ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Aaah, res doncs. M'interessa la 4G
Mei tai evolutiu o 4 g ? Ara si que tinc una embolic!!! he estat mirant i comparant, i em sembla tambñe una bona opció el mei tai evolutiu.
Que us sembla?
Que us sembla?
Avui he començat a mirar-me tot aquest món, i em sembla molt interessant! Amb la meva filla no vaig tirar de porteig però ara amb aquest segon crec qeu em podrà ser útil.
Pel què he anat mirant crec que el què millor s'adapta al què jo vull és o bé la Marsupi Plus o sinó la Boba. Jo és que sóc molt patata amb tema nusos i anelles, així que altres opcions més complicades queden totalment descartades!
No sé, sembla que potser el més pràctic és la Boba que la pots utilitzar més temps no??? encara que també és més cara... Com ho veieu? alguna idea o consell??? el nen ha de néixer al novembre, o sigui que farà fred... aish! ara encara em sembla tot tan complicat!!
Pel què he anat mirant crec que el què millor s'adapta al què jo vull és o bé la Marsupi Plus o sinó la Boba. Jo és que sóc molt patata amb tema nusos i anelles, així que altres opcions més complicades queden totalment descartades!
No sé, sembla que potser el més pràctic és la Boba que la pots utilitzar més temps no??? encara que també és més cara... Com ho veieu? alguna idea o consell??? el nen ha de néixer al novembre, o sigui que farà fred... aish! ara encara em sembla tot tan complicat!!
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Hola noies! no ho he fet mai, però em venc una bandolera de fular teixit amb urgència.
Us deixo el link. Gràcies per mirar-lo.
viewtopic.php?f=58&t=41029&p=1717920#p1717920
Us deixo el link. Gràcies per mirar-lo.
viewtopic.php?f=58&t=41029&p=1717920#p1717920
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
bertian ha escrit:Avui he començat a mirar-me tot aquest món, i em sembla molt interessant! Amb la meva filla no vaig tirar de porteig però ara amb aquest segon crec qeu em podrà ser útil.
Hola Bertian, jo portejo desde fa 4 anys i mig, intensivament, i et recomano de totes un elàstic per un bebé recen nascut o bandolera d'anelles, és el més fàcil de fer servir dins de l'ergonomia per ell i per tu. Si el que vols de totes és una motxilla, la que més s'adapta a un recent nascut entre la Boba o la Marsupi és la marsupi... Però realment la vida útil és petita, en comparació amb la Boba, a més de tenir el handicap de que va per talles i per fer.la servir el teu home i tu heu de tenir la mateixa talla. També pots pensar en agafar una marsupi de 2a mà fins als 6/9 mesos i deprés agafar una boba de 2a mà i ja no cal que sigui la 3g ni la 4g amb reductor.
Si tens qualsevol dubte et convido a que llegeixis o preguntes al nostre blog i forum de Red Canguro:
http://redcanguro.org/
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Moltes gràcies Londonbaby!!!! Ara xefardejaré una mica per la web i em miraré els elàstics que dius, ja hi ha altre gent que me n'ha parlat!!! Per sort encara tinc marge de temps i puc anar mirant!!!!
Gràcies de nou guapa!!!! m'he mirat el què poses a la venda, però jo porto un nen i tan rosa no ho acabo de veure... jijijiji
Gràcies de nou guapa!!!! m'he mirat el què poses a la venda, però jo porto un nen i tan rosa no ho acabo de veure... jijijiji
Ei! nova pregunta, i què me'n dieu de la Emeibaby???? m'ho he estat mirant i sembla prou fàcil d'utilitzar i útil des de l'inici fins als 15 kgs!!
Com ho veieu, ho veig més senzill que no pas un fular que jo ja us dic que em costaria fer nusos i col·locar-lo! sóc bastant totxo per aquestes coses!!!
Com ho veieu, ho veig més senzill que no pas un fular que jo ja us dic que em costaria fer nusos i col·locar-lo! sóc bastant totxo per aquestes coses!!!
Hola bona tarda!
Jo tinc la Emeibaby i n'estic encantada!
Té la part bona que es va adaptant a la mida del bebé, i es pot usar des de que son ben petitets. La Boba m'agrada molt però em dona la sensació que han d'obrir molt les cametes...
Cal dir que jo fins ara (la nena té 4 mesos i mitg) he usat el fular elàstic de la boba... Una meravella
Però ara la nena comença a voler mirar més i volia una motxila amb la que pogués anar còmode a la meva esquena.
Espero haver ajudat!
Jo tinc la Emeibaby i n'estic encantada!
Té la part bona que es va adaptant a la mida del bebé, i es pot usar des de que son ben petitets. La Boba m'agrada molt però em dona la sensació que han d'obrir molt les cametes...
Cal dir que jo fins ara (la nena té 4 mesos i mitg) he usat el fular elàstic de la boba... Una meravella
Però ara la nena comença a voler mirar més i volia una motxila amb la que pogués anar còmode a la meva esquena.
Espero haver ajudat!
Sempre endavant!!
Hola bertian!
Si estàs animada a portejar al teu segon fill, t'animo MOLT a que probis el fular elàstic. Per diverses raons. L'elàstic te'l pots "posar" i després col.loques al bebé, per la qual cosa jo moltes vegades sortia de casa amb el preanusat fet. Tenint ja una altre filla, t'anirà DE CONYA. De debó. El meu 2n fill va anar al fular elàstic des del 4t dia de vida, que vam començar a sortir al carrer, i anavem a tot arreu amb el gran: plaça, comprar, passejar, fer una orxata, sopar a terrasses, etc. Un afegit positiu és que slen dormir-hi moltissim, per la qual cosa pots fer de tot amb ells (per dir-te que me'l posava per casa per passar l'aspirador, per cuinar, etc, i no hi havia nen). Veig que estàs d'unes 20 setmanes, i calculant et queden uns 4-5 mesos, oi? novembre-desembre: si portes el fular el petit va super abrigat, és molt còmode!
La motxilla que dius no la conec, però té bona pinta. La boba si, jo en tinc una (de fa 4 anys, no sé quina deu ser) i és ideal. Per recent nascuts no la veig -ni aquesta ni cap motxilla que no sigui la marsupi plus- però per una mica més grans si. La marsupi plus també la hem fet servir, de fet, ens va enganxar al porteig amb el nostre 1r fill.
No sé, comences amb un i acabes amb 30mil
Pel que dius de fer nusos i col.locar al petit, jo sempre recomana q es practiqui durant uns dies davant videos del youtube, amb la parella, etc., i així agafes pràctica. Pot semblar complicat, però amb una miqueta de res de pràctica, és genial.
Si estàs animada a portejar al teu segon fill, t'animo MOLT a que probis el fular elàstic. Per diverses raons. L'elàstic te'l pots "posar" i després col.loques al bebé, per la qual cosa jo moltes vegades sortia de casa amb el preanusat fet. Tenint ja una altre filla, t'anirà DE CONYA. De debó. El meu 2n fill va anar al fular elàstic des del 4t dia de vida, que vam començar a sortir al carrer, i anavem a tot arreu amb el gran: plaça, comprar, passejar, fer una orxata, sopar a terrasses, etc. Un afegit positiu és que slen dormir-hi moltissim, per la qual cosa pots fer de tot amb ells (per dir-te que me'l posava per casa per passar l'aspirador, per cuinar, etc, i no hi havia nen). Veig que estàs d'unes 20 setmanes, i calculant et queden uns 4-5 mesos, oi? novembre-desembre: si portes el fular el petit va super abrigat, és molt còmode!
La motxilla que dius no la conec, però té bona pinta. La boba si, jo en tinc una (de fa 4 anys, no sé quina deu ser) i és ideal. Per recent nascuts no la veig -ni aquesta ni cap motxilla que no sigui la marsupi plus- però per una mica més grans si. La marsupi plus també la hem fet servir, de fet, ens va enganxar al porteig amb el nostre 1r fill.
No sé, comences amb un i acabes amb 30mil

Pel que dius de fer nusos i col.locar al petit, jo sempre recomana q es practiqui durant uns dies davant videos del youtube, amb la parella, etc., i així agafes pràctica. Pot semblar complicat, però amb una miqueta de res de pràctica, és genial.
