Llibre sobre l'etapa dels 2-3 anys
Llibre sobre l'etapa dels 2-3 anys
Hola gent!
Em recomaneu lectures sobre el desenvolupament en nens/es de 2 anys en amunt?
Estem en plena etapa de rebequeries, pors, reptes i "no" per tot però també super xerraires, petonera i còmplices...
Gràcies!
Em recomaneu lectures sobre el desenvolupament en nens/es de 2 anys en amunt?
Estem en plena etapa de rebequeries, pors, reptes i "no" per tot però també super xerraires, petonera i còmplices...
Gràcies!
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Re: Llibre sobre l'etapa dels 2-3 anys
Hola! Jo et recomano "Ni rabietas ni conflictos" de la Rosa Jové. Se centra sobretot en això, en com evitar i solucionar els conflictes a aquestes edats i més grans i tot!
Jo vaig llegir "Como marcar los limites, SOS padres en apuros" de la Brigitte Langevin. Està molt bé perquè no et planteja situacions concretes, si no que t'explica quins plantejaments i preguntes t'has de fer en cada situació de conflicte, perquè un mateix pugui arribar a una sol.lució satisfactoria tant pel nen com pels pares. D'aquesta manera és aplicable a fills de totes les edats.
Hola, jo recomano molt tota la col•lecció de la Tavistock, que tenen des del naixement fins l'adolescència si no m'equivoco.
No és específic de rebequeries, però sí d'evolutiva.
Un altre que m'agrada molt és el de com parlar perque els nens escoltin, com escoltar perque els nens parlin.
No és específic de rebequeries, però sí d'evolutiva.
Un altre que m'agrada molt és el de com parlar perque els nens escoltin, com escoltar perque els nens parlin.
Bon dia,
Perfecte noies! Ja tinc bibliografia per començar aquest estiu doncs!
Merci!!
Perfecte noies! Ja tinc bibliografia per començar aquest estiu doncs!
Merci!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |