SUBROGACIÓ
SUBROGACIÓ
Algú coneix algún cas que ha hagut d'acabar en subrogación, agencies, testimonis...
Estem perduts i necessitem acudir a la subrogació, s'han acabat les possibilitats d'un embaràs per a mi.
Necessito una mica d'ajuda en això de la subrogació ja que no en se res, i se que es massa diners per adinsar-se en un mon ple d'estafes.
Gràcies per la vostra ajuda.
Estem perduts i necessitem acudir a la subrogació, s'han acabat les possibilitats d'un embaràs per a mi.
Necessito una mica d'ajuda en això de la subrogació ja que no en se res, i se que es massa diners per adinsar-se en un mon ple d'estafes.
Gràcies per la vostra ajuda.
Re: SUBROGACIÓ
Tinc entès que és il.legal a Espanya la subrogació d'úter.
He llegit que existeix " Asociación para la legalización y regulación de la Gestación Subrogada en spain" ... potser ells et poden guiar!
He llegit que existeix " Asociación para la legalización y regulación de la Gestación Subrogada en spain" ... potser ells et poden guiar!
- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Re: SUBROGACIÓ
Hola iama.
Fa un temps vaig sentir per la ràdio una entrevista a la Iolanda Anglès, una dona catalana que va viure l'experiència de ser mare a través d'un ventre de lloguer a Estats Units. Em va agradar molt com ho explicava i com enfocava el tema. Va fer un llibre sobre la seva experiència:
http://www.angleeditorial.com/mare-de-l ... eranca-407
Més endavant vaig veure que va escriure aquí al forum del Sóc Petit per si algú necessitava consells o ajuda. Aquí està l'enllaç:
viewtopic.php?t=34477
Crec que contactar amb ella et pot ajudar a començar aquest camí i anar coneixent què cal fer i com enfocar-ho tot.
Que tinguis molta sort i ben aviat puguis aconseguir el teu somni. Un petonàs.
Fa un temps vaig sentir per la ràdio una entrevista a la Iolanda Anglès, una dona catalana que va viure l'experiència de ser mare a través d'un ventre de lloguer a Estats Units. Em va agradar molt com ho explicava i com enfocava el tema. Va fer un llibre sobre la seva experiència:
http://www.angleeditorial.com/mare-de-l ... eranca-407
Més endavant vaig veure que va escriure aquí al forum del Sóc Petit per si algú necessitava consells o ajuda. Aquí està l'enllaç:
viewtopic.php?t=34477
Crec que contactar amb ella et pot ajudar a començar aquest camí i anar coneixent què cal fer i com enfocar-ho tot.
Que tinguis molta sort i ben aviat puguis aconseguir el teu somni. Un petonàs.

Re: SUBROGACIÓ
Holaa!
Ara mateix tinc una amiga a l'estranger, que se 'n ha anat a buscar a la seva petitona que acaba de neixer!!! Realment no sé com ho han lligat tot legalment, però que es pot fer, es pot fer segur!!!!
En tot cas quan tornin li puc demanar, pero compta que estará ben bé un meset fora!!!!!
Ara mateix tinc una amiga a l'estranger, que se 'n ha anat a buscar a la seva petitona que acaba de neixer!!! Realment no sé com ho han lligat tot legalment, però que es pot fer, es pot fer segur!!!!
En tot cas quan tornin li puc demanar, pero compta que estará ben bé un meset fora!!!!!
Re: SUBROGACIÓ
Bon dia!
Uns coneguts van començar fa uns mesos el procés als Estats Units, i ara ja saben que esperen bessons. I uns altres coneguts aquesta setmana han marxat a Ucraïna a buscar el seu nen, que està a punt de néixer. O sigui que sí que es pot fer, i amb ajuda d'alguna associació que us assessori i expliqui quins són els passos a seguir, de ben segur que ho aconseguiu.
Molts ànims!
Uns coneguts van començar fa uns mesos el procés als Estats Units, i ara ja saben que esperen bessons. I uns altres coneguts aquesta setmana han marxat a Ucraïna a buscar el seu nen, que està a punt de néixer. O sigui que sí que es pot fer, i amb ajuda d'alguna associació que us assessori i expliqui quins són els passos a seguir, de ben segur que ho aconseguiu.
Molts ànims!
Re: SUBROGACIÓ
Hola!
Jo tinc una coneguda que va anar als Estats Units ara farà 2 anys . Li va anar molt bé!!
Li puc preguntar i passar-te el contacte.
Jo tinc una coneguda que va anar als Estats Units ara farà 2 anys . Li va anar molt bé!!
Li puc preguntar i passar-te el contacte.
Re: SUBROGACIÓ
Iama, jo justament tinc a la meva amiga de l'ànima que van tenir una nena a través d'aquest mètode fa just una semana. La meva amiga no podía gestar per culpa d'un problema de salut. La veritat és que aquest final feliç culmina un procés que, no t'enganyaré, és dur a nivel emocional, econòmic i burocràtic. Però tenen a la seva filla, sí. Així que aquí estem si et cal ajuda!!! MOLTS ÀNIMS!!! YES WE CAN!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