Noies moltíssimes gràcies!!!!!!!! m'esteu ajudant molt amb tota la informació que em doneu. Ara tinc pendent anar a una botiga d'aquí a Vic que crec que tenen diferents models per veure'ls en directe i provar a veure què, i llavors ja aniré decidint!
És ben bé, que és un món, el títol del post està ben encertat!!!! jijiji
bertian ha escrit:Noies moltíssimes gràcies!!!!!!!! m'esteu ajudant molt amb tota la informació que em doneu. Ara tinc pendent anar a una botiga d'aquí a Vic que crec que tenen diferents models per veure'ls en directe i provar a veure què, i llavors ja aniré decidint!
Bertian, jo soc de Vic, si vols jo tinc un boba wrap que et puc deixar provar, per si et fa cosa anar a la botiga i llavors no quedar-te'l! També tinc la boba carrier. On volies anar a Thau?
Noies moltes gràcies per descobrir-me aquest fabulós món!
La meva peque té ja 6 mesos i mig i seguim portejant... mentre les dues hi anem comodes!
Jo tinc una mei-chila, una barreja entre un mei-tai i una motxila (sóc una patata per a fer nusos, però només amb dos me'n surto prou bé). La nena hi va encantada. Quan veu que me la poso ja comença a riure i a fer la seva cara d'alegria: marxo amb la mama al carrer!
Però ho bo és que el meu home té una de les que porten altaveus per a la música. Jo era molt reacia que la fes servir al principi, quan la nena era més petita perque pensava que era una autentica colgona. Pero no ho és... encara que no es tan ergonomica com la meva, tot s'ha de dir, ni tan comoda de portar (alguna vegada l'he agafat i he acabat amb mal d'esquena) i també va encantada la nena. Fa la mateixa cara: amb el papa al carrer!
Sigui quin sigui el portabebes és una experiència super-agradable, tan per a ells com per a nosaltres. Recomenable al 1000%
La meva peque té ja 6 mesos i mig i seguim portejant... mentre les dues hi anem comodes!
Jo tinc una mei-chila, una barreja entre un mei-tai i una motxila (sóc una patata per a fer nusos, però només amb dos me'n surto prou bé). La nena hi va encantada. Quan veu que me la poso ja comença a riure i a fer la seva cara d'alegria: marxo amb la mama al carrer!
Però ho bo és que el meu home té una de les que porten altaveus per a la música. Jo era molt reacia que la fes servir al principi, quan la nena era més petita perque pensava que era una autentica colgona. Pero no ho és... encara que no es tan ergonomica com la meva, tot s'ha de dir, ni tan comoda de portar (alguna vegada l'he agafat i he acabat amb mal d'esquena) i també va encantada la nena. Fa la mateixa cara: amb el papa al carrer!
Sigui quin sigui el portabebes és una experiència super-agradable, tan per a ells com per a nosaltres. Recomenable al 1000%
Ostres Shyla ets un sol!!!! pensava anar a la botiga que hi ha al c/Arquebisbe Alemany de Vic, no sé si es diu així...
Tranqui que no em fa res anar-hi a investigar, així potser puc veure diferents models!!
moltes gràcies de nou guapa!!!!
Tranqui que no em fa res anar-hi a investigar, així potser puc veure diferents models!!
moltes gràcies de nou guapa!!!!
Uf! Naethda quan dic que sóc patata pels nusos és realment cert!!!! tinc poca memòria visual i em costa recordar aquestes coses!!!
Ara estic fent recopil·latori d'informació i tinc pendent anar a la botiga per veure-ho tot en directe que sempre va millor per fer-se a la idea!
Us agraeixo moltíssim tota la info que m'aneu donant, no sabeu pas com m'ajudeu!!! gràcies guapes!
Ara estic fent recopil·latori d'informació i tinc pendent anar a la botiga per veure-ho tot en directe que sempre va millor per fer-se a la idea!
Us agraeixo moltíssim tota la info que m'aneu donant, no sabeu pas com m'ajudeu!!! gràcies guapes!
Bon dia noies!
Fa 1 mes i algo vaig escriure aquí per comentar-vos que a la meva nena no li agradava gens anar amb la manduca. Us vaig dir que aniria posant-la cada dia per a veure si s'anava adaptant..però res! no li agrada gens! s'enfada i tot! he arribat a la conclusió que no li agrada anar mirant cap a mi. A ella li agrada anar assentada al revés per mirar tot o de costat (arrapenjada a la cadera). Però és que jo ja estic clavadíssima de l'esquena! tinc les lumbars fatal!
Així que he decidit comprar un portabebès d'aquests lleugers. He estat mirant una micona i he vist el Suppori o Tonga.
Quin em recomeneu????
Gràcies!!!
Fa 1 mes i algo vaig escriure aquí per comentar-vos que a la meva nena no li agradava gens anar amb la manduca. Us vaig dir que aniria posant-la cada dia per a veure si s'anava adaptant..però res! no li agrada gens! s'enfada i tot! he arribat a la conclusió que no li agrada anar mirant cap a mi. A ella li agrada anar assentada al revés per mirar tot o de costat (arrapenjada a la cadera). Però és que jo ja estic clavadíssima de l'esquena! tinc les lumbars fatal!
Així que he decidit comprar un portabebès d'aquests lleugers. He estat mirant una micona i he vist el Suppori o Tonga.
Quin em recomeneu????
Gràcies!!!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Shibi, els portabebés lleugers són per a una estoneta, no substitueixen una motxilla o manduca... a més pensa que són asimètrics, i si dius que tens l'esquena fotuda no crec que sigui la millor opció...
Has provat de portar-la a l'esquena?
Has provat de portar-la a l'esquena?
Si que he provat lo de l'esquena si :( ni una cosa o altre. A ella li agradaria que la posés al revés. Però sé que per la seva esquena no és gens bo.
En teoria el portabebé lleuger el faria servir a estonetes que vol coll. Per casa, pel carrer quan anem amb cotxet i vol sortir una estoneta a fora... Suposu que algo m'alleugeria, no??
Tens raó que carregaria més una zona que l'altre, i llavors per la meva esquena malament... PErò potser millor això que carregar-la sense res? O em recomanes una altre cosa?
Gràcies montsejoel!
En teoria el portabebé lleuger el faria servir a estonetes que vol coll. Per casa, pel carrer quan anem amb cotxet i vol sortir una estoneta a fora... Suposu que algo m'alleugeria, no??
Tens raó que carregaria més una zona que l'altre, i llavors per la meva esquena malament... PErò potser millor això que carregar-la sense res? O em recomanes una altre cosa?
Gràcies montsejoel!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Shibi, no sóc cap experta, jo parlo des de la meva experiència... si el vols per estones puntuals tant Suppori com Tonga com Kantan estàn genial, i evidentment són més còmodes que carregar amb el nen en braços.
Tens alguna botiga prop on els puguis provar?
Mira aquí la diferència per a la teva esquena (a mi el seient aquest de la foto no m'agrada):
http://www.portakanguritos.com/blog/wp- ... spalda.jpg
Tens alguna botiga prop on els puguis provar?
Mira aquí la diferència per a la teva esquena (a mi el seient aquest de la foto no m'agrada):
http://www.portakanguritos.com/blog/wp- ... spalda.jpg
montsejoel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 25, 2014 11:08 am, en total s’ha editat 2 vegades.
uf, la meva esquena està de "torta" com la última foto :$ jeje
Si que tinc una botiga a prop, de fet és la botiga on vaig veure a l'aparador el Suppori i Tonga, i em vaig il.luminar.
Però abans us volia preguntar quina era millor. Però si més o menys és lo mateix...faré això, aniré a preguntar i provaré quina em va millor.
Gràciesssssss! a veure si funciona!!!!
;)
Si que tinc una botiga a prop, de fet és la botiga on vaig veure a l'aparador el Suppori i Tonga, i em vaig il.luminar.
Però abans us volia preguntar quina era millor. Però si més o menys és lo mateix...faré això, aniré a preguntar i provaré quina em va millor.
Gràciesssssss! a veure si funciona!!!!
;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |