Puc anar a un spa??
Puc anar a un spa??
Hola! No sé si és un dubte tonto però he sentit dir que quan estàs embarassada no pots anar a un spa, i nosaltres precisament volíem fer una escapadeta d'aquest estil. Sabeu si és cert que no puc anar per exemple a un jacuzzi??
Re: Puc anar a un spa??
Els spa son perillosos per la tensio almenys aixo m va dir a mi la meva gine pel tema saunes etc
Si vas a un jacuzzi mentre et submergeixis x sobre de la panxa cap problema
Si vas a un jacuzzi mentre et submergeixis x sobre de la panxa cap problema
Volia dir x sota de la panxa perdo
És cert......
Jo t'anava a recomenar a l'altre pist un hotel amb spa que el pots llogar per a tu sol... Però he vist que estaves embarassada.... És pel tema pressió arterial sobretot, per l'escalfor i pressió de l'aigua. Haureu de fer una altra escapadeta així sense panxa jiji
L'hotel que t'anava a dir és prullans.net, hotel Muntanya. Té piscina coberta q sí que podries gaudir!!
Felicitats pel nou embaràs! I aneu on aneu, gaudiu de la sortida!!
Jo t'anava a recomenar a l'altre pist un hotel amb spa que el pots llogar per a tu sol... Però he vist que estaves embarassada.... És pel tema pressió arterial sobretot, per l'escalfor i pressió de l'aigua. Haureu de fer una altra escapadeta així sense panxa jiji
L'hotel que t'anava a dir és prullans.net, hotel Muntanya. Té piscina coberta q sí que podries gaudir!!
Felicitats pel nou embaràs! I aneu on aneu, gaudiu de la sortida!!
Jo hi he anat noies, penso que amb precaució I dos dits de fron no hi ha d'haver problema. Fer canvis suaus de temperatura (no passar de la piscina mes freda a una de molt calenta pel tema tensió arterial), entrar poc a poc a l'aigua, oju de no relliscar I caure... Jo no vaig entrar a la sauna per por a marejarme, pero la resta cap problema, el vam disfrutar força!
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
Hola novella,
El que no aconsellen son les altes temperatures, no pots estar a una sauna o bany turc, però jo al jacuzzi si que he estat, la temperatura no és tant alta.
El que no aconsellen son les altes temperatures, no pots estar a una sauna o bany turc, però jo al jacuzzi si que he estat, la temperatura no és tant alta.
No és molt recomanable anar-hi, de fet hi ha llocs on no t'hi deixen entrar si ho estàs, m'imagino per estalviar-se qualsevol problema. Jo ho intentaria evitar, sobretot si estàs molt avançada ja.
Jo vaig anar d'spa una setmana abans de parir, em va dir el gine que no hi havia cap problema, només que evités la sauna i no fes canvis bruscos de temperatura de l'aigua.
Per cert, jo no et recomano l'hotel muntanya de prullans, esta ple de nens
ja que vas sense, busca algo més de parelletes!!
Per cert, jo no et recomano l'hotel muntanya de prullans, esta ple de nens
ja que vas sense, busca algo més de parelletes!!Re: Puc anar a un spa??
Opinió totalment personal.
He vist en un altre post que demanaves llocs per anar d'escapada romàntica, sense el nen. Entenc que us esteu plantejant marxar un parell de dies a un lloc amb spa. Jo, si fos jo, eh?, i m'he muntat la vida per deixar els nens, i hagués d'estar patint per si puc entrar en aquesta piscina o no, o a l'altra, o tampoc, i tal, preferia plantejar-me una idea totalment diferent que no inclogués coses que no sé si puc fer o no puc fer i que cada metge em diu una cosa diferent.
Ja sé que segurament em poso on no em demanen, però si us ho heu pogut muntar per estar tots dos sols, jo aprofitaria per fer alguna cosa que pugueu gaudir al 100% sense haver d'estar patint per si pots fer això o allò, o t'has de sucar només fins a mitja cuixa. No sé, com ja he dit, opinió meva. O sigui, que te la pots passar el forro tranquil·lament.
I ara sí centrant-me en el que demanes, concretament no ho sé, però jo també he sentit a dir que hi ha certes coses que cal evitar.
Ui, ara he vist que he estat de gran ajuda.

He vist en un altre post que demanaves llocs per anar d'escapada romàntica, sense el nen. Entenc que us esteu plantejant marxar un parell de dies a un lloc amb spa. Jo, si fos jo, eh?, i m'he muntat la vida per deixar els nens, i hagués d'estar patint per si puc entrar en aquesta piscina o no, o a l'altra, o tampoc, i tal, preferia plantejar-me una idea totalment diferent que no inclogués coses que no sé si puc fer o no puc fer i que cada metge em diu una cosa diferent.
Ja sé que segurament em poso on no em demanen, però si us ho heu pogut muntar per estar tots dos sols, jo aprofitaria per fer alguna cosa que pugueu gaudir al 100% sense haver d'estar patint per si pots fer això o allò, o t'has de sucar només fins a mitja cuixa. No sé, com ja he dit, opinió meva. O sigui, que te la pots passar el forro tranquil·lament.
I ara sí centrant-me en el que demanes, concretament no ho sé, però jo també he sentit a dir que hi ha certes coses que cal evitar.
Ui, ara he vist que he estat de gran ajuda.

BON DIA,
JO EMBARASADA DE 7 MESOS VAIG ANAR A AQUUM A SALOU (ESTIVAL PARK) I GENIAL! NOMÉS VAIG TENIR PRECAICIÓ EN NO ENTRAR A LES SAUNES I INTRAROJOS PER SEGURETAT, TENEN TOT TIPUS DE PISCINAS, LLITS FLOTANS, DIFERENTS DUTXES! M'HO VAIG PASSAR GENIAL I EM VAIG FER UNA ENVOLTURA D'ALGUES I UN MASSATGE A L'ESQUENA SENTADA! EM VAN TRACTAR MOLT BE. AQUÍ NOMÉS DEIXEN ENTRAR NENS A PARTIR DELS 5 ANYS COM A CALDEA!!!
JO T'HO RECOMANO!!!
JO EMBARASADA DE 7 MESOS VAIG ANAR A AQUUM A SALOU (ESTIVAL PARK) I GENIAL! NOMÉS VAIG TENIR PRECAICIÓ EN NO ENTRAR A LES SAUNES I INTRAROJOS PER SEGURETAT, TENEN TOT TIPUS DE PISCINAS, LLITS FLOTANS, DIFERENTS DUTXES! M'HO VAIG PASSAR GENIAL I EM VAIG FER UNA ENVOLTURA D'ALGUES I UN MASSATGE A L'ESQUENA SENTADA! EM VAN TRACTAR MOLT BE. AQUÍ NOMÉS DEIXEN ENTRAR NENS A PARTIR DELS 5 ANYS COM A CALDEA!!!
JO T'HO RECOMANO!!!
Noies, gràcies a totes x les aportacions! Al final he pensat una mica com la Mara i hem decidit passar d'spa. Mirarem si trobem algun lloc amb piscina climatitzada, que nedar sí que ho puc fer!! I si no, és igual, buscarem un lloc tranquil i bonic on aprofitar un finde de parella!! Ei! I segueixo acceptant recomanacions de llocs! Gràcies guapes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |