Llet de formula. Quina li doneu?
Llet de formula. Quina li doneu?
Hola!! M'agradaria saber quina llet de formula doneu desde el naixament? Ja que li he de donar bibi voldria donarli la millor. Ara estem amb blemilt 1 plus forte.
Re: Llet de formula. Quina li doneu?
Penso que totes les llets són bastant similars en quant a components, el que crec que no es bo és canviar de marca un cop heu començat amb una... Això és el que em va dir el pediatra, i a la farmàcia també m'ho van dir. Nosaltres vam començar amb Enfalac Premium II (als 8 0 9 mesos). És la més cara de la farmàcia, però és clar, no sé si també és la millor o pagues la marca...
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Nosaltres la NAN i la mar de bé.
Nosaltres amb el quim la blemil i prou be. La nora a l'hospital li van donar la sanutri i no l'hem canviat i molt be. Crec q totes son similars.
Aixo si mira de comprarles online a parafarmacia i t'estalvies una bona pasta.
Aixo si mira de comprarles online a parafarmacia i t'estalvies una bona pasta.
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Nutriben, primer la natal i ara continuación
Nosaltres com la marami, la blemil 1 plus, es la q ja li van donar a la clínica i tb ens van recomenar no canviar.
A la parafarmacia del Carrefour la tenen a un preu molt bo
A la parafarmacia del Carrefour la tenen a un preu molt bo
Gracies!! Parafarmacia dl carrefour? Ara no em sona haver ne vist cap. Si no.. A quina pagina online?? Feu lactancia artificial exclusiva dsd el primer dia??
marami ha escrit:Gracies!! Parafarmacia dl carrefour? Ara no em sona haver ne vist cap. Si no.. A quina pagina online?? Feu lactancia artificial exclusiva dsd el primer dia??
Si, jo a prop de casa en tinc un i va molt be, pots mirar els preus a través de la seva web. Per accedir a la parafarmacia has d'entrar a la seva web, supermercado, droguería-perfumería, no soy cliente, código postal, a l'esquerra ja surt la parafarmacia. Hi ha menys productes online dels q venen realment. Trobo q els preus q hi tenen son prou competens. Tb tenen productes suavinex (es el bibero q la nena ha escollit) y moltes vegades ens ha resultat mes barat q a algunes farmacies.
Nosaltres desde el segon dia q fem LA, el primer dia pobreta no va menjar res

Nosaltres fem una mica mica de teta.. Pero es minim.. Q penseu de la LA ? Realment amb les llets d avui en dia hi ha tanta diferencia de la LM? Estic una mica trista per no poder donar pit
Jo amb el nen li donava la Novalac i super be, i amb la nena si acabem fent LA tambe.
Nosaltres la compravem online i surt mes be de preu que a la farmacia, i alguna pagina els gastos d'envio son gratis, per cert i la compravem a farmaciamarket.
Nosaltres la compravem online i surt mes be de preu que a la farmacia, i alguna pagina els gastos d'envio son gratis, per cert i la compravem a farmaciamarket.
Hola!
Marami no estiguis trista per no poder-li donar el pit, havent-hi LA. Nosaltres també volíem donar-li la millor LA i a l'hospital ens van dir que qualsevol marca de LA era bona, que l'important és que tinguessin probiòtics. També ens van dir que si canviàvem de marca no passava res. I com que a l'hospital li van donar la NAN 1 de Nestlé, vem continuar amb aquesta veient que els preus de les LA des de 0 mesos són similars.
Bona nit
Marami no estiguis trista per no poder-li donar el pit, havent-hi LA. Nosaltres també volíem donar-li la millor LA i a l'hospital ens van dir que qualsevol marca de LA era bona, que l'important és que tinguessin probiòtics. També ens van dir que si canviàvem de marca no passava res. I com que a l'hospital li van donar la NAN 1 de Nestlé, vem continuar amb aquesta veient que els preus de les LA des de 0 mesos són similars.
Bona nit

Marami anims guapa! No et sentis malament! A vegades pel que sigui no es pot i no passa res tu ets la millor mare del mon amb pit o bibe!!!
Si pateixes pel tema defenses el Quim nomes ha faltat una setmana a la guarde per una conjuntivitis en 2 anys i pico o sigui que es un nen super sa, tranquila.
Si pateixes pel tema defenses el Quim nomes ha faltat una setmana a la guarde per una conjuntivitis en 2 anys i pico o sigui que es un nen super sa, tranquila.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
La blemil plus forte i sempre ens va anar super bé.
a l'hospital li donaven sanutri i després a casa, quan vam deslletar, la blemil
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |