Muface- DKV
- Hellobaby16
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:21 am
Muface- DKV
Hola a tothom!
Obro aquest tema perquè no he trobat cap informació al fòrum sobre això. Sóc de DKV-Muface i m'agradaria saber si algú ha donat a llum a l'Hospital Sant Joan de Déu, ja que no hi ha manera de que m'informin si puc anar allà o no.
Gràcies!
Obro aquest tema perquè no he trobat cap informació al fòrum sobre això. Sóc de DKV-Muface i m'agradaria saber si algú ha donat a llum a l'Hospital Sant Joan de Déu, ja que no hi ha manera de que m'informin si puc anar allà o no.
Gràcies!
Re: Muface- DKV
Hola,
jo no ho he fet perque no visc a Barcelona, però tinc una companya de feina que sí que ho ha fet i, com tu, és de DKV-Muface, si vols li puc preguntar com ho va fer, però crec recordar que només va trucar a Muface i ja està!!
A veure si tu també tens sort i ho pots arreglar aviat!
jo no ho he fet perque no visc a Barcelona, però tinc una companya de feina que sí que ho ha fet i, com tu, és de DKV-Muface, si vols li puc preguntar com ho va fer, però crec recordar que només va trucar a Muface i ja està!!
A veure si tu també tens sort i ho pots arreglar aviat!
- Hellobaby16
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dc. maig 25, 2016 11:21 am
Re: Muface- DKV
Hola moontsee!
Ja vaig trucar i no sabien dir-me res... vaig acabar marejada d'un telèfon a un altre :(
SI li pots preguntar em faries un gran favor, gràcies!!

Ja vaig trucar i no sabien dir-me res... vaig acabar marejada d'un telèfon a un altre :(
SI li pots preguntar em faries un gran favor, gràcies!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |