On treballa ara la Dra Camila Palma?

Alèrgies, otitis, problemes..

nanablau
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

On treballa ara la Dra Camila Palma?

EntradaAutor: nanablau » dc. abr. 22, 2015 10:15 pm

Hola noies, la dra. Camila Palma ha canviat de consulta segons he llegit en un altre fòrum... És una molt bona odontòloga per bebès. Nosaltres hem visitat una vegada amb ella, a la segona visita ens va atendre una noia jove que no era ella i vam pensar que era perquè el petit no tenia càries (no era greu). Però ara en llegir que "ha marxat" això m'ha matat... Evidentment a nosaltres la clínica on tenia la consulta ni ens ve ni ens va, el que volíem era visitar amb ella... Alguna de vosaltres sap on visita ara? Gràcies per avançat!
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: On treballa ara la Dra Camila Palma?

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 23, 2015 10:31 am

Hola, jo fa un any q hi porto a la meva filla. Ella mateixa ens va explicar q per motius familiars havia d marxar una temporada fora del país, així q en principi no té cap altra consulta. Però si sabeu si s'ha tornat a incorporar tb hi estem interessadíssims! La noia q hi ha ara no està malament pero no hi ha color, i tb ens estem plantejant el canvi, ja que baixavem a barcelona expressament per ella
Imatge

Imatge

Imatge
nanablau
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

EntradaAutor: nanablau » dj. abr. 23, 2015 12:46 pm

Ostres! De debò? Quina llàstima! Espero que el seu assumpte familiar no sigui greu i pugui tornar. Doncs no en sabia res, la veritat... Em pensava que senzillament se n'havia anat de la clínica on era a una altra, o que havia muntat un consultori pel seu compte... Doncs estem igual! ?-)
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dj. juny 18, 2015 6:58 pm

Nanablau, just venim de la nova odontopediatra i ens ha encantat! Es diu Yndira González, treballa a la clínica Prinon www.clinicaprinon.com
Un estil semblant a la Camila, molt dolça amb la nena, bon tracte i molt professional. La meva filla ha sortit molt contenta, cosa que amb l'altra noia no passava, i això que portava dies dient que no hi volia anar que no li agrada la dentista. Aquesta tot el contrari. Estem encantadíssims, te la recomano!
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dj. juny 18, 2015 7:01 pm

M'oblidava de dir-te que ens ha dit que és amiga de la Camila, que imparteixen un curs juntes com a ponents, lo qual crec que també indica el nivell d'aquesta doctora.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::