Plors als migdies

Plors, malalties i consultes.
Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Plors als migdies

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 11, 2015 4:44 pm

Hola guapes, voldria saber si alguna us esteu trobant amb el mateix cas que jo. El meu peque de 5 mesos esta molt quisquillós últimament i no se veure perqué. Porta unes setmanes en les que ha aprés a cridar i cada vegada que no li agrada alguna cosa ho fa. No vol cotxet ni portabebés, només a estones. El que em té absolutament desconcertada és que també fa uns dies que just després de dinar comença a queixar-se i crida com un boig, sempre sobre la mateixa hora, amb cara de patiment. Podrien ser còlics encara que tingui 5 mesos? He pensat que podria ser això o refluxe perque mama bastant però si pel que sigui aconseguim distreure'l llavors es posa a riure. Si fos dolor ploraria constantment oi? Les dents potser? Aixxx...merci.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Plors als migdies

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 12, 2015 8:22 am

Poden ser colics xo no de immaduresa un colic en pot tenir tothom.
Tb poden ser dents ho has comprovat??
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dl. gen. 12, 2015 9:46 am

De còlics n'ha tingut sempre ven poquets, i diria que les genives no estan inflamades, tot i que no n'estic del tot segura. De totes maneres penso que se li junten vàries coses, últimament es sobre estimula i després no sap calmar-se. El que m'estranya és que protesti sempre a la mateixa hora...es veu clar quan tenen les genives inflamades?
Mireia1977
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

EntradaAutor: Mireia1977 » dl. gen. 12, 2015 4:00 pm

Has pensat que no sigui que esta massa cansat? L Emma de mes petita si ja estava massa cansada es posava molt irritable i era un cercle vicios, llavors no hi havia manera d adormir-la. Pots provar a avançar l hora de dinar i dormir. Si mes no, no hi perds res.. sort!
Imatge
Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. gen. 13, 2015 2:01 pm

Hola Mireia, si, ja ho he pensat també. El que passa és que de vegades fa poquet que s' ha llevat, 1h potser, i penso que no esta prou cansat. De totes maneres ara ja comença a cridar durant diverses vegades al dia, diria que esta aprenent a cridar i sentirse a ell mateix i d'altra banda a expressar els seus sentiments d'aquesta manera perque s' adona que la resposta és inmediata. També crida mentre juga a la manta de jocs i mossega joguines, però sovint s' atabala i acaba plorant, imagino que per sobre excitació o sobreestimulació. En fi...que té caràcter...jeje!
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dc. feb. 11, 2015 9:08 pm

Hola Clara! m'has fet recordar molt a la meva filla,ella també crida molt,xiscla! i ho fa tant per demostrar que està enfadada com per jugar, ... És una nena amb caràcter! Jo també penso que es descobreixen la veu i l'efecte que té, ja que veu que nosaltres ens girem o li diem coses. Per altra banda, també pot ser de cansament, de fet, la meva quan està esgotada més que plorar xiscla! Ah, i sempre necessita dormir 1h i 1/2 després de llevar-se pel matí..tot i pensar que no pot tenir son al haver dormit més de 10 hores, sí que en tenen!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::