♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Elantris, m'encanta la teva gràfica!!!
L'has deixat súper mona!!!!!! I ànims, que ja s'acaba el desespero...
Per cert, Dayna, què faràs avui si no toca pinxitu, i estàs que et puges per les parets?
Hauràs de sortir a córrer per desfogar-te!
L'has deixat súper mona!!!!!! I ànims, que ja s'acaba el desespero...
Per cert, Dayna, què faràs avui si no toca pinxitu, i estàs que et puges per les parets?
Hauràs de sortir a córrer per desfogar-te!

Nightygt signa si vols al meu treball i li plantifico al profe la foto del teu positiu a la portada... jajajaja! Potser així em puja la nota! És un curs de formació del professorat imposat i molt avorrit... és el que té la concertada :-(
Elantris fiuuuuuuuu fiuuuuuuuu! Aquesta gràfica si que mola. I ja veuràs com molarà quan en un parell de dies es dispari la tempe!
Elantris fiuuuuuuuu fiuuuuuuuu! Aquesta gràfica si que mola. I ja veuràs com molarà quan en un parell de dies es dispari la tempe!

http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Doncs Nightygt, per començar val a dir que he intentat agafar per banda al Daynot i m'ha sortit amb que millor es reserva per demà a veure si el TO comença a donar senyals i blablaba... i clar, no vull acabar amb una SW finiquitada prematurament per esgotament de reserves... així que res! M'hagués anat genial una sessió de running o zumba però estic enfeinadíssima amb el curs aquest i amb les recuperacions de primer trimestre i... em veig la nit corregint exàmens de mates o llegint Sociologia de la Religió. Molt sexy tot plegat...
arrrrrrggggg vull pinxitoooooooooooo!
(Demà us llevareu i mirareu a veure si he apuntat pinxito al final, que us conec, jajajajaja!)
arrrrrrggggg vull pinxitoooooooooooo!
(Demà us llevareu i mirareu a veure si he apuntat pinxito al final, que us conec, jajajajaja!)

Dayna, doncs si el Daynot vol guardar forces per demà, que s'ho curri d'una altra manera... no sé si m'explico! hahahahaha
Guapes, us vaig seguint encara que no comenti, que estic una mica per l'arrastre (sort de les drogues legals anti nàusees!), i he de dir que... estic ensumant moltes futures panxus!

Guapes, us vaig seguint encara que no comenti, que estic una mica per l'arrastre (sort de les drogues legals anti nàusees!), i he de dir que... estic ensumant moltes futures panxus!

Esteu al pou! Em pixu amb vosaltres!
Dayna, la siberiana té raó.
Apa, jo feina feta i bona nit!!
Dayna, la siberiana té raó.
Apa, jo feina feta i bona nit!!
Si t'expliques si, Siberiana... però no el tinc gaire motivat (apalancat al sofà mentre jo corregeixo exàmens)... em sembla que em queden dues opcions: m'espero a demà o em faig un selfie! jajajajajajajajajajaja
Olotina cames ben tancadetes i que no s'escapi ni un! jajajaja
Olotina cames ben tancadetes i que no s'escapi ni un! jajajaja

Bon diaaaa!!
Tempe a 36.6 encara.
Dayna al final que? hi va haver tema???
Olotina ja pots baixar les cames! que et pujarà la sang al cap! ;)
La sibi és la que te més bones idees! Feu-li cas!
Night, a tu no et tocava un dia d'aquests??
Tempe a 36.6 encara.
Dayna al final que? hi va haver tema???
Olotina ja pots baixar les cames! que et pujarà la sang al cap! ;)
La sibi és la que te més bones idees! Feu-li cas!
Night, a tu no et tocava un dia d'aquests??
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
jajajajajajaja me meo con vosotras....
¿y qué les ocurre a los maromos que tenéis que irles detrás? ¡¡ metedles maca hasta en el café!! jajajajaja estos hombres....ainsss
Nosotros también hemos empezado los deberes, y haremos, si sale bien, dos semanas de SW....aunque de momento no ovulo, ni sube tempe, ni tengo nada de flujo......así que el ovulito queda lejos pero.....como pueden vivir hasta 5 días dentro nuestro, pues a irlos acumulando jijiji, que cuando salga se sienta rodeado y se rinda :P
Night, eres la siguiente en NW no? cómo llevas el desespero?
Lagreta.... mucho ánimo con los síntomas :) ¿habéis contado algo a alguien? o sólo lo sabéis vosotros?
Yo hoy estoy un pelín mejor..... ayer fue un día horrible y perdí la cuenta de las veces que acabé llorando.... Supongo que necesitaba hacerlo, me había comido todo solita y me había hecho la fuerte tras los dos abortos y al final he petado.... así que me iré dando tiempo emocional, y si me apetece quedarme en la cama un día, pues lo haré y arreando...(es lo que tiene ser autónoma y poder currar desde casa si hay problemas)...
Me ayuda mucho iros leyendo..... pq es como si fuera de este foro, nadie entendiese tanto lo que estamos pasando....y son momentos en los qu necesitas, aparte de cariño....comprensión...
¡Gracias por estar ahí !
¿y qué les ocurre a los maromos que tenéis que irles detrás? ¡¡ metedles maca hasta en el café!! jajajajaja estos hombres....ainsss
Nosotros también hemos empezado los deberes, y haremos, si sale bien, dos semanas de SW....aunque de momento no ovulo, ni sube tempe, ni tengo nada de flujo......así que el ovulito queda lejos pero.....como pueden vivir hasta 5 días dentro nuestro, pues a irlos acumulando jijiji, que cuando salga se sienta rodeado y se rinda :P
Night, eres la siguiente en NW no? cómo llevas el desespero?
Lagreta.... mucho ánimo con los síntomas :) ¿habéis contado algo a alguien? o sólo lo sabéis vosotros?
Yo hoy estoy un pelín mejor..... ayer fue un día horrible y perdí la cuenta de las veces que acabé llorando.... Supongo que necesitaba hacerlo, me había comido todo solita y me había hecho la fuerte tras los dos abortos y al final he petado.... así que me iré dando tiempo emocional, y si me apetece quedarme en la cama un día, pues lo haré y arreando...(es lo que tiene ser autónoma y poder currar desde casa si hay problemas)...
Me ayuda mucho iros leyendo..... pq es como si fuera de este foro, nadie entendiese tanto lo que estamos pasando....y son momentos en los qu necesitas, aparte de cariño....comprensión...
¡Gracias por estar ahí !

http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Arcoris que se rinda. Qué risa, pobre ovulito. Falta l'emoticono del ninu que plora de riure, li hem de demanar a en Toni. Me alegro que te hayas levantado millor. Les autònomes som l'espècie més forta així que amunt aquests ànims :)
A mi m'ha pujat la tempe. Després faré TO a veure què, però en principi encara és probably not fertile segons FF.
Però com surti + el dia de descans ens el passarem per un lloc

A mi m'ha pujat la tempe. Després faré TO a veure què, però en principi encara és probably not fertile segons FF.
Però com surti + el dia de descans ens el passarem per un lloc

elantris quina gràfica més cuqui cuqui t'ha quedat! ara ja no és el shambala i és més el tomahawk (l'stampida dels nens jaja).
cuchu guapa és normal que hagis petat! dos aborts és una cosa que ha de fer mal i encara que fos d'hora no vol dir que no hagi estat una pèrdua terrible. encara s'ha de fer molta pedagogia sobre el tema així que tu has de fer el que el teu cos cor i ment necessitin fins que et sentis recuperada! espero de debò que aconsegueixis la panxa ben aviat i que tot surti moltbé! teniu dos angelets al cel que segur que enviaran molta força al tercer pq es quedi amb vosaltres!
jo bé! son i nàusees i amb ganes de l'eco del 22 i en general de passar el primer trimestre! ho saben els nostres pares i la seva germana i cunyat, una companya de feina meva (a la feina encara no ho vull dir així que si un dia em trobés malament ella em cobriria) i els amics de tota la vida amb qui vam passar el cap d'any (era impossible dissimular que no bevés, a part que ja ho sospitaven). a més a més una de les parelles viuen a estats units i així tb els ho dèiem en persona que també ens feia il.lusió! jo ho diria ja a tothom però no sé... prefereixo esperar encara que costi!!
dayna espero que tu i la líbido no estigueu enfilades per les parets jajajaja
cuchu guapa és normal que hagis petat! dos aborts és una cosa que ha de fer mal i encara que fos d'hora no vol dir que no hagi estat una pèrdua terrible. encara s'ha de fer molta pedagogia sobre el tema així que tu has de fer el que el teu cos cor i ment necessitin fins que et sentis recuperada! espero de debò que aconsegueixis la panxa ben aviat i que tot surti moltbé! teniu dos angelets al cel que segur que enviaran molta força al tercer pq es quedi amb vosaltres!
jo bé! son i nàusees i amb ganes de l'eco del 22 i en general de passar el primer trimestre! ho saben els nostres pares i la seva germana i cunyat, una companya de feina meva (a la feina encara no ho vull dir així que si un dia em trobés malament ella em cobriria) i els amics de tota la vida amb qui vam passar el cap d'any (era impossible dissimular que no bevés, a part que ja ho sospitaven). a més a més una de les parelles viuen a estats units i així tb els ho dèiem en persona que també ens feia il.lusió! jo ho diria ja a tothom però no sé... prefereixo esperar encara que costi!!
dayna espero que tu i la líbido no estigueu enfilades per les parets jajajaja
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
Bona día noies!!!
Que us enrecordeu de mi? Jejejee Amb alguna de vosaltres he compartit grup de cercadores i de grafiqueres i fa uns mesos havia decidit fer un paron pero poder desconnectar del tema embaràs. Doncs ja us puc dir... QUE EL MEU + HA ARRIBAT!!
Ha sigut al últim mes abans de començar amb IA i després de 27 cicles de cerca. Estem molt contents i encara estem en un núvol.
Només volia celebrar-ho amb vosaltres i que veieu que, tot i que es faci esperar, el + arriba!!
Espero veure-us en breu a mamis de setembre i que poguem viure juntes aquests moments!!
Un petonàs a totes i perdoneu el modo ego total!
Que us enrecordeu de mi? Jejejee Amb alguna de vosaltres he compartit grup de cercadores i de grafiqueres i fa uns mesos havia decidit fer un paron pero poder desconnectar del tema embaràs. Doncs ja us puc dir... QUE EL MEU + HA ARRIBAT!!

Ha sigut al últim mes abans de començar amb IA i després de 27 cicles de cerca. Estem molt contents i encara estem en un núvol.
Només volia celebrar-ho amb vosaltres i que veieu que, tot i que es faci esperar, el + arriba!!
Espero veure-us en breu a mamis de setembre i que poguem viure juntes aquests moments!!
Entro en modo ràpid-soso-ego i al vespre personalitzo: no hi va haver tema... ni junts, ni a càrrec d'ell ni selfie... jajajaja! Em vaig liar a corregir examens de mates de recuperació i per quan vaig acabar m'havien passat les ganes... jajajajajaja!
Això si! Avui toca! Vaig a prendr'em la segona dosi de maca! Yeahhh!
Això si! Avui toca! Vaig a prendr'em la segona dosi de maca! Yeahhh!

Ostres!!!
Just ahir repassava els posts anics de cercadores per veure qui havia quan vaig començar la cerca i vaig estar una estona donant-li voltes a on carat s'havia posat la Lleona.
No recordava que us havieu deixat un temps i avui miro i : TAXAN!
Sóc bruixa!
MOLTISSImeeeeeeeeeeeeeSSSSSSSSSSsssssssssssss
FelicitttatttttttttsssssssssssSSSSSSSSsssssssssssss Lleona!!!!!!!!!!!!
Just ahir repassava els posts anics de cercadores per veure qui havia quan vaig començar la cerca i vaig estar una estona donant-li voltes a on carat s'havia posat la Lleona.
No recordava que us havieu deixat un temps i avui miro i : TAXAN!
Sóc bruixa!
MOLTISSImeeeeeeeeeeeeeSSSSSSSSSSsssssssssssss
FelicitttatttttttttsssssssssssSSSSSSSSsssssssssssss Lleona!!!!!!!!!!!!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
lleona moltes felicitats!!!
es fantastic......viam si tinc la mateixa sort...i un cicle abans de començar el RA....m'hi quedo
jejejej ho he sentit a tanta gent.....viam viam.....seguiexo per aquest post....
Elantris ara si es una grafiqueta bonica.....jejejejejej esperem que tingui un final tambe boniquet
Arco......cuca em sap greu el que etas passant....ets una persona forta aixì es nota, pero pplorar va molt be!! TOT FORA!
Dayna busca la motivació del maromo on sigui...que despres passa el
i tot son remordiments de perque no vam pinxutejar.....
olotina ja ens dius que ha sortit en el TO
aixxx tinc memoria de peix, pero he aprofitat que tenia un momentet per donar senyals de vida!! estic nerviosa pel resultat del semino dle yuyo.....aixxxxxx que surti beeeeee sispliiiiiiii!!!!

es fantastic......viam si tinc la mateixa sort...i un cicle abans de començar el RA....m'hi quedo
jejejej ho he sentit a tanta gent.....viam viam.....seguiexo per aquest post....
Elantris ara si es una grafiqueta bonica.....jejejejejej esperem que tingui un final tambe boniquet
Arco......cuca em sap greu el que etas passant....ets una persona forta aixì es nota, pero pplorar va molt be!! TOT FORA!
Dayna busca la motivació del maromo on sigui...que despres passa el
i tot son remordiments de perque no vam pinxutejar.....
olotina ja ens dius que ha sortit en el TO
aixxx tinc memoria de peix, pero he aprofitat que tenia un momentet per donar senyals de vida!! estic nerviosa pel resultat del semino dle yuyo.....aixxxxxx que surti beeeeee sispliiiiiiii!!!!

Lleona ha escrit:Bona día noies!!!
Només volia celebrar-ho amb vosaltres i que veieu que, tot i que es faci esperar, el + arriba!!![]()
Espero veure-us en breu a mamis de setembre i que poguem viure juntes aquests moments!!![]()
Entro en modo súper soso ràpid per dir que jo sí et recordava Lleona, i estic molt molt contenta que hagis vist el teu positiu, i abans de començar IA!! Gaudeix moltíssim del teu embaràs! T'ho mereixes :)
Hola grafiqueres!
Com sempre us vaig seguint des de l'ombra.... A principis d'any vam anar al gine per parlar de la cerca i perquè ja fa un any que ens vam posar i encara no hem tingut sort. Em va fer revisió, citologia i ens ha enviat proves de fertilitat. Tornem a tenir visita al febrer pels resultats de tots dos.
Estic bastant tranquil·la, no puc parar de pensar en si sortirà alguna cosa alterada o no, per una part que no pot ser perquè ja tenim una filla, per altra que potser hi ha alguna cosa petita i també penso que potser és tot psicològic i no hem tingut sort... en fi que ja veieu el plan
almenys em vaig sentir que no estava boja ni obsessionada perquè és el que et diu tothom, que no hi pensis, que és el coco, que quan no hi pensi em quedaré,.... però coi, com es fa això de no pensar-hi? Jo ja intento estar tranquil·la i fa un parell de cicles que estic millor però en fi...
Ara toca esperar que torni a baixar la warry per fer les proves i a veure. Continuaré seguint-vos, espero que tingueu totes molta sort!!
Com sempre us vaig seguint des de l'ombra.... A principis d'any vam anar al gine per parlar de la cerca i perquè ja fa un any que ens vam posar i encara no hem tingut sort. Em va fer revisió, citologia i ens ha enviat proves de fertilitat. Tornem a tenir visita al febrer pels resultats de tots dos.
Estic bastant tranquil·la, no puc parar de pensar en si sortirà alguna cosa alterada o no, per una part que no pot ser perquè ja tenim una filla, per altra que potser hi ha alguna cosa petita i també penso que potser és tot psicològic i no hem tingut sort... en fi que ja veieu el plan
almenys em vaig sentir que no estava boja ni obsessionada perquè és el que et diu tothom, que no hi pensis, que és el coco, que quan no hi pensi em quedaré,.... però coi, com es fa això de no pensar-hi? Jo ja intento estar tranquil·la i fa un parell de cicles que estic millor però en fi...
Ara toca esperar que torni a baixar la warry per fer les proves i a veure. Continuaré seguint-vos, espero que tingueu totes molta sort!!

MOLTES FELICITATS LLEONAAAA!!
27 mesos...jod**!! si tu no t'ho mereixies no s'ho mereix ningú. Les vostres panxus fan una il·lusió especial :)
el meu TO negatiu, però segueix sent aviat.
Aquest finde és el cumple del maromo i és quan en teoria he d'ovular. Seria bonic fer el cigronet el dia del seu aniversari no?
petonassos per totes!
27 mesos...jod**!! si tu no t'ho mereixies no s'ho mereix ningú. Les vostres panxus fan una il·lusió especial :)
el meu TO negatiu, però segueix sent aviat.
Aquest finde és el cumple del maromo i és quan en teoria he d'ovular. Seria bonic fer el cigronet el dia del seu aniversari no?
petonassos per totes!
lleeeooonaaaa moltes felicitaaats quina iluuu! t'aniré seguint a mares de setembre!
una super abraçada per les lluitadores yuyu i dama10! no us reuniu boniquees!!
una super abraçada per les lluitadores yuyu i dama10! no us reuniu boniquees!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Noies, perdoneu la pregunta i que sigui tan explícita...crec que tinc CW però no sé si ho estic confonent amb "tot lo que escup el maromo", m'explico? Com ho diferencieu?
Olotina guapi... jo no et puc ajudar gaire, encara no he aconseguit diferenciar bé el meu claraweb. Si busques imatges a google (fliparies del que surt) veuràs que ha de ser com gelatinós transparent. Lo del "maromo" jo diria que sol ser més cremós, com més opac-blanquinós i la claraweb és més transparent... no sé si m'explico...
Quin temita per abans de sopar... jajajajajajajaja
Quin temita per abans de sopar... jajajajajajajaja

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |