Dubte lactància a demanda
Dubte lactància a demanda
Hola, noies!
Tinc un dubte que potser és una mica absurd però fa dies que li dóno voltes.
La meva nena té ara tres setmanes i des del començament faig lactància a demanda, és a dir que quan veig que es llepa les mans o fa cops de cap contra el meu pit li ofereixo i sempre s'hi enganxa. El meu dubte és: si agafa el pit només per relaxar-se, pot ser que mengi encara que estigui tipa i ella mageixa afartar-se o ella s'autoregula d'alguna manera?
Gràcies!
Tinc un dubte que potser és una mica absurd però fa dies que li dóno voltes.
La meva nena té ara tres setmanes i des del començament faig lactància a demanda, és a dir que quan veig que es llepa les mans o fa cops de cap contra el meu pit li ofereixo i sempre s'hi enganxa. El meu dubte és: si agafa el pit només per relaxar-se, pot ser que mengi encara que estigui tipa i ella mageixa afartar-se o ella s'autoregula d'alguna manera?
Gràcies!
Re: Dubte lactància a demanda
Bones! Enhorbona per la recent maternitat!
He donat pit als dos fills i sempre m'han dit que ells s'autorregulen. A vegades no tenen gana, només set i per això mamen poc, perquè al principi només és aigua.
També pot ser que només es relaxi, però crec que és petita per utilitzar-lo de xumet. Almenys els meus no ho van fer fins que no van ser més grans!
He donat pit als dos fills i sempre m'han dit que ells s'autorregulen. A vegades no tenen gana, només set i per això mamen poc, perquè al principi només és aigua.
També pot ser que només es relaxi, però crec que és petita per utilitzar-lo de xumet. Almenys els meus no ho van fer fins que no van ser més grans!
Jo fa tres setmanes també que faig lME i crec que quan estan nerviosos el que fan és fer "succió no nutritiva", és a dir xuclen per calmar l'ansietat (el que farien amb un xumet) i crec que llavors no els hi surt llet o molt poca.
Ai, espero que m'hagis entès, no sé si m'he explicat molt bé... Sinó alguna de les expertes t'ho explicarà millor
Ai, espero que m'hagis entès, no sé si m'he explicat molt bé... Sinó alguna de les expertes t'ho explicarà millor

Els dos signes que descrius son senyals de gana, aixi que fas be de posar-lo al pit. La succió no nutritiva la solen fer quan ja están tips.
Hola! També has de tenir en compte les crisis de lactància. Per exemple cap a la tercera setmana n'hi ha una. Veuràs que la seva demanda és constant i pensaràs que es queda amb gana pq demana molt. I de fet no és que passi gana,sinó que estimula el pit per augmentar la producció.
Sort!
Sort!
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Gràcies per les vostres respostes! :)
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Bones!
jo també penso que està estimulant el pit perquè augmenti la producció. Ah! jo amb el temps vaig descobrir que l'Isaac és mal dormidor, i que el pit el servia i el serveix per relaxar-lo per dormir (o intentar-ho almenys...) o sigui que tot pot ser.
El que sí que està clar és que si s'hi enganxa alguna cosa és. És pesadet però és important, i poc a poc s'anirà millorant!
Una abraçada,
Anna Maria
jo també penso que està estimulant el pit perquè augmenti la producció. Ah! jo amb el temps vaig descobrir que l'Isaac és mal dormidor, i que el pit el servia i el serveix per relaxar-lo per dormir (o intentar-ho almenys...) o sigui que tot pot ser.
El que sí que està clar és que si s'hi enganxa alguna cosa és. És pesadet però és important, i poc a poc s'anirà millorant!
Una abraçada,
Anna Maria
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Per cert, no hi ha cap pregunta que sigui tonta, totes tenen la seva importància. Tu pregunta, pregunta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |