EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un abort
- MADAGASCAR
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. feb. 11, 2015 9:15 am
EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un abort
Hola noies!
Sé que ja hi ha algun tema iniciat sobre implantació, però és antic, i penso que tornar-ne a parlar ens pot servir a moltes. Avui fa 25 dies que vaig perdre un embaràs de 8 setmanes, va ser un abort espontani, natural sense legrat. A la revisió per veure si estava tot bé, la gine ens va donar llum verda!!!
Per tant no ens ho vam pensar gens i vam decidir tornar-hi. Sempre sóc com un rellotge suís als 28 dies em ve la regla. Ahir dia 24 de cicle, o dia 24 després que em baixés el sac gestacional, vaig començar a tacar marró clar, només quan anava al wc, aquesta nit tota la nit neta, i quan m'he aixecat marró altra vegada però més quantitat. Ahir estava feta un "cromo" em trobava fatal i amb uns dolors de regla bestials... avui res de dolors, només a darrere els ronyons
No sé què pensar, ja que jo no he tingut mai el famós sagnat d'implantació...
I fer-me un test és massa aviat... i l'espera ens desespera...
Què hi digueu???
Moltes gràcies!!!i sort a totes

Sé que ja hi ha algun tema iniciat sobre implantació, però és antic, i penso que tornar-ne a parlar ens pot servir a moltes. Avui fa 25 dies que vaig perdre un embaràs de 8 setmanes, va ser un abort espontani, natural sense legrat. A la revisió per veure si estava tot bé, la gine ens va donar llum verda!!!
Per tant no ens ho vam pensar gens i vam decidir tornar-hi. Sempre sóc com un rellotge suís als 28 dies em ve la regla. Ahir dia 24 de cicle, o dia 24 després que em baixés el sac gestacional, vaig començar a tacar marró clar, només quan anava al wc, aquesta nit tota la nit neta, i quan m'he aixecat marró altra vegada però més quantitat. Ahir estava feta un "cromo" em trobava fatal i amb uns dolors de regla bestials... avui res de dolors, només a darrere els ronyons No sé què pensar, ja que jo no he tingut mai el famós sagnat d'implantació...
I fer-me un test és massa aviat... i l'espera ens desespera...
Què hi digueu???
Moltes gràcies!!!i sort a totes

- Gustineta
- :: gosset

- Entrades: 437
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Re: EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un abort
Hola Madagascar,
En primer lloc, em sap greu la teva pèrdua. Però m'alegro de veure't forta i animada!
I en segon lloc la resposta és... no ho sé :P. És difícl de dir si pot ser implantació o no. Jo vaig passar per dos avortaments l'any passat, el primer sense sagnat d'implantació i el segon amb un única taca vermella a dos dies de la regla (en cicle de 30 dies). Entre el primer i el segon em vaig esperar dues regles (que és el que em van dir a mi) i m'hi vaig quedar a la primera, amb símptomes diferents dels del primer embaràs.
Jo també sóc un rellotge, no suís, però quasi hehe, amb cicles de 28 a 30 dies. Des que em va tornar la regla després del segon avortament sempre he tacat marró clar intermitent durant 12-24 hores i després m'ha baixat, cosa que no em passava abans, em baixava i ja està. Canvis que fa el cos, suposo.
Ja sé que sembla que vulgui posar aigua al vi, però no és la idea... la idea és que vull dir-te que cada cas és un món i que es fa difícil de dir... tan podria ser el teu cos ajustant-se un altre cop com un embaràs. Tan de bo hagis fet diana i sigui implantació, aviat sortiràs de dubtes :).
En primer lloc, em sap greu la teva pèrdua. Però m'alegro de veure't forta i animada!
I en segon lloc la resposta és... no ho sé :P. És difícl de dir si pot ser implantació o no. Jo vaig passar per dos avortaments l'any passat, el primer sense sagnat d'implantació i el segon amb un única taca vermella a dos dies de la regla (en cicle de 30 dies). Entre el primer i el segon em vaig esperar dues regles (que és el que em van dir a mi) i m'hi vaig quedar a la primera, amb símptomes diferents dels del primer embaràs.
Jo també sóc un rellotge, no suís, però quasi hehe, amb cicles de 28 a 30 dies. Des que em va tornar la regla després del segon avortament sempre he tacat marró clar intermitent durant 12-24 hores i després m'ha baixat, cosa que no em passava abans, em baixava i ja està. Canvis que fa el cos, suposo.
Ja sé que sembla que vulgui posar aigua al vi, però no és la idea... la idea és que vull dir-te que cada cas és un món i que es fa difícil de dir... tan podria ser el teu cos ajustant-se un altre cop com un embaràs. Tan de bo hagis fet diana i sigui implantació, aviat sortiràs de dubtes :).
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Re: EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un aborti
Hola Madagascar!
Primer de tot dir-te que em sap greu. Molts ànims!
No et puc ajudar gaire, l'únic que et puc dir que ara estas en moments de canvis i el teu cos s'està tornant a reajustar.
Jo abans era un rellotge suís però després de l'avortament al novembre el meu cos s'ha tornat boig! (Ara sembla que per fi torna una mica la regularitat)
Només et puc dir que paciència, no tinguis presa que l'únic que provoca es mes angoixa. I lo que abans era "normal" ara no ho es!
Així que espera uns dies i que surtis de dubte! Em temo que no t'he pogut ajudar gaire
Cuidat molt bonica!
Primer de tot dir-te que em sap greu. Molts ànims!
No et puc ajudar gaire, l'únic que et puc dir que ara estas en moments de canvis i el teu cos s'està tornant a reajustar.
Jo abans era un rellotge suís però després de l'avortament al novembre el meu cos s'ha tornat boig! (Ara sembla que per fi torna una mica la regularitat)
Només et puc dir que paciència, no tinguis presa que l'únic que provoca es mes angoixa. I lo que abans era "normal" ara no ho es!
Així que espera uns dies i que surtis de dubte! Em temo que no t'he pogut ajudar gaire
Cuidat molt bonica!
Re: EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un abort
Everything will be based on its time.
Re: EXPERIÈNCIES IMPLANTACIÓ després d'un abort
MADAGASCAR bonica, al final va ser sagnat d'implantació??
Jo estic com tu, desde l'abort al maig és el segon cicle qe ovulo, el primer de 38 dies i aquest pels meus càlculs crec que s'ha tornat a normalitzar a 27-28 dies però no ho sé del cert.
Desde diumenge matí que vaig tacar rosadet-marró al paper de wc entre el flux pensant que ja venia la warry però ahir i avui ja no taco res!
A vegades ja em passava abans de venir la warry de tacar per això no em vull fer il·lusions i penso que amb l'abort tot s'ha destirotat i segurament baixarà en breu, però és que avui el flux és completament nèt! no tinc cap símptoma més a part del sagnat, bueno una mica dolors de regla!
Ja em dirà el què guapa!!!!
Jo estic com tu, desde l'abort al maig és el segon cicle qe ovulo, el primer de 38 dies i aquest pels meus càlculs crec que s'ha tornat a normalitzar a 27-28 dies però no ho sé del cert.
Desde diumenge matí que vaig tacar rosadet-marró al paper de wc entre el flux pensant que ja venia la warry però ahir i avui ja no taco res!
A vegades ja em passava abans de venir la warry de tacar per això no em vull fer il·lusions i penso que amb l'abort tot s'ha destirotat i segurament baixarà en breu, però és que avui el flux és completament nèt! no tinc cap símptoma més a part del sagnat, bueno una mica dolors de regla!
Ja em dirà el què guapa!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




