Ginecòlogues recomanades HGC
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Ginecòlogues recomanades HGC
Hola!
Estic buscant ginecóloga que atengui parts respectats a l'Hospital General de Catalunya. Conec a la Laura Rodellar (pel blog) però no m'entra per la meva mútua.
Coneixeu alguna més?
Moltes gràcies!
Estic buscant ginecóloga que atengui parts respectats a l'Hospital General de Catalunya. Conec a la Laura Rodellar (pel blog) però no m'entra per la meva mútua.
Coneixeu alguna més?
Moltes gràcies!
- princesa_ballarina

Re: Ginecòlogues recomanades HGC
Algú coneix ginecòlogues de l'Hospital General de Catalunya (Sant Cugat) que em pugui recomanar? Merci!
Hola bonica, jo he acompanyat vàries mares, famílies, que han estat ateses per la Laura Rodellar, no hi ha manera que pogui entrar o veure com? has pensat en el taulí? no sé si ets de sabadell, però també tinc mares amb molt bones experiències
Per experiencia et dic, que si la teva mutua et pots visitar amb l'especialitat de ginecologia i obstetricia a l'Hgc, t'entra la laura rodellar o quivulguis que visiti alla. I es q les mutues que treballen amb hgc concerten especialitats i no doctors concrets.
Si truques a la teva mutua preguntant per un metge en concret et dirsn que no pq potser no tenen la llista actualitzada, pero si truques a l'hgc i demanes hors per la doctora no et posaran csp pega i t'entrara per la mutua.
Parlo d'adeslas, sanitas, dkv, medifiastc, muta general, hna, generalli seguros, axa, l'aliança, agrupacio i moltes mes...
Si truques a la teva mutua preguntant per un metge en concret et dirsn que no pq potser no tenen la llista actualitzada, pero si truques a l'hgc i demanes hors per la doctora no et posaran csp pega i t'entrara per la mutua.
Parlo d'adeslas, sanitas, dkv, medifiastc, muta general, hna, generalli seguros, axa, l'aliança, agrupacio i moltes mes...
- clarabelle
- :: granota

- Entrades: 208
- Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm
A mi m'han recomanat la Dra. Alejandra Navarro i ja tinc cita amb ella. Alguna pacient seva pel foro que pugui explicar que tal es?
Tal com et diuen, si per la teva mútua t'entra l'HGC, la Laura Rodellar t'entra, segur.
Potser a la mútua et diuen que no, però has trucat a l'hospital?
Potser a la mútua et diuen que no, però has trucat a l'hospital?
- princesa_ballarina

Gràcies per les vostres respostes.
Vaig trucar a l'hospital per preguntar si m'entrava i em van dir que ells no ho sabien, que havia de trucar a la mútua...
Total, que al final hauré d'anar-hi a fer la primera visita i, si no entra, pagar i seguir buscant.
També miraré l'Alexandra.
Ja us explicaré. Merci!
Vaig trucar a l'hospital per preguntar si m'entrava i em van dir que ells no ho sabien, que havia de trucar a la mútua...
Total, que al final hauré d'anar-hi a fer la primera visita i, si no entra, pagar i seguir buscant.
També miraré l'Alexandra.
Ja us explicaré. Merci!

- Syl05/05/02
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:23 am
Jo soc de Sanitas i a través de la pàgina web de l'HGC he concertat visita per demà amb la Dra. Susana Tovar, però vamos que podía agafar a qui jo volguès. De totes maneres demà us ho confirmo i us dic de pas que tal està aquesta doctora.
- princesa_ballarina

Perfecte! Ja ens expliacras que tal és la Susana!! 
- Syl05/05/02

Bueno noies divendres vaig tenir la meva primera eco i tot va sortir genial. La doctora és molt jove, potser té 30 anys o menys.....però és molt atenta i carinyosa. Vaig estar més de mitja hora a la consulta i la veritat és que va resoldre la gran majoria de dubtes que en aquell moment se'm van passar pel cap.
Les instal·lacions són super noves això sí i la noia de recepcio/informació maquíssima.
Les instal·lacions són super noves això sí i la noia de recepcio/informació maquíssima.
- princesa_ballarina

Gràcies Syl.
Jo he aconseguit hora amb la dr. Laura Rodellar!!!!!
A veure quin feeling tenim 
Jo he aconseguit hora amb la dr. Laura Rodellar!!!!!
A veure quin feeling tenim - Syl05/05/02

princesa_ballarina ha escrit:Gràcies Syl.
Jo he aconseguit hora amb la dr. Laura Rodellar!!!!!A veure quin feeling tenim
Ostres doncs aquesta Laura té un nom que no vegis!! és bastant famosa pel tipus de feina que fa, es veu que ho fa tot super bé.
Ja ens explicaràs a veure que tal et va amb ella!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |