Recomanació Ginecòleg i Clínica Privada?
Recomanació Ginecòleg i Clínica Privada?
Després de una mala experiència amb el meu primer embaràs amb el Hospital Dexeus amb una professional de ginecologia que estem molt descontents en tot en general. Agrairia si en poguéssiu recomanar algun altre lloc que siguin professional i portin tot el embaràs fins el part i que si es cesària pugui entre el pare el quiròfan.
Moltes Gracies.
Moltes Gracies.
Re: Recomanació Ginecòleg i Clínica Privada?
Hola,
a l'hospital de barcelona, de la mútua assistència sanitària (i segur que pagant també t'atenen) deixen estar al pare al part per cessàrea (a menys que sigui d'urgència vital), i la recuperació la fas entre a baix i a l'habitació, sempre amb el bebé i amb el pare. Bé, el bebé se l'enduen a fer-li la neteja i algunes proves i el tornen als pares. Sobre ginecòlegs, doncs n'hi ha molts, si vols ja et diré la meva.
a l'hospital de barcelona, de la mútua assistència sanitària (i segur que pagant també t'atenen) deixen estar al pare al part per cessàrea (a menys que sigui d'urgència vital), i la recuperació la fas entre a baix i a l'habitació, sempre amb el bebé i amb el pare. Bé, el bebé se l'enduen a fer-li la neteja i algunes proves i el tornen als pares. Sobre ginecòlegs, doncs n'hi ha molts, si vols ja et diré la meva.
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
A la dexeus deixen entrar al pare a la cesarea. A tu no et van deixar? Jo he sortit molt contenta pero si ja els tens creuats millor canviar potser. Has anat a la quiron? Parlen molt be! Pero nose el tema cesarea si deixen entrar alla. A la teknon em sembla que si...ai no se es que hi ha tants jiji. Jo nomes et puc dir que cesarea a la dexeus i molt contenta amb tot el proces i tracte :)
A la Teknon deixen. Gunecoleg et recomano dr Brull a Esplugues. A la consulta t'ho fa tot (analisi, ecos, etc...). Els parts els aten a la Teknon. La llevadora es la seva germana i es maquisima!!!! En primer moment sembla yna mica fred, parla poquet... Pero es encantador, i al moment del part li surt tota la simpatia!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |