INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
lou24
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 26, 2015 1:12 pm
Ubicació: Tarragona
Contacta:

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: lou24 » ds. març 28, 2015 7:16 am

Jo també he hagut de posar el DNi del pare, tot i que la preinscripió la vaig fer jo... Estrany!

A veure, això que diu: "Nombre de sol·licituds que en primera opció han demanat el primer centre, ensenyament i nivell: 50" vol dir que hi ha 50 sol·licituts al mateix col·legi on l'he demanat jo, i que tots l'han posat com a primera opció, oi? És que tanta nomenclatura no l'entenc. És el Sagrat Cor de Tarragona, per si algú ho ha anat a preguntar al col·legi directament i ho sap.

Quin patir!
Pititaxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. oct. 03, 2013 10:26 am

EntradaAutor: Pititaxineta » ds. març 28, 2015 7:45 am

No ès estrany, això d'entrar amb el DNI del pare és pq a l'omplir la solicitud vau posar al pare de primer tutor I a la mare de segon tutor. Per entrar demana el DNI del primer tutor, independentment de qui fos el que portés la solicitud a l'escola.
lou24
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 26, 2015 1:12 pm
Ubicació: Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: lou24 » dl. març 30, 2015 7:16 am

Doncs jo ho vaig trobar estrany, perquè els pares del nen estem separats i vaig posar conscientment el meu nom primer i només vaig donar la fotocòpia del meu dni, així que em vaig estranyar quan vaig haver de posar el del pare. Però no passa res, segueix sent el seu pare, faltaria més! :ok:
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. abr. 03, 2015 6:36 pm

lou24 ha escrit:Jo també he hagut de posar el DNi del pare, tot i que la preinscripió la vaig fer jo... Estrany!

A veure, això que diu: "Nombre de sol·licituds que en primera opció han demanat el primer centre, ensenyament i nivell: 50" vol dir que hi ha 50 sol·licituts al mateix col·legi on l'he demanat jo, i que tots l'han posat com a primera opció, oi? És que tanta nomenclatura no l'entenc. És el Sagrat Cor de Tarragona, per si algú ho ha anat a preguntar al col·legi directament i ho sap.

Quin patir!

Si lou24, són les sol.licituds rebudes en aquest centre fins al moment. És a dir totes son de "primeres opcions", les de dintre de termini i pot haver-n'hi alguna de fora de termini (això últim només es pot saber mirant les llistes).
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. abr. 07, 2015 7:46 am

Molta sort avui al sorteig noies!!
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dl. abr. 13, 2015 9:02 am

Bones noies,

Creieu que les reunions que faran avui serviran d'alguna cosa? Ens entererem del que surti de les reunions d'avui o ens haurem d'esperar al 12 de maig per saber a quina escola aniran als nostres fills la gent que hem tingut mala sort al sorteig?
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::