altre nen, doncs encantada de la vida també!! o-o:)
Imatge
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: daniela3 » dv. jul. 04, 2014 11:30 am

Hola jpc!!

Fa uns mesos vaig obrir un post semblant al teu, tenim dos nens, ens hem decidit a anar a per la tercera panxu i ens faria gracia nena.
T'he de dir que a part dels dies en que tens relacions sexuals tambe influeixen altres coses com el menjar i la postura... esta clar que totes aquestes coses no asseguren res, pero totes elles tenen una base cientifica.
Els espermatozous nena porten un cromosoma X que es molt mes gran que el cromosoma Y que porten els de nen, per tant "pesen" mes i per aixo es mouen mes lentament, per tant els primers en arribar a fecundar hi ha mes probabilitats que siguin de nen.
L'alimentacio fa que tinguis un pH diferent a la teva zona intima, i un pH acid afavoreix nena perque els espermatozous X son mes resistents a aquest pH, i passa el contrari amb els que porten Y.
La postura fa que els espermatozous quedin mes apartats o mes propers al ovul, amb postures mes profundes afavorim nen perque els espermatozous Y son mes rapids que els X.

Esta clar que el mes important es que els bebes estiguin be de salut, i que quan vas a buscar un fill, es aixo, un fill, i no un nen o una nena, pero per intentar-ho tampoc es perd res. Nosaltres pels dos nens no vam fer res en especial pero si que es veritat que vam tenir relacions el mateix dia de l'ovulacio i el seguent, i que la meva alimentacio afavoria mes aviat un pH basic.

Ja ens anirem explicant com surt l-experiment :content:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: daniela3 » dv. jul. 04, 2014 11:33 am

El que vaig obrir jo es aquest :r) viewtopic.php?f=5&t=37808&p=1632045#p1632045
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: jpc » dv. jul. 04, 2014 11:46 am

Eii! No ho habia vist. Guai!
Imatge
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Mètode Shettles per triar sexe del bebé

EntradaAutor: montsekit » dt. jul. 08, 2014 12:41 pm

Ostres qué complicat! Jo també havia sentit lo d´aquest mètode.
Jo no disminuiria les opcions d´embaràs per tenir més opcions d´un o altre sexe... Vull dir que no ho deixaria de fer, només perque pugui sortir nen o nena.

Jo tinc un nen i el vem concebre segur abans o durant.... perque després de l´ovulació no ho vem fer.
A més el meu home tenia 47 anys llavors, més punts per nena. I nasti de plasti.
Així que no hi crec gaire.
Tot i aixó la ment humana és tremenda i jo també penso que el que vaig perdre era una nena... (vaig tenir un avortament el gener passat).
No sé, tinc com un presentiment... i en part perque també ho vem fer abands de l´ovulació i per totes aquestes teories...
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::