Idees per regalar a un segon nadó

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
dabru
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Idees per regalar a un segon nadó

EntradaAutor: dabru » ds. oct. 15, 2016 10:39 am

M' agradaria que em poguéssiu donar idees per fer un regal de naixement a una amiga que ha de tenir el seu segon fill. Ara no li cal fer lista de naixement perquè ja ho té tot del primer. I de roba n' hi deixen molta. No sé, algo original, diferent...
A veure si surten idees!!!

Gràcies
iole
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Idees per regalar a un segon nadó

EntradaAutor: iole » ds. oct. 15, 2016 10:51 am

A mi pel segon em va anar genial bolquers, toallitas, esponges, sabo, tovalloles (les antigues rasquen), alguna manteta suau (pel mateix que tovalloles), sonalls i mossegadors pq estaven molt usats els primers.

Ara fan pastissos super xulos, em van regalar un cotxet fet de bolquers, toallitas i mossegadors super xulo

I no vaig comprar bolquers fins casi 3-4 mesos dp!!!
Nicoleta
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

EntradaAutor: Nicoleta » ds. oct. 15, 2016 12:49 pm

A nosaltres un detall que ens ha agradat que ens regalessin ara amb el segon ha sigut una cadireta per portar la peke a la bicicleta. Així de cara a la primavera podrem sortir tots 4. El gran amb la seva bicicleta i la petita a la cadireta a la bici del pare.

És originial, crec.

Una abraçada.
:-) :camio: <:-<
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 16, 2016 10:03 am

Bones!
Doncs a mi per l'Isaac em van regalar un pastís de bolquers amb l'orinal de cadireta, que també vaig trobar original, dos regals en un.
Un pack d'etiquetes amb el nom del nen (també hi ha amb pegatines, clips, etc) i evidentment si ja sé sap el nom.
Un xec regal en una botiga de sabates (potser la roba l'aprofitaran però les sabates no...)
En un altre post vaig llegir les vacunes que no entren a la seguretat social, i ho vaig trobar també molt interessant.
En la línia de la cadireta per la bici, hi ha l'acoplament o cadireta pel cotxet, però no sé si utilitzen el cotxet encara pel germà.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
dabru

EntradaAutor: dabru » dl. oct. 17, 2016 8:55 pm

Gracies noies!! Prenc nota de totes aquestes idees!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dl. oct. 17, 2016 9:54 pm

Jo espero el tercer i la segona, pobra, gairebé no va tenir cap regal (ni de cap dels avis!). Jo hagués agraït vals d'una empresa de neteja. I, si ha de ser pel nadó, com ja t'han dir, vacunes.
Imatge

ImatgeImatge
Alexandra82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 31, 2016 3:23 pm

EntradaAutor: Alexandra82 » dv. nov. 04, 2016 4:59 pm

Hola,
doncs a veure si vas de convidada però ets només una amiga sempre pots ferli regals com torres de bolquers que estan força de moda. Jo vaig anar a una "baby shower" fa un mesos i li vem regalar una torre de bolquers com si fos un pastís que la veritat, amb els preus d'ara sempre és un ajut. A més la nostra venia amb un ós de peluix a sobre de tot i les lletres del nom del nen de fusta, quedava molt maca. No et sabria dir on ho vem encarregar perquè ho va fer tot una de les meves amigues, ja que vem fer el regal entre les dues perquè era una companya de la feina. Però et deixo un enllaç amb una llista de regals per a nadons: http://espanol.babycenter.com/a13600016 ... aby-shower

Si ets un familiar o padrina també li pots regalar alguna cosa personalitzada. Durant el meu embaràs la meva cunyada em va regalar una samarreta per a la nena que posava algo com "La meva tieta Natàlia és la millor del món mundial" -si no em falla la memòria perque li anava una miqueta gran per a nadó així que li va durar molt i li tinc guardada perquè em fa gràcia. La va encarregar en aquesta web http://print24.com/es/product/camisetas/ que és com una imprenta que pots demanar-li el que vulguis. Estem familiaritzats amb ells perquè al bateig també vem demanar una foto de la nena en puzzle com a record i sortia molt bé.

Espero que t'ajudin una miqueta les idees.

Salutacions!
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dt. nov. 15, 2016 11:48 am

Hola,

Un dels darrers regals que hem fet ha estat: una sessió de fotos de recent nascut i els hi vam pagar una ampliació de 60 x 40 crec. Els pares els hi va encantar i tenen la foto penjada a l'habitació de la peque.
Imatge
dabru

EntradaAutor: dabru » dj. nov. 17, 2016 9:22 pm

Gracies per les idees!!!!
emfer
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dt. des. 13, 2016 5:24 pm

Els pastissos de bolquers són una idea genial!
I és molt fàcil fer-los, a youtube hi ha molts vídeos que ho demostren, jo n'he regalat molts i sempre triomfen. A més pots ficar-hi tantes cosetes com vulguis: sonalls, xumets, una colònia gran com a base, lletres de fusta, etc.
Jo no sóc gens manetes i me n'he sortit, així que segur que no teniu problema en fer-los vosaltres també ;)

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::