Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
eleona
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 24, 2015 10:34 pm

Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: eleona » dl. juny 29, 2015 11:21 am

Bon dia,
voldria saber si algú ha provat de seguir tractament de fertilitat, en el meu cas, IA, donant encara el pit.
Tinc una petita de 30 mesos que fa pit a demanda; evidentment les preses són poques al llarg del dia, més aviat a la nit per adormir-se.
Porto 4 IA sense èxit, i esperant a veure si aquesta 5a. és la bona... Del contrari, em queda nomès un intent per Seguretat Social... i no sé si post-posar-lo o realment, no té cap efecte sobre la meva capacitat de quedar embarassada, tal i com resen tants llocs...

gràciessss!!!
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: magrana » dl. juny 29, 2015 9:24 pm

Jo crec que sí que pot interferir, almenys en el meu cas va ser així. El meu segon embaràs no va arribar fins que vaig deslletar del tot a la meva primera filla. Al cap d'un mes i pico ja vaig tenir el positiu. I portava bastants mesos intentant-ho. No va ser un tractament de fertilitat, sinó un embaràs natural. Però ja et dic, jo crec que sí que hi interferia la lactància, almenys en el meu cas. Però desconec si en la IA és igual.
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: pesol » dt. juny 30, 2015 5:57 pm

L'Alba Padró parlava del tema fa un temps... t'enllaço el post

http://criatures.ara.cat/somlallet/2014 ... -fivte-ia/

Espero que et serveixi!
eleona
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 24, 2015 10:34 pm

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: eleona » dc. jul. 01, 2015 11:03 am

Gràcies noies!
em penso que haurè de fer un pensament...
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: rela » dc. jul. 01, 2015 4:18 pm

Jo m'he quedat embarassada fent FIV del meu segon fill fent pit amb el meu fill de 14 mesos!! Es pot fer amb menys medicació.
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: June87 » dv. jul. 03, 2015 11:39 pm

Bones!

Jo tambe vaig destetar a la primera per quedar-me del segon. crec que si te relació amb l'ovulació pero millor pregunta al gine

sort!
Imatge

Imatge

Imatge
eleona
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 24, 2015 10:34 pm

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: eleona » dg. jul. 05, 2015 10:15 pm

Es que el ginecoleg ja em va dir que si no deixava de donar pit, no em deixarien començar..., i he fet el que l'Alba Padrò diu al seu article, despres d'assegurar-me que no li pot passar res a ella.... Gràcies noies, a veure si en aquesta 5a vegada estic de sort, o serà la 6a la bona...
eleona
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 24, 2015 10:34 pm

Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos

EntradaAutor: eleona » dg. ago. 09, 2015 3:45 pm

Per totes les k es troben en una situació similar a la meva. He de dir k és possible, m'hi he quedat a la 5a. IA!!! Eatic ratllant el 1er trimestre ja, i mega contenta. Seguim amb LM amb la petita, tot i que es comença a notar la baixada de producció de llet

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::