Lactància materna durant judici
- primerenca83
- :: rateta

- Entrades: 152
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm
Lactància materna durant judici
Hola,
Necessito ajuda per un tema complicat... Tinc un judici la setmana vinent i ara parlant amb l'advocat m'ha comentar que és complicat que la jutge em deixi sortir de la sala per donar-li el pit al meu fill, tot i que demanarà el permís pertinent. Alguna sap on puc trobar informació al respecte, per portar el dia del judici i facilitar que em donin aquest permís¿? El nen no pren bibi... però ja no és només això, és que si la previsió és de passar 6-7 hores a la sala sense sortir... els meus pits també necessitaran buidar-se...
ajuda!!!
Gràcies!
Necessito ajuda per un tema complicat... Tinc un judici la setmana vinent i ara parlant amb l'advocat m'ha comentar que és complicat que la jutge em deixi sortir de la sala per donar-li el pit al meu fill, tot i que demanarà el permís pertinent. Alguna sap on puc trobar informació al respecte, per portar el dia del judici i facilitar que em donin aquest permís¿? El nen no pren bibi... però ja no és només això, és que si la previsió és de passar 6-7 hores a la sala sense sortir... els meus pits també necessitaran buidar-se...
ajuda!!!
Gràcies!
Re: Lactància materna durant judici
No entenc que per donar el pit s'hagi de sortir de la sala. Amb una brusa oberta de davant i afegint-hi un mocador de seda de l'espatlla al pit, s'ha de poder alletar de manera discreta. Als anys quaranta i cinquanta, en ple nacionalcatolicisme franquista, totes ho feien, al tren, a les sales d'espera, a les biblioteques... I ara, amb més llibertat, no es pot fer? No ho entenc, anem enrere com els crancs.
Hola
segons el que tu siguis en aquest judici (quina part) no et deixaran sortir perquè hi has de ser present mentre es celebra.
Si el judici dura 6-7 hores (que deu ser molt complicat perquè mai duren tant!!) segur que es fan pauses. No sé a quina hora tens el judci però normalment a les 14 o màxim 15h paren per dinar i es continua a la tarda. I explicant el teu cas concret possiblement es pugui aconseguir una pausa a mig matí.
I si el jutge et diu que no, que et portin el nadó a la sala i li dones allà.
segons el que tu siguis en aquest judici (quina part) no et deixaran sortir perquè hi has de ser present mentre es celebra.
Si el judici dura 6-7 hores (que deu ser molt complicat perquè mai duren tant!!) segur que es fan pauses. No sé a quina hora tens el judci però normalment a les 14 o màxim 15h paren per dinar i es continua a la tarda. I explicant el teu cas concret possiblement es pugui aconseguir una pausa a mig matí.
I si el jutge et diu que no, que et portin el nadó a la sala i li dones allà.
Jo vaig haver d'anar a una citació quan el meu petit tenía 2mesos, li vaig donar allà davant la jutjessa...un quadro...
Marga33 ha escrit:Jo vaig haver d'anar a una citació quan el meu petit tenía 2mesos, li vaig donar allà davant la jutjessa...un quadro...
Per què un quadro? És el més normal del món, donar el pit! Quan nosaltres dinem no ens n'amaguem pas; per què se n'han d'amagar els bebès?
Si, noia, per mi es com tu dius, pero em sentia rara, jutjada i observada.. li vaig haver de demanar i tot per aixecarme perque agafava aire i volia eructar i no li sortia..sino, alla el veien i jo asseguda, no va ni parar d'interpelar la part demandant..ni preguntar-me si volia un moment..a saco!! Com si el mon no pugués esperarse..
Marga, quina poca solta, la jutgessa... Potser els particulars, en general, hauríem de ser més descarats. Penso també en l'ús (o més aviat en la falta d'ús) del català en l'administració de justícia. Però en la qüestió de la lactància, trobo que s'ha de ser molt desconsiderat per actuar com la que et va tocar a tu. En un judici, ens toca mostrar docilitat amb els jutges i no ens podem permetre altra cosa perquè ells tenen la paella pel mànec; ara, trobo intolerable que, sabent-ho com ho saben, no tractin les persones amb la consideració que es mereixen i especialment amb la mare d'un nadó.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |