pit més gran que l'altra despres de mesos de lactancia
pit més gran que l'altra despres de mesos de lactancia
Hola noies,
El meu petit, te 9 mesos i encara estem fen lactancia materna (però ara nomes pren llet a la nit). El problema es que nomès vol llet d'un pit, de l'altra no vol, i es clar, del que no vol, se m'ha quedat ridicul de petit. Vaja que tinc una difderencia d'almenys 2 o 3 talles d'un pit a l'altra!.
Se suposa que quan portes uns quants mesos amb lactancia, ja no produeixes llet continuament com al principi, si no que produeixes nomès quan el petit demana. Les meves preguntes són:
-A alguna us ha passat?, tornan a ser després els pits del mateix tamany?.
-Creieu que val la pena que em tregui la llet del pit que no vol?, aconsseguiré igualar-lo en tamany?
-El tamany que queda al final es el que es te quan el nen acaba de mamar, que es queda més desinflat, o encara aniran a més petits?
Uff, esque tinc un complexe....que m'està portant a la desesperació, fins i tot em fa vergonya que me'ls vegi el meu home..., el meu pit petit fa 2 o 3 talles menys, no us exagero!, i el petit està musti, i arrugat com una pansa...
El meu petit, te 9 mesos i encara estem fen lactancia materna (però ara nomes pren llet a la nit). El problema es que nomès vol llet d'un pit, de l'altra no vol, i es clar, del que no vol, se m'ha quedat ridicul de petit. Vaja que tinc una difderencia d'almenys 2 o 3 talles d'un pit a l'altra!.
Se suposa que quan portes uns quants mesos amb lactancia, ja no produeixes llet continuament com al principi, si no que produeixes nomès quan el petit demana. Les meves preguntes són:
-A alguna us ha passat?, tornan a ser després els pits del mateix tamany?.
-Creieu que val la pena que em tregui la llet del pit que no vol?, aconsseguiré igualar-lo en tamany?
-El tamany que queda al final es el que es te quan el nen acaba de mamar, que es queda més desinflat, o encara aniran a més petits?
Uff, esque tinc un complexe....que m'està portant a la desesperació, fins i tot em fa vergonya que me'ls vegi el meu home..., el meu pit petit fa 2 o 3 talles menys, no us exagero!, i el petit està musti, i arrugat com una pansa...
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Re: pit més gran que l'altra despres de mesos de lactancia
bua! com t'entenc, jo estic més o menys com tu! A veure què et diuen, que a mi també m'interessa!
Ànims, que algun dia o altre hi trobarem una solució...
Ànims, que algun dia o altre hi trobarem una solució...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Hola,
l'Aran va estar gairebé una setmana que no volia un pit, no se el perquè. Però com que a la nit encara es desperta li intentava donar el que no volia i a vegades si que l'agafava (imagino que perquè estava mig adormit i no s'adonava). Per sort va deixar de tenir aquesta mania al pit i ara torna a mamar de tots dos.
Jo si que em treia del pit que no volia durant el dia (un cop o dos màxim).
Que tinguis sort!!!
l'Aran va estar gairebé una setmana que no volia un pit, no se el perquè. Però com que a la nit encara es desperta li intentava donar el que no volia i a vegades si que l'agafava (imagino que perquè estava mig adormit i no s'adonava). Per sort va deixar de tenir aquesta mania al pit i ara torna a mamar de tots dos.
Jo si que em treia del pit que no volia durant el dia (un cop o dos màxim).
Que tinguis sort!!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

A mi tambe em passa que tinc el pit esquerra mes gran que l'altre, sempre li dono del pit que tinc mes gran perque em surt mes llet, pero ja comwnço a estar acomplexada.
Provare de donar-li del pit petit a veure si creix una mica
Provare de donar-li del pit petit a veure si creix una mica
Anims! A mi em va passar i es un rollo...estava molt acomplexada i obsesionada, per sort es va anar regulant. El q vaig fer es extraccio poderosa i intentar posar al bebe tot el q podia i ell es deixava...per la nit endormiscat era més fàcil..
Igualment el q no volia produeix
Igualment el q no volia produeix
Produeix menys llet
Perdo...el movil...
Perdo...el movil...
Marga si li dono del pit que tinc mes petit, produire mes llet i creixera?
Entenc q si, com més mami el bebe, mes llet tindrà aquell pit. També pots augmentar producció fent extracció poderosa. Cada hora amb el tirallets elèctric estimules 5 o 10 min, li estas dient al teu cos q necessita produir més aquell pit. Em van dir que és més important la frequéncia q la duració.
Extraccio poderosa et refereixes amb el tirallets oi?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |