★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes!!!
Siberiana merci per oferir-te serbla jefa ibobrir el post!!!
Entro en modo soso...
Nom:ardillita
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir disfrutan dels mojitos i d'un bon vi blanc a la platgeta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) I gotta feeling.
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: el mes passat nomes hi va haver un intent... Aixi que es el primer cicle complet de búsqueda i durada entre 28-30 dies(en principi cada 28)
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 19 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc acfol, i els TO que em van donar just están començar a marcar-se ... Per tant sexy week!!! Pero com estem de vacances aquest mes jo crec que será Sexy month mes aviat.
Ens veiem per aquí cercadores!!!
Siberiana merci per oferir-te serbla jefa ibobrir el post!!!
Entro en modo soso...
Nom:ardillita
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir disfrutan dels mojitos i d'un bon vi blanc a la platgeta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) I gotta feeling.
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: el mes passat nomes hi va haver un intent... Aixi que es el primer cicle complet de búsqueda i durada entre 28-30 dies(en principi cada 28)
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 19 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc acfol, i els TO que em van donar just están començar a marcar-se ... Per tant sexy week!!! Pero com estem de vacances aquest mes jo crec que será Sexy month mes aviat.
Ens veiem per aquí cercadores!!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
hola futures panxus!
Personalitzo una mica...
nineta22 És la warry segur aquesta visita que has tingut?
wendolina81 ànims! avui és 2 d'agost... com ho portes? warry.si o warry.no?
petitajo ja no taques? podria ser implantació? que bé tenir els cicles curts... !! tens més oportunitats al cap de l'any d'aconseguir panxu, oi?
cassiopea com ho duus? notícies? a veure si demà aquest TE dóna resultat!!! sí, crec que sí que ha de ser amb la primera orina del dia, perquè així hi ha més hormona concentrada... tot i que jo no n'he fet mai. Bé, sí, fa anys, quan desitjava que sortís NEGATIU (com ha canviat el conte!)
Hola nicoia! tu i jo som noves per aquí em penso :) vinga a veure si és veritat i aquest mes d'agost tenim la nostra oliveta
siberiana, gràcies per aquest super post! i que vagi molt bé aqueta setmana de desconnexió total!
cristineta86, molt ànims... segur que tard o d'hora aconseguiràs la teva panxu amb una bona col a dins! amb la primera us va costar?
mvillpa, és ben cert que amb pocs intents no n'hi ha prou. Osti tu... i tant que patia jo anys enrere que si el líquid preseminal, que sí això que si allò i resulta que NO ERA TAN FÀCIL com semblava! cagundena... encara flipo que la humanitat hagi sobreviscut. De veritat. taaaan difícil seria que els bitxitus duressin ben vius una setmana o dues
i que l'ovulet dels nassos
es pogués estar quietet uns 15 dies? i després diuen que l'ésser humà és una màquina tan ben dissenyada...
edoimaeti, benvinguda! pel que tinc entès el TE es pot fer a partir del primer dia de NW, de falta... però tot i així hi pot haver marge d'error i que el negatiu no sigui correcte. Diuen que uns 15 dies després de la implantació, però a veure qui és la maca que aguanta!
pichula, la maca què és exactament? (perdoneu la meva ignorància... això d'intentar procrear és com treure's un màster en biologia humana)
melibea80, hola! jo vaig començar a fer TO abans d'iniciar la cerca perquè necessitava saber si em vindria la warry un dia concret, i també volia veure com anaven i entendre com recoi funcionava el cicle... però crec que aquest mes els deixaré. No tinc clar fins a quin punt a mi em servien, no vaig arribar a veure el positiu amb la línia prou fosca! sí que un dia del cicle veia la línia molt més fosca, però no tan o més que la de control. i em vaig rallar... vaig buscar informació i vaig veure que no és tan fàcil trobar el positiu etc. etc. així que crec que aquest mes provaré de fer només claraweb i no atabalar-me tant... total, hem decidit fer SM... a veure si així estic menys pendent dels TO i més del meu propi cos.
I ara MOMENT EGO:
estic en el període avorrit. Acabo de passar lawarry i ben bé fins d'aquí a una setmana no entro en un possible període fèrtil. A més, el pelussito és fora. i jo vaig donant voltes al tema aquest i és que hi ha moments en que penso que és impossible que es donin les coordenades per tal que òvul i bitxet tinguin una feliç trobada! en fi, però de panxus en surten així que algun dia arribarà la meva! total, no fa gaire que hem començat a buscar, però ja us dic que jo sóc una turbo
En fin, per començar tinc pendent de fer-me uns anàlisis per veure que tot estigui ok, i tinc visita al gine el dia 2 de setembre, per comentar els resultats dels anàlisis en cas de no panxu.
PREGUNTES DE PRINCIPIANT: què és un "beta"?
PEPOS a dojo a totes!
Personalitzo una mica...
nineta22 És la warry segur aquesta visita que has tingut?
wendolina81 ànims! avui és 2 d'agost... com ho portes? warry.si o warry.no?
petitajo ja no taques? podria ser implantació? que bé tenir els cicles curts... !! tens més oportunitats al cap de l'any d'aconseguir panxu, oi?
cassiopea com ho duus? notícies? a veure si demà aquest TE dóna resultat!!! sí, crec que sí que ha de ser amb la primera orina del dia, perquè així hi ha més hormona concentrada... tot i que jo no n'he fet mai. Bé, sí, fa anys, quan desitjava que sortís NEGATIU (com ha canviat el conte!)
Hola nicoia! tu i jo som noves per aquí em penso :) vinga a veure si és veritat i aquest mes d'agost tenim la nostra oliveta
siberiana, gràcies per aquest super post! i que vagi molt bé aqueta setmana de desconnexió total!
cristineta86, molt ànims... segur que tard o d'hora aconseguiràs la teva panxu amb una bona col a dins! amb la primera us va costar?
mvillpa, és ben cert que amb pocs intents no n'hi ha prou. Osti tu... i tant que patia jo anys enrere que si el líquid preseminal, que sí això que si allò i resulta que NO ERA TAN FÀCIL com semblava! cagundena... encara flipo que la humanitat hagi sobreviscut. De veritat. taaaan difícil seria que els bitxitus duressin ben vius una setmana o dues
i que l'ovulet dels nassos
es pogués estar quietet uns 15 dies? i després diuen que l'ésser humà és una màquina tan ben dissenyada...
edoimaeti, benvinguda! pel que tinc entès el TE es pot fer a partir del primer dia de NW, de falta... però tot i així hi pot haver marge d'error i que el negatiu no sigui correcte. Diuen que uns 15 dies després de la implantació, però a veure qui és la maca que aguanta!
pichula, la maca què és exactament? (perdoneu la meva ignorància... això d'intentar procrear és com treure's un màster en biologia humana)
melibea80, hola! jo vaig començar a fer TO abans d'iniciar la cerca perquè necessitava saber si em vindria la warry un dia concret, i també volia veure com anaven i entendre com recoi funcionava el cicle... però crec que aquest mes els deixaré. No tinc clar fins a quin punt a mi em servien, no vaig arribar a veure el positiu amb la línia prou fosca! sí que un dia del cicle veia la línia molt més fosca, però no tan o més que la de control. i em vaig rallar... vaig buscar informació i vaig veure que no és tan fàcil trobar el positiu etc. etc. així que crec que aquest mes provaré de fer només claraweb i no atabalar-me tant... total, hem decidit fer SM... a veure si així estic menys pendent dels TO i més del meu propi cos.
I ara MOMENT EGO:
estic en el període avorrit. Acabo de passar lawarry i ben bé fins d'aquí a una setmana no entro en un possible període fèrtil. A més, el pelussito és fora. i jo vaig donant voltes al tema aquest i és que hi ha moments en que penso que és impossible que es donin les coordenades per tal que òvul i bitxet tinguin una feliç trobada! en fi, però de panxus en surten així que algun dia arribarà la meva! total, no fa gaire que hem començat a buscar, però ja us dic que jo sóc una turbo
En fin, per començar tinc pendent de fer-me uns anàlisis per veure que tot estigui ok, i tinc visita al gine el dia 2 de setembre, per comentar els resultats dels anàlisis en cas de no panxu.
PREGUNTES DE PRINCIPIANT: què és un "beta"?
PEPOS a dojo a totes!

- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola a totes!!!! Esperem q vagin sortint mes positius!!!!
Pelusseta la primera ens va costar 10 mesos aixi q ara encara tarda mes...de moment estic en fase totalment pel.liculera...a vegades penso q hi ha possibilitats i a vegades q no...el final de la pel.li el veurem el 8-9 d'agost...
Pelusseta la primera ens va costar 10 mesos aixi q ara encara tarda mes...de moment estic en fase totalment pel.liculera...a vegades penso q hi ha possibilitats i a vegades q no...el final de la pel.li el veurem el 8-9 d'agost...
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola guapes! A veure si aquest mes es el bó!
Nom: gordi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a la muntanya i disfrutar amb el peque!
Edat dels dos: 29 jo i 34 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca i durada uns 30 dies
Nº Fills: un nen de 6 anys
Data NW (importantíssim!): 12d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc molt impacient!!!! Tests a saco!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acid folic i oli onagra. Ho fem día si i día no, i quan toca (to) cada día... Jejejejej
Nom: gordi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a la muntanya i disfrutar amb el peque!
Edat dels dos: 29 jo i 34 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca i durada uns 30 dies
Nº Fills: un nen de 6 anys
Data NW (importantíssim!): 12d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc molt impacient!!!! Tests a saco!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acid folic i oli onagra. Ho fem día si i día no, i quan toca (to) cada día... Jejejejej
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia precioses!!
guauuu que animat que està el post! així m'agrada!!
Siberiana, moltíssimes gràcies per obrir-lo! m'encanten les dites que has posat!!
Aquí va la meva presentació:
Nom d'usuària: Nina5
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a córrer fins a petar!
Edat dels dos: ell 36 jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: el 10è cicle! sóc una de les veteranes!! durada del cicle 31-33 dies
Nº Fills: 1 princep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 18-20 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: encara estic amb LM, el meu petit no hi ha manera que es desenganxi!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! vaig fer 3 cicles d'omifin i res! ara estic prenent ovusitol, per provar! a veure si aquest mes és el nostre!! aquesta setmana és SW! així que a fer deures, farem dia si dia no...let's see!!
que tingueu molt bon dia!!
guauuu que animat que està el post! així m'agrada!!
Siberiana, moltíssimes gràcies per obrir-lo! m'encanten les dites que has posat!!
Aquí va la meva presentació:
Nom d'usuària: Nina5
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a córrer fins a petar!
Edat dels dos: ell 36 jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: el 10è cicle! sóc una de les veteranes!! durada del cicle 31-33 dies
Nº Fills: 1 princep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 18-20 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: encara estic amb LM, el meu petit no hi ha manera que es desenganxi!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! vaig fer 3 cicles d'omifin i res! ara estic prenent ovusitol, per provar! a veure si aquest mes és el nostre!! aquesta setmana és SW! així que a fer deures, farem dia si dia no...let's see!!
que tingueu molt bon dia!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!!! Quantes en som ja!!!
Cassiopea, el TE quan encara estas a prop de la primera falta (dies abans o dies després) potser que doni negatiu si el fas amb orina durant el dia, perquè hi ha baixa concentració de l'hormona. Per això es fa amb la primera, que està més concentrada. Però si el fessis per exemple als quinze dies després de la falta ja hi hauria tanta hormona a la orina que a qualsevol hora del dia et surtiria més que marcat. És sobretot per evitar falsos negatius.
Pelusseta, jo amb els TOs de tira he agafat certa experiència però costa una mica agafar el punt i veure quan apareix la ratlla realment marcada. En el meu cas sempre surt ratlla prou intensa durant tot el cicle, és molt complicat, però quan portes vàrios cicles (jo he estat cicles només observant) ja veus la variació, hi ha una o dues que són clarament més fortes, però és possible que no les arribis a veure mai si el pic dura poques hores... Fins aquest cicle no havia provat els de Clearblue perquè són caríssims, els vaig comprar perquè no era a casa, però és cert que no donen lloc a dubtes: el + et surt amb una cara somrient. I la veritat és que ajuda moltíssim. Els TOs de tira estressen un munt... que si serà, que si no serà... que si ara sembla que és més forta... pateixes per si et saltes el +!!
La beta és com es coneix l'anàlisi de sang que determina si estàs embarassada. És com la prova de l'orina però amb anàlisi de sang. La demana el ginecòleg, especialment després d'un tractament (crec que no esperen a veure orina i fan directament beta). Et dona una xifra que ha d'estar dins d'uns paràmetres concrets segons la setmana d'embaràs en la que estàs (és una xifra que augmenta dia rere dia a un ritme bestial), així saben aproximadament de quant estàs o bé et poden dir si tens una xifra molt baixa per la setmana en la que hauries d'estar, que pot significar que hi ha algun problema de maduració de l'embrió... Jo per exemple al meu embaràs com que havia controlat ovulació i temperatures i demés, vaig fer un TE el dia de la falta i va surtir +. Vaig anar a la gine i no es veia res (obviament! era massa aviat!!) i em va demanar una beta. Quan va veure la xifra tan baixa va dir que era normal que no es veiés res, que encara era microscòpic... I al cap d'una setmana o deu dies o així, ja vaig tornar i es va veure...
Pel que fa a mi, estic a dia 5 post ovulació... a una setmana de la falta, aproximadament... Oficialment entro en desespero. He pensat que millor marxarem fora el cap de setmana perquè així no tindré la temptació de fer-me TE abans d'hora...
Cassiopea, el TE quan encara estas a prop de la primera falta (dies abans o dies després) potser que doni negatiu si el fas amb orina durant el dia, perquè hi ha baixa concentració de l'hormona. Per això es fa amb la primera, que està més concentrada. Però si el fessis per exemple als quinze dies després de la falta ja hi hauria tanta hormona a la orina que a qualsevol hora del dia et surtiria més que marcat. És sobretot per evitar falsos negatius.
Pelusseta, jo amb els TOs de tira he agafat certa experiència però costa una mica agafar el punt i veure quan apareix la ratlla realment marcada. En el meu cas sempre surt ratlla prou intensa durant tot el cicle, és molt complicat, però quan portes vàrios cicles (jo he estat cicles només observant) ja veus la variació, hi ha una o dues que són clarament més fortes, però és possible que no les arribis a veure mai si el pic dura poques hores... Fins aquest cicle no havia provat els de Clearblue perquè són caríssims, els vaig comprar perquè no era a casa, però és cert que no donen lloc a dubtes: el + et surt amb una cara somrient. I la veritat és que ajuda moltíssim. Els TOs de tira estressen un munt... que si serà, que si no serà... que si ara sembla que és més forta... pateixes per si et saltes el +!!
La beta és com es coneix l'anàlisi de sang que determina si estàs embarassada. És com la prova de l'orina però amb anàlisi de sang. La demana el ginecòleg, especialment després d'un tractament (crec que no esperen a veure orina i fan directament beta). Et dona una xifra que ha d'estar dins d'uns paràmetres concrets segons la setmana d'embaràs en la que estàs (és una xifra que augmenta dia rere dia a un ritme bestial), així saben aproximadament de quant estàs o bé et poden dir si tens una xifra molt baixa per la setmana en la que hauries d'estar, que pot significar que hi ha algun problema de maduració de l'embrió... Jo per exemple al meu embaràs com que havia controlat ovulació i temperatures i demés, vaig fer un TE el dia de la falta i va surtir +. Vaig anar a la gine i no es veia res (obviament! era massa aviat!!) i em va demanar una beta. Quan va veure la xifra tan baixa va dir que era normal que no es veiés res, que encara era microscòpic... I al cap d'una setmana o deu dies o així, ja vaig tornar i es va veure...
Pel que fa a mi, estic a dia 5 post ovulació... a una setmana de la falta, aproximadament... Oficialment entro en desespero. He pensat que millor marxarem fora el cap de setmana perquè així no tindré la temptació de fer-me TE abans d'hora...
- wendolina81
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bondia nenes!!
Que animado que está este post, que entretenido y agradable!!!
No puedo personalizar porque somos muchas y escribo desde el movil, así que el truco de abrir dos pestañas que explicabais el mes pasado (o el otro, ya no recuerdo) es imposible.....
Yo sigo igual: sin warry de momento, pero vistos mis últimos meses, que se hace de rogar, seguro que me hace la puñeta.
Hoy me voy de vacaciones una semana a Menorca y qué va a pasar.... Pues que seguro que aparece en la playa!!!:(
Si a la vuelta no ha hecho acto de presencia, TE de embarazo al canto. No me quiero obsesionar..... Ayer me enteré que una amiga lo esta pasando muy mal porque llevan muchos meses intentandolo y les está costando un poquito.... Me supo tope de mal por ella, porque la quiero un montón y me gustaría que hicieran puf y lo consiguieran.... Igual que todas nosotras, animo campeonas ya por esas olivetas de agosto!!!!
Síntomas casi ninguno: los pechos con molestias y el estomago algo regirado por momentos.... pero por desgracia cada mes me pasa lo mismo, así que eso no me sirve como síntoma de panxeta...
En fin noies, os iré siguiendo y escribiendo desde el movil cuando pueda y os mantengo informadas.
Abrazos mil
Que animado que está este post, que entretenido y agradable!!!
No puedo personalizar porque somos muchas y escribo desde el movil, así que el truco de abrir dos pestañas que explicabais el mes pasado (o el otro, ya no recuerdo) es imposible.....
Yo sigo igual: sin warry de momento, pero vistos mis últimos meses, que se hace de rogar, seguro que me hace la puñeta.
Hoy me voy de vacaciones una semana a Menorca y qué va a pasar.... Pues que seguro que aparece en la playa!!!:(
Si a la vuelta no ha hecho acto de presencia, TE de embarazo al canto. No me quiero obsesionar..... Ayer me enteré que una amiga lo esta pasando muy mal porque llevan muchos meses intentandolo y les está costando un poquito.... Me supo tope de mal por ella, porque la quiero un montón y me gustaría que hicieran puf y lo consiguieran.... Igual que todas nosotras, animo campeonas ya por esas olivetas de agosto!!!!
Síntomas casi ninguno: los pechos con molestias y el estomago algo regirado por momentos.... pero por desgracia cada mes me pasa lo mismo, así que eso no me sirve como síntoma de panxeta...
En fin noies, os iré siguiendo y escribiendo desde el movil cuando pueda y os mantengo informadas.
Abrazos mil
- lluna_plena
- :: formigueta

- Entrades: 68
- Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola cercadores!!
Ens tornem a trobar per aquí!! gràcies Siberiana per obrir aquest post tant xulo!! a veure si aquest mes cantem forces panxulines!!
Bé doncs, us deixo un cop més les meves dades!!
lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir al màxim de les meves vacances més que merescudes i recuperar les energies perdudes durant aquests últims mesos tant estressants!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: des que vaig deixar les anticonceptives això és un descontrol, però crec haver deduït durant aquests 3 mesos que portem buscant, que duren vora 34 dies, tot i que aquest va per llarg!!
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia i esperant no rebre-la, el 8 d'agost.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera. Aquest és el nostre tercer mes de cerca. Tinc una vida força estressant i sóc una persona molt nerviosa, així doncs ara que estic de vacances espero que sigui el meu moment!! També pateixo d'insomni, i tot i que al principi de cercar vaig decidir deixar la medicació més que res per tenir la consciència tranquil·la, després de dos mesos desastrosos i algun ensurt vaig decidir tornar-hi. El metge m'ha fet un tractament especial per embarassades (o això diu) i de moment em va molt bé. Creuem els dits perquè continuï així de bé i no m'afecti en l'embaràs!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives i em prenc la temperatura diàriament. A part d'això, ens estem arruïnant amb els tests d'embaràs degut al descontrol dels meus cicles i les meves regles raríssimes (la última va durar només un dia i només vaig treure flux marró)!!Aquest cicle també he començat amb els tests d'ovulació a veure si hi ajuden.
Ens tornem a trobar per aquí!! gràcies Siberiana per obrir aquest post tant xulo!! a veure si aquest mes cantem forces panxulines!!
Bé doncs, us deixo un cop més les meves dades!!
lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir al màxim de les meves vacances més que merescudes i recuperar les energies perdudes durant aquests últims mesos tant estressants!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: des que vaig deixar les anticonceptives això és un descontrol, però crec haver deduït durant aquests 3 mesos que portem buscant, que duren vora 34 dies, tot i que aquest va per llarg!!
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia i esperant no rebre-la, el 8 d'agost.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera. Aquest és el nostre tercer mes de cerca. Tinc una vida força estressant i sóc una persona molt nerviosa, així doncs ara que estic de vacances espero que sigui el meu moment!! També pateixo d'insomni, i tot i que al principi de cercar vaig decidir deixar la medicació més que res per tenir la consciència tranquil·la, després de dos mesos desastrosos i algun ensurt vaig decidir tornar-hi. El metge m'ha fet un tractament especial per embarassades (o això diu) i de moment em va molt bé. Creuem els dits perquè continuï així de bé i no m'afecti en l'embaràs!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives i em prenc la temperatura diàriament. A part d'això, ens estem arruïnant amb els tests d'embaràs degut al descontrol dels meus cicles i les meves regles raríssimes (la última va durar només un dia i només vaig treure flux marró)!!Aquest cicle també he començat amb els tests d'ovulació a veure si hi ajuden.
- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia a totesssss!!!
Veig que ja estic apuntada a la llista de cercadores, ja que vinc de juliol i tinc data de NW a l’agost.
Poso les meves dades per apuntar-me oficialment com a cercadora d’agost:
Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar les classes de Zumba a topeeee!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): La Gozadera (ens la posen a Zumba i és molt modivadora!)
Edat dels dos: ja hem posat el 4 al davant…
Cicle de cerca i durada del cicles: 6è cicle. Durada de 35 dies
Nº Fills: 3. S’estan fent grans a gran velocitat i tenim moltes ganes de tenir un nou bebé a casa!
Data NW (importantíssim!): 7 agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: una frase ho resumeix tot: TENIM PRESSA, MOOOLTA PRESSA! Per desgràcia, necessitem paciència, mooolta paciència!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic i oli d’onagra. Faig TO i intentem fer SW quan es pot i ens deixen…
Moment ego: aquest cicle no he aconseguit veure el TO positiu…
Ni tampoc la claraweb…
Merda total.
Hem anat fent pinxitus però totalment a cegues.
En resum, no tinc gaires esperances. Però com que estic en ple desespero, que no faltin el psicosímptomes! Avui mateix he tingut un parell de sensacions de mareig… És que busco símptomes a sota les pedres, no tinc remei!
Ja sé que el camí és llarg i que ningú va dir que fos fàcil… i menys a la meva edat. Però és que estic ja super impacient per aconseguir la meva panxuuuu!
El temps passa inexorablement, van caient els mesos i el TIC TAC del meu rellotge biològic està a un volum per deixar-me sorda!
Ens anem seguint i molta sort a totes, companyes de cerca!

Veig que ja estic apuntada a la llista de cercadores, ja que vinc de juliol i tinc data de NW a l’agost.
Poso les meves dades per apuntar-me oficialment com a cercadora d’agost:
Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar les classes de Zumba a topeeee!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): La Gozadera (ens la posen a Zumba i és molt modivadora!)
Edat dels dos: ja hem posat el 4 al davant…
Cicle de cerca i durada del cicles: 6è cicle. Durada de 35 dies
Nº Fills: 3. S’estan fent grans a gran velocitat i tenim moltes ganes de tenir un nou bebé a casa!
Data NW (importantíssim!): 7 agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: una frase ho resumeix tot: TENIM PRESSA, MOOOLTA PRESSA! Per desgràcia, necessitem paciència, mooolta paciència!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic i oli d’onagra. Faig TO i intentem fer SW quan es pot i ens deixen…
Moment ego: aquest cicle no he aconseguit veure el TO positiu…
Hem anat fent pinxitus però totalment a cegues.
En resum, no tinc gaires esperances. Però com que estic en ple desespero, que no faltin el psicosímptomes! Avui mateix he tingut un parell de sensacions de mareig… És que busco símptomes a sota les pedres, no tinc remei!
Ja sé que el camí és llarg i que ningú va dir que fos fàcil… i menys a la meva edat. Però és que estic ja super impacient per aconseguir la meva panxuuuu!
El temps passa inexorablement, van caient els mesos i el TIC TAC del meu rellotge biològic està a un volum per deixar-me sorda!
Ens anem seguint i molta sort a totes, companyes de cerca!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola, noies, no sabia si apuntar-me perquè estaré fora, però va, que així té més sentit "cotillejar"!
Nom d'usuària: Virolai
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar gelats, que si torno a tenir diabetis ja se m'haurà acabat el dolç!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la meva biblioteca sonora ara es limita a La lluna, la pruna i similars.
Edat dels dos: jo 40 i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle oficial (em va venir la primera regla després de l'embaràs a finals de juny, gairebé tres anys després de l'última!), el cicle anterior em va durar uns 30 dies, més del normal en mi; fins que no em surti un TO positiu no podré començar a calcular una data. De moment no poso dia.
Nº Fills: 1, de 22 mesos
Data NW (importantíssim!): Doncs això, de moment no ho sé. Fins que no sàpiga quan ovulo no ho podré calcular.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vaig tenir 4 avortaments abans que naixés el nostre fill, ens quedàvem embarassats fàcilment però costava que arrelessin. La cinquena va ser la vençuda. Ara aviam si seguim igual de fèrtils, que l'edat no perdona.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent Seidivid des de fa dos mesos, des que va venir-me la primera regla faig tests d'ovulació, que em van anar molt bé les altres vegades que buscàvem embaràs. Quan els TO comencen a marcar-se una mica augmentem el ritme, perquè tenint un nen de vora dos anys no ens sobren les energies precisament!
Bé, aviam si tenim sort totes!! Nosaltres demà marxem a cals sogres, miraré poc l'ordinador, i ja prou feina tindré a fer-me TO dissimuladament!
Però intentaré passar de tant en tant.
Bones vacances a totes les que en feu, i bons desitjos per a totes!
Nom d'usuària: Virolai
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar gelats, que si torno a tenir diabetis ja se m'haurà acabat el dolç!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la meva biblioteca sonora ara es limita a La lluna, la pruna i similars.
Edat dels dos: jo 40 i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle oficial (em va venir la primera regla després de l'embaràs a finals de juny, gairebé tres anys després de l'última!), el cicle anterior em va durar uns 30 dies, més del normal en mi; fins que no em surti un TO positiu no podré començar a calcular una data. De moment no poso dia.
Nº Fills: 1, de 22 mesos
Data NW (importantíssim!): Doncs això, de moment no ho sé. Fins que no sàpiga quan ovulo no ho podré calcular.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vaig tenir 4 avortaments abans que naixés el nostre fill, ens quedàvem embarassats fàcilment però costava que arrelessin. La cinquena va ser la vençuda. Ara aviam si seguim igual de fèrtils, que l'edat no perdona.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent Seidivid des de fa dos mesos, des que va venir-me la primera regla faig tests d'ovulació, que em van anar molt bé les altres vegades que buscàvem embaràs. Quan els TO comencen a marcar-se una mica augmentem el ritme, perquè tenint un nen de vora dos anys no ens sobren les energies precisament!
Bé, aviam si tenim sort totes!! Nosaltres demà marxem a cals sogres, miraré poc l'ordinador, i ja prou feina tindré a fer-me TO dissimuladament!
Però intentaré passar de tant en tant.Bones vacances a totes les que en feu, i bons desitjos per a totes!
- lluna_plena
- :: formigueta

- Entrades: 68
- Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola noies!!
Doncs jo estic en fase de desespero, o com diu la Siberiana, en fase pel·liculera!!jejeje. La veritat és que em fan força mal els mugrons i el pitjor de tot és que m'han començat a sortir grans a la cara com si fos una adolescent!! no pensava que això pogués ser símptoma d'embaràs però vés per on, es veu que si, tot i que no dels més corrents. Però bé, tot i sentir-me com si estés en plena pubertat cada cop que em miro al mirall, trobo que encara porto prou bé el desespero. Deu ser que estic de vacances i faig tantes coses que m'agraden, que amb prou feines hi penso. Les temperatures es mantenen molt altes i suposo que dissabte, que és el dia que en teoria no m'ha de venir la W, em faré el test. Si em pica molt la curiositat potser me'l faig abans, però com que he demanat un regiment de tests per internet d'aquests baratets, no vindrà d'un!!
De fet crec que som unes quantes que tenim data de NW aquesta setmana així que....molta sort a totes!!
Per cert Pichula, he llegit que pateixes d'ansietat i que vas intentar passar l'embaràs sense medicació però no vas poder i que tot i la medicació ara tens un nen preciós. No saps com m'ha ajudat el teu comentari ja que jo pateixo un problema semblant. Jo tinc insomni crònic i després de molts anys medicant-me, quan vam decidir anar a buscar vaig deixar la medicació. Van ser dos mesos terribles. Jo em negava a medicar-me perquè pensava que inevitablement perjudicaria al futur nen/a i no podia amb la meva consciència. Després d'aquest temps i de veure que m'ho passava tant malament (podia passar dies sense dormir absolutament gens), la meva parella em va demanar hora amb el metge i em va trobar una medicació a mida, que ja havia provat amb una companya seva de feina i que li havia anat tot genial. A dia d'avui doncs, i encara sense panxulina m'estic medicant per l'insomni i em trobo la mar de bé, i tot i que no és una cosa de la que em senti orgullosa i que no m'agrada explicar, crec que sense medicació i amb l'estat en que estava, segur que no ho hagués aconseguit mai. M'alegra saber que tu ho vas aconseguir i vull pensar que jo també ho faré i que tot anirà perfecte.
Molts ànims a totes i ens anem informant!!
Doncs jo estic en fase de desespero, o com diu la Siberiana, en fase pel·liculera!!jejeje. La veritat és que em fan força mal els mugrons i el pitjor de tot és que m'han començat a sortir grans a la cara com si fos una adolescent!! no pensava que això pogués ser símptoma d'embaràs però vés per on, es veu que si, tot i que no dels més corrents. Però bé, tot i sentir-me com si estés en plena pubertat cada cop que em miro al mirall, trobo que encara porto prou bé el desespero. Deu ser que estic de vacances i faig tantes coses que m'agraden, que amb prou feines hi penso. Les temperatures es mantenen molt altes i suposo que dissabte, que és el dia que en teoria no m'ha de venir la W, em faré el test. Si em pica molt la curiositat potser me'l faig abans, però com que he demanat un regiment de tests per internet d'aquests baratets, no vindrà d'un!!
De fet crec que som unes quantes que tenim data de NW aquesta setmana així que....molta sort a totes!!
Per cert Pichula, he llegit que pateixes d'ansietat i que vas intentar passar l'embaràs sense medicació però no vas poder i que tot i la medicació ara tens un nen preciós. No saps com m'ha ajudat el teu comentari ja que jo pateixo un problema semblant. Jo tinc insomni crònic i després de molts anys medicant-me, quan vam decidir anar a buscar vaig deixar la medicació. Van ser dos mesos terribles. Jo em negava a medicar-me perquè pensava que inevitablement perjudicaria al futur nen/a i no podia amb la meva consciència. Després d'aquest temps i de veure que m'ho passava tant malament (podia passar dies sense dormir absolutament gens), la meva parella em va demanar hora amb el metge i em va trobar una medicació a mida, que ja havia provat amb una companya seva de feina i que li havia anat tot genial. A dia d'avui doncs, i encara sense panxulina m'estic medicant per l'insomni i em trobo la mar de bé, i tot i que no és una cosa de la que em senti orgullosa i que no m'agrada explicar, crec que sense medicació i amb l'estat en que estava, segur que no ho hagués aconseguit mai. M'alegra saber que tu ho vas aconseguir i vull pensar que jo també ho faré i que tot anirà perfecte.
Molts ànims a totes i ens anem informant!!

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
moment ego total!!!!!!!!!!
Noies, us escric per dir-vos que ja començo a estar nerviosa!!!!!!!!!
La data de NW era ahir... però com que de vegades triga una mica més em vull esperar... el que passa es que ni tant sols noto les típiques molèsties abans de que vingui... i ja m'estic emocionant! no em vull avançar als aconteixements per si després no és la panxa!
Em penso que demà o demà passat ja faré TE! a vera si tinc una col de juliol arrelada o una oliva d'agost!
Noies, us escric per dir-vos que ja començo a estar nerviosa!!!!!!!!!
La data de NW era ahir... però com que de vegades triga una mica més em vull esperar... el que passa es que ni tant sols noto les típiques molèsties abans de que vingui... i ja m'estic emocionant! no em vull avançar als aconteixements per si després no és la panxa!
Em penso que demà o demà passat ja faré TE! a vera si tinc una col de juliol arrelada o una oliva d'agost!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bona nit!
Passava per saludar i per veure què tal anàveu... em teniu aquí "menjant crispetes" amb tants desesperos que van marxar del juliol a l'agost i esperant que canteu positiu tooootes
Siberiana, seràs una jefa estupenda, n'estic segura. Espero que cantis molts positius aquest mes!
Cassiopea, creuo els dits per tu! Fes-me companyia per l'abril
El pipi sobretot de primera hora del matí (recordo el meu primer TE, a les 6am pinxant com una boja jejeje), molta sort!!!!
Wendolina, porta'ns un bon record de Mallorca i canta amb força la teva panxa!!!!
Lluna plena, per mi els granets han estat símptoma de embaràs, així que... SOOOOOORT
Us desitjo, a totes, molta sort en aquest mes que tot just comença. Sigueu positives, practiqueu molt i, sobretot, sigueu felices durant la cerca
Aniré passant de tant en tant per veure com aneu, quines ganes de tindre companyia i que algú obri el post 
Passava per saludar i per veure què tal anàveu... em teniu aquí "menjant crispetes" amb tants desesperos que van marxar del juliol a l'agost i esperant que canteu positiu tooootes
Siberiana, seràs una jefa estupenda, n'estic segura. Espero que cantis molts positius aquest mes!
Cassiopea, creuo els dits per tu! Fes-me companyia per l'abril
El pipi sobretot de primera hora del matí (recordo el meu primer TE, a les 6am pinxant com una boja jejeje), molta sort!!!! Wendolina, porta'ns un bon record de Mallorca i canta amb força la teva panxa!!!!
Lluna plena, per mi els granets han estat símptoma de embaràs, així que... SOOOOOORT

Us desitjo, a totes, molta sort en aquest mes que tot just comença. Sigueu positives, practiqueu molt i, sobretot, sigueu felices durant la cerca
Aniré passant de tant en tant per veure com aneu, quines ganes de tindre companyia i que algú obri el post 
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola,
No hi ha millor manera de dir-ho "fase desespero". Al principi em va fer gràcia, ara m'hi sento molt identificada i molt ben acompanyada també.
Jo he d'esperar al dia 7 i estic doblement nerviosa, perquè el dia 5 començava un tractament per l'orella i avui el meu gine m'ha dit q no el puc fer fins no estar segura de no estar embarassada, m'ha dit que faci analitica de sang, però em sembla que no ho faré, perquè si dòna positiu anulo les visites (són 8 sessions) i si dóna negatiu....potser també...pot ser fals negatiu, tindré el dubte perquè encara és molt d'hora, no? Què en penseu?
No hi ha millor manera de dir-ho "fase desespero". Al principi em va fer gràcia, ara m'hi sento molt identificada i molt ben acompanyada també.
Jo he d'esperar al dia 7 i estic doblement nerviosa, perquè el dia 5 començava un tractament per l'orella i avui el meu gine m'ha dit q no el puc fer fins no estar segura de no estar embarassada, m'ha dit que faci analitica de sang, però em sembla que no ho faré, perquè si dòna positiu anulo les visites (són 8 sessions) i si dóna negatiu....potser també...pot ser fals negatiu, tindré el dubte perquè encara és molt d'hora, no? Què en penseu?
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia cercadores!
No puc personalitzar,estic en modo soso i amb poca cobertura. Per llegir-vos quan sóc al poble he de pujar a la terrassa. Aquí estem fatal de cobertura, compensa però. Poder sentir als ocellets i contemplar les vistes del castell d'aquest indret.
Estic en fase peliculera, en principi avui és el dia de NW.Per ara no ha fet acte de presència.Com que tinc ovaris poliquístics, vaig fer pocs deures i aquest cop vaig passar de TO, no em vull fer massa il.lusions.
Ja us aniré informant.
Que passeu un bon dia!
No puc personalitzar,estic en modo soso i amb poca cobertura. Per llegir-vos quan sóc al poble he de pujar a la terrassa. Aquí estem fatal de cobertura, compensa però. Poder sentir als ocellets i contemplar les vistes del castell d'aquest indret.
Estic en fase peliculera, en principi avui és el dia de NW.Per ara no ha fet acte de presència.Com que tinc ovaris poliquístics, vaig fer pocs deures i aquest cop vaig passar de TO, no em vull fer massa il.lusions.
Ja us aniré informant.
Que passeu un bon dia!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
edoimaeti ha escrit:Hola,
No hi ha millor manera de dir-ho "fase desespero". Al principi em va fer gràcia, ara m'hi sento molt identificada i molt ben acompanyada també.
Jo he d'esperar al dia 7 i estic doblement nerviosa, perquè el dia 5 començava un tractament per l'orella i avui el meu gine m'ha dit q no el puc fer fins no estar segura de no estar embarassada, m'ha dit que faci analitica de sang, però em sembla que no ho faré, perquè si dòna positiu anulo les visites (són 8 sessions) i si dóna negatiu....potser també...pot ser fals negatiu, tindré el dubte perquè encara és molt d'hora, no? Què en penseu?
A dos dies de la falta no sé si un anàlisi de sang podria donar un fals negatiu... Jo crec que ja seria molt molt fiable... Si de cas, podries moure les visites per a més endavant i esperar a tenir una confirmació certa... No sé si pots...
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Zenda75 ha escrit:Bon dia cercadores!
No puc personalitzar,estic en modo soso i amb poca cobertura. Per llegir-vos quan sóc al poble he de pujar a la terrassa. Aquí estem fatal de cobertura, compensa però. Poder sentir als ocellets i contemplar les vistes del castell d'aquest indret.
Estic en fase peliculera, en principi avui és el dia de NW.Per ara no ha fet acte de presència.Com que tinc ovaris poliquístics, vaig fer pocs deures i aquest cop vaig passar de TO, no em vull fer massa il.lusions.
Ja us aniré informant.
Que passeu un bon dia!
Ohhh!!! Gaudeix!!!! I no hi pensis!! Molta sort!!
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola, guapes!
Un parell de dies sense poder passar per aquí... i ja som un munt més! Que bé! El problema és que fins d'aquí uns dies no podré afegir les noves cercadores al post inicial perquè em connecto des del mòbil quan puc pillar wifi o una mini ratlleta de cobertura enfilada al capdamunt d'una pedra
Però què veig? Un parell de desesperos que apunten a panxu?
Si es confirmen hauré de robar-li el portàtil al siberiano un dia que siguem a un cafè amb wifi i fer una cantada en condicions!!! De moment us envio molts pepos i energies positives perquè les vostres olivetes s'aferrin bé.
Mode ego: a mi aquesta desconnexió tan radical m'està anant molt bé, i a ell encara més. Les últimes setmanes havien estat molt estressants, i ho necessitàvem. La SW no va ser tan activa com hauríem volgut, perquè ell va ser fora, i després estava esgotat i agobiat. Sentia molt la pressió de "complir" i fer diana, i veure'l així em va entristir. Vam tenir una conversa llarga per posar les coses a lloc, i li vaig dir que no volia que ens agobiéssim, que quan hagués d'arribar la panxu ja arribaria, que jo el que volia era que gaudíssim del camí i d'estar junts com fins ara, sense pressions. És difícil, perquè tots dos tenim moltes ganes de ser pares, però sembla que de moment ho estem aconseguint. Ja ha passat la SW, i per ara desespero zero i moments en parella molt bonics
És difícil que haguem encertat, però mai se sap. N'hi ha moltes que han aconseguit panxu el mes que menys s'ho esperaven, així que ens mantindrem positius.
Una abraçada per totes, i a veure si puc tornar a connectar-me aviat i personalitzar una mica
Un parell de dies sense poder passar per aquí... i ja som un munt més! Que bé! El problema és que fins d'aquí uns dies no podré afegir les noves cercadores al post inicial perquè em connecto des del mòbil quan puc pillar wifi o una mini ratlleta de cobertura enfilada al capdamunt d'una pedra
Però què veig? Un parell de desesperos que apunten a panxu?
Si es confirmen hauré de robar-li el portàtil al siberiano un dia que siguem a un cafè amb wifi i fer una cantada en condicions!!! De moment us envio molts pepos i energies positives perquè les vostres olivetes s'aferrin bé.Mode ego: a mi aquesta desconnexió tan radical m'està anant molt bé, i a ell encara més. Les últimes setmanes havien estat molt estressants, i ho necessitàvem. La SW no va ser tan activa com hauríem volgut, perquè ell va ser fora, i després estava esgotat i agobiat. Sentia molt la pressió de "complir" i fer diana, i veure'l així em va entristir. Vam tenir una conversa llarga per posar les coses a lloc, i li vaig dir que no volia que ens agobiéssim, que quan hagués d'arribar la panxu ja arribaria, que jo el que volia era que gaudíssim del camí i d'estar junts com fins ara, sense pressions. És difícil, perquè tots dos tenim moltes ganes de ser pares, però sembla que de moment ho estem aconseguint. Ja ha passat la SW, i per ara desespero zero i moments en parella molt bonics
Una abraçada per totes, i a veure si puc tornar a connectar-me aviat i personalitzar una mica
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Bon dia a totes!!! Esperem q es vagin confirmant panxus!!! Jo estic en modo pel.liculero a mes no poder...em faig rabia a mi mateixa de pensar q el q sento ho estigui provocant jo....em noto inflada mal de mugrons poc fluxe amb ardor d'estomag..i si acaba en w voldra dir q estic com una regadora....tant tinc moments q penso q es panxu com moments q no ho es....estic bastant desesperada i encara queda....
- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★
Hola cercadores!!
M'infiltro un moment per saludar-vos i donar-vos molts ànims!! I perquè us enyoro...
Molt xulo aquest post d'agost, Siberiana! I, per cert, tens raó amb el que dius: el mes que menys t'ho esperes pots tenir panxu. Almenys per a nosaltres ha estat així! Molts PEPOS, doncs, i no perdis l'esperança!
Veig que hi ha uns quants desesperos que fan molt bona pinta... Cristineta86, Zenda75, Cassiopea, creuo els dits per vosaltres!!!
Edoimaeti, sobre això que dius jo només sé que l'hormona d'embaràs es detecta abans a la sang que a l'orina, i poden saber de quan estàs en cas que t'hagis quedat embarassada, depenent de la quantitat d'hormona que trobin. O sigui que jo crec que sí que te'n pots refiar!
Ir26, jo també miro cada dia si algú ha obert el post d'Abril 2016! Tu no t'hi animes...? Jo encara no vull fer-me il·lusions del tot perquè estic de molt poquet, i com que ja vaig passar un avortament... Però en fi, intento ser positiva! A veure si aviat ens expliquem la vida a l'altra banda!
Noies, molta molta sort a totes!! Aprofiteu les vacancetes per relaxar-vos, cuidar-vos i fer molts pinxitus!!
Fins aviat!
M'infiltro un moment per saludar-vos i donar-vos molts ànims!! I perquè us enyoro...
Molt xulo aquest post d'agost, Siberiana! I, per cert, tens raó amb el que dius: el mes que menys t'ho esperes pots tenir panxu. Almenys per a nosaltres ha estat així! Molts PEPOS, doncs, i no perdis l'esperança!
Veig que hi ha uns quants desesperos que fan molt bona pinta... Cristineta86, Zenda75, Cassiopea, creuo els dits per vosaltres!!!
Edoimaeti, sobre això que dius jo només sé que l'hormona d'embaràs es detecta abans a la sang que a l'orina, i poden saber de quan estàs en cas que t'hagis quedat embarassada, depenent de la quantitat d'hormona que trobin. O sigui que jo crec que sí que te'n pots refiar!
Ir26, jo també miro cada dia si algú ha obert el post d'Abril 2016! Tu no t'hi animes...? Jo encara no vull fer-me il·lusions del tot perquè estic de molt poquet, i com que ja vaig passar un avortament... Però en fi, intento ser positiva! A veure si aviat ens expliquem la vida a l'altra banda!
Noies, molta molta sort a totes!! Aprofiteu les vacancetes per relaxar-vos, cuidar-vos i fer molts pinxitus!!
Fins aviat!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















